denkemenke
Cool Novice
- Waardering
- 0
Trainingsmaatje Huggy (Teddy
) Bear heeft een log, de mannekes
uit Arnhem hebben een log, dus ik zal ook eens een poging wagen...
Ik train ook net als Huggy bij Leon. Ik ken Leon nog van de snotterbellentijd (niet letterlijk maar gewoon ter illustratie hoe lang we elkaar al kennen). Leon heeft zich o.a. door zijn oog voor techniek in de loop der jaren ontwikkeld tot de coach (want dat is die), die hij nu is. (Om over zijn bandagekwaliteiten maar te zwijgen...
)
Vanaf, weet ik niet meer, tot vorig jaar maart alleen bankwedstijden gedraaid. In maart vorig jaar mijn eerste powerliftwedstrijd gedraaid, het NK in Geldrop. Ik werd 3e. 1 van de mannekes van Arnhem, Kayhan, werd 1e.Tot na het banken stond ik 2e, maar toen de deadlift...kreeg ik even mijn oren gewassen.
Maar toch, het smaakte naar meer. Dit seizoen heb ik tot nu toe alle wedstrijden gedraaid waar ik aan kon deelnemen. De behaalde resultaten vertonen een stijgende lijn. Mijn streven is dit voort te zetten.
Inmiddels ben ik bij de deadlift overgestapt op de sumosT. Door samen met Leon hard te werken aan de bijbehorende techniek heb ik toch progressie geboekt. De deadlift blijft echter mijn "slechste" onderdeel.
Die knikkende knie bij het tv-programma Man bijt Hond vandaag, tja dat was die van mij.....Zegt misschien genoeg.
Ondanks dat heb ik afgelopen zondag voor mezelf toch goede resultaten geboekt. squat 210, bench 150 en deadlift 197,5(minder
) in de klasse tot 90kg (te veel happy meals)
Vandaag een lazy dag gehad (klinkt voor sommigen misschien bekend, ik noem geen namen
)
bench 6x60,6x80,5x100 halve reps met blokje op borst 3x5x110, halve reps vanaf borst 3x5x90
deadlift 6x60,6x80,6x100,5x120,5x140(riem),3x160(riem/pak),2x180(riem/pak)
Morgen zal ik nog wat bij oefeningen doen en vrijdag pak ik de zware draad weer op. Word wellicht vervolgt.
) Bear heeft een log, de mannekes
uit Arnhem hebben een log, dus ik zal ook eens een poging wagen...Ik train ook net als Huggy bij Leon. Ik ken Leon nog van de snotterbellentijd (niet letterlijk maar gewoon ter illustratie hoe lang we elkaar al kennen). Leon heeft zich o.a. door zijn oog voor techniek in de loop der jaren ontwikkeld tot de coach (want dat is die), die hij nu is. (Om over zijn bandagekwaliteiten maar te zwijgen...
)Vanaf, weet ik niet meer, tot vorig jaar maart alleen bankwedstijden gedraaid. In maart vorig jaar mijn eerste powerliftwedstrijd gedraaid, het NK in Geldrop. Ik werd 3e. 1 van de mannekes van Arnhem, Kayhan, werd 1e.Tot na het banken stond ik 2e, maar toen de deadlift...kreeg ik even mijn oren gewassen.
Maar toch, het smaakte naar meer. Dit seizoen heb ik tot nu toe alle wedstrijden gedraaid waar ik aan kon deelnemen. De behaalde resultaten vertonen een stijgende lijn. Mijn streven is dit voort te zetten.
Inmiddels ben ik bij de deadlift overgestapt op de sumosT. Door samen met Leon hard te werken aan de bijbehorende techniek heb ik toch progressie geboekt. De deadlift blijft echter mijn "slechste" onderdeel.
Die knikkende knie bij het tv-programma Man bijt Hond vandaag, tja dat was die van mij.....Zegt misschien genoeg.
Ondanks dat heb ik afgelopen zondag voor mezelf toch goede resultaten geboekt. squat 210, bench 150 en deadlift 197,5(minder
) in de klasse tot 90kg (te veel happy meals)Vandaag een lazy dag gehad (klinkt voor sommigen misschien bekend, ik noem geen namen
)bench 6x60,6x80,5x100 halve reps met blokje op borst 3x5x110, halve reps vanaf borst 3x5x90
deadlift 6x60,6x80,6x100,5x120,5x140(riem),3x160(riem/pak),2x180(riem/pak)
Morgen zal ik nog wat bij oefeningen doen en vrijdag pak ik de zware draad weer op. Word wellicht vervolgt.

Maar goed het blijft een punt waar ik gewoon nog harder aan moet werken. Maar dat zal wellicht pas zinvol zijn na het wedstrijd seizoen.
die kan ook 
? En dat komt van een mannetje die 8x3x150 maakt i.pl.v. 3x3xpaar kilo meer.(Ja,ja ik hou je log ook in de gaten!) Word inderdaad tijd dat je naar Spaubeek komt zodat Leon er een paar schijfjes bij kan rammelen.
en daarna ging het al weer beter. Volgens mij komt Richard (nieuweling) maandag wel. Van Wil weet ik het niet. Ik ben er niet want ik ben dan voor mijn werk in Utrecht...