AndroidHealthClinic

denkemenke's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.

denkemenke

Cool Novice
Waardering
0
Trainingsmaatje Huggy (Teddy:D) Bear heeft een log, de mannekes:D uit Arnhem hebben een log, dus ik zal ook eens een poging wagen...

Ik train ook net als Huggy bij Leon. Ik ken Leon nog van de snotterbellentijd (niet letterlijk maar gewoon ter illustratie hoe lang we elkaar al kennen). Leon heeft zich o.a. door zijn oog voor techniek in de loop der jaren ontwikkeld tot de coach (want dat is die), die hij nu is. (Om over zijn bandagekwaliteiten maar te zwijgen...:eek:)

Vanaf, weet ik niet meer, tot vorig jaar maart alleen bankwedstijden gedraaid. In maart vorig jaar mijn eerste powerliftwedstrijd gedraaid, het NK in Geldrop. Ik werd 3e. 1 van de mannekes van Arnhem, Kayhan, werd 1e.Tot na het banken stond ik 2e, maar toen de deadlift...kreeg ik even mijn oren gewassen.

Maar toch, het smaakte naar meer. Dit seizoen heb ik tot nu toe alle wedstrijden gedraaid waar ik aan kon deelnemen. De behaalde resultaten vertonen een stijgende lijn. Mijn streven is dit voort te zetten.

Inmiddels ben ik bij de deadlift overgestapt op de sumosT. Door samen met Leon hard te werken aan de bijbehorende techniek heb ik toch progressie geboekt. De deadlift blijft echter mijn "slechste" onderdeel.
Die knikkende knie bij het tv-programma Man bijt Hond vandaag, tja dat was die van mij.....Zegt misschien genoeg.

Ondanks dat heb ik afgelopen zondag voor mezelf toch goede resultaten geboekt. squat 210, bench 150 en deadlift 197,5(minder:headbang:) in de klasse tot 90kg (te veel happy meals)

Vandaag een lazy dag gehad (klinkt voor sommigen misschien bekend, ik noem geen namen:D)
bench 6x60,6x80,5x100 halve reps met blokje op borst 3x5x110, halve reps vanaf borst 3x5x90
deadlift 6x60,6x80,6x100,5x120,5x140(riem),3x160(riem/pak),2x180(riem/pak)

Morgen zal ik nog wat bij oefeningen doen en vrijdag pak ik de zware draad weer op. Word wellicht vervolgt.

succes!wat zijn je PR's op de 3?

Hoi Danny,

leuk dat je een log hier bijhoud.
Succes en tot 15 maart??

grtZ Rinaldo

Trainingsmaatje Huggy (Teddy:D) Bear heeft een log, de mannekes:D uit Arnhem hebben een log, dus ik zal ook eens een poging wagen...Dit seizoen heb ik tot nu toe alle wedstrijden gedraaid waar ik aan kon deelnemen. De behaalde resultaten vertonen een stijgende lijn. Mijn streven is dit voort te zetten...Word wellicht vervolgt

Hoi Denkemenke (vanwaar eigenlijk die naam?) heel leuk dat je hier ook een log gaat bijhouden...wat mij betreft is de "poging" geslaagd!
Proficiat met je resultaten :thumbs: en probeer die stijgende lijn door te zetten! En natuurlijk wordt dit log vervolgt, toch?

Stay strong, keep lifting!

• Topic Starter Topic Starter
Hoi Danny,

leuk dat je een log hier bijhoud.
Succes en tot 15 maart??

grtZ Rinaldo

Hey Rinaldo,

Tja, ik dacht ik probeer het eens. Ik heb begrepen dat Leon volgende week Vrijdag naar Nijmegen komt. Ben aan het overwegen om mee te komen (als jullie dat leuk vinden). Mij lijkt het in ieder geval leuk om nu eens bij jullie te trainen. Ik weet alleen niet of dat zomaar allemaal kan en of ik verlof kan krijgen want jullie trainen 's middags toch?

nice bench en squat man, was dat raw die wedstrijd?

if not, wat zijn je raw pr's?

Hoi Danny,

ja klopt we trainen meestal rond 3u.,Leon zou volgende week naar nijmegen komen. Wij zouden het best wel leuk vinden als jij ook mee komt.Kijk maar of het je lukt met het werk.
Misschien tot volgende week vrijdag dan.

Grtz

Hoi Denkemenke (vanwaar eigenlijk die naam?) heel leuk dat je hier ook een log gaat bijhouden...wat mij betreft is de "poging" geslaagd!
Proficiat met je resultaten :thumbs: en probeer die stijgende lijn door te zetten! En natuurlijk wordt dit log vervolgt, toch?

Stay strong, keep lifting!

De een heet Huggy en de ander..... Er is ooit iemand geweest die me "Dan the man" noemde. Het duurde echter niet lang voordat iemand anders dat bagataliseerde tot denkemenke. En daar kom je lastig van af dus gebruik ik het maar.
Het was een leuke wedstrijd zondag. Jammer dat ik net naast het potje piste omdat ik zwaarder was. Heb je het gezien bij Man bijt Hond? Anders is er een link op de site van Topfit. Is ook een link naar de foto site van de wedstrijd.
Mijn streven is zeker om de stijgende lijn voort te zetten. Bij het squatten heb ik nog speling. Moet nog een paar kilo bij kunnen. De bench ook. Met name door het nieuwe shirt. Alleen de deadlift blijft lastig. Maar ja, daar train je voor.

Wat betreft het vervolg: Bij deze. Vandaag een drie kwartier wat oefeningentjes gedaan.
T-bar row(wide grip): 8x20, 8X30,6x35 en 3x5x40
Lat pully:3x8x70
Neckpress:8x50,6x60,3x5x70
Side raises:3x8x10

nice bench en squat man, was dat raw die wedstrijd?

if not, wat zijn je raw pr's?

Nee, het was geen raw wedstrijd. Wat mijn pr's raw zijn weet ik niet. Tijdens de training in het wedstrijdseizoen gaan de zwaardere beurten altijd met pak, shirt, riem en bandages (afhankelijk van het onderdeel natuurlijk). Wellicht iets om na het seizoen 'ns te polsen en in dit log te vermelden. Zijn jou state's wel raw dan? Als dat zo is :thumbs: En als dit niet zo is ook :thumbs: Je hebt in ieder geval een deadlift die me niet zou misstaan....

Nee, het was geen raw wedstrijd. Wat mijn pr's raw zijn weet ik niet. Tijdens de training in het wedstrijdseizoen gaan de zwaardere beurten altijd met pak, shirt, riem en bandages (afhankelijk van het onderdeel natuurlijk). Wellicht iets om na het seizoen 'ns te polsen en in dit log te vermelden. Zijn jou state's wel raw dan? Als dat zo is :thumbs: En als dit niet zo is ook :thumbs: Je hebt in ieder geval een deadlift die me niet zou misstaan....

mijne zijn inderdaad raw, verre van spectaculair als je kijkt naar veel andere hier op et forum, check de logjes maar is in dit pl gedeelte ;)

maar die bank is bijv een trainings pr dus ik denk niet dattie als geldige beurt zou tellen. zondag ga ik naar papendal voor een pl workshop als dat bevalt gaan we elkaar misschien wel is tegen komen ;)

mijne zijn inderdaad raw, verre van spectaculair als je kijkt naar veel andere hier op et forum, check de logjes maar is in dit pl gedeelte ;)

maar die bank is bijv een trainings pr dus ik denk niet dattie als geldige beurt zou tellen. zondag ga ik naar papendal voor een pl workshop als dat bevalt gaan we elkaar misschien wel is tegen komen ;)

Of je resultaten nu spectaculair zijn of niet. Dat is niet belangrijk. De kilo's die je nu maakt zijn het resultaat van hard zwoegen. Je kunt natuurlijk altijd streven naar zwaardere gewichten, want daar gaat het per slot van rekening om.

Ik denk inderdaad dat je er op de workshop achter zult komen dat een bank wedstrijdbeurt iets anders is dan jij gewend bent. Volgens mij is aan de workshop ook een beginnerswedstrijd gekoppeld. Krijg je een beetje inzicht hoe het gaat op een wedstrijd. Verder worden er sinds vorig seizoen ook raw wedstrijden georganiseerd. Wellicht voor jou een leuk vervolg op de beginnerswedstrijd. In ieder geval succes zondag.

Training vandaag:
Squat: 6X65,6x85,6x105,3x135(riem),2x165(riem,pak,bandages),3x185(riem,pak,bandages)
Bench: 6X60,5x90,3x110,3x130(shirt),2x2x135(shirt)

had ik ff over heen gelezen sorry!
je deads liggen wel een beetje achter of niet?
iig succes met gainen!

Geeft niks. Wat betreft die dead's: helaas is dit zo.... :janken: Maar goed het blijft een punt waar ik gewoon nog harder aan moet werken. Maar dat zal wellicht pas zinvol zijn na het wedstrijd seizoen.

Training vandaag:
Bench 8x60 6x80 5x100 3x110 3x130(shirt) 2x135(shirt) 1x140(shirt) 1x145(shirt)
Lichte squat: 6x70 5x90 3x110 2x130

Carnaval nog in de benen:D en vrijdag word een zware.

Training vandaag:
Bench 8x60 6x80 5x100 3x110 3x130(shirt) 2x135(shirt) 1x140(shirt) 1x145(shirt)
Lichte squat: 6x70 5x90 3x110 2x130

Carnaval nog in de benen:D en vrijdag word een zware.

Géén smoesjes hé denkemenke ;), iemand wat kan :zuip: die kan ook :wl:

Géén smoesjes hé denkemenke ;), iemand wat kan :zuip: die kan ook :wl:

Yep je hebt gelijk. :DBanken ging toch niet verkeerd?

Vandaag zou ik met Leon naar Nijmegen gaan om met de mannen van Arnhem te trainen. Wilde er een zware van maken. Leon is helaas geveld door buikgriep en vandaag bleek ook dat mijn geplande verlof niet door ging...Jammer.
Heb vandaag met een "nieuweling" (traint nog niet zo lang bij Leon) getraint. Jonge gast, zit wel wat in. Misschien komend seizoen klaar voor een wedstrijdje......
Enfin, de training vandaag:
Squat: 6x60 6x80 6x100 5x120 4x140(riem/bandages (los)) 3x160(riem/bandages (los))
bench: 8x60 8x80 6x100 3x3x110
deadlift: 6x70 6x90 6x110 5x130(riem) 4x150(riem)

decent bank zo

Yep je hebt gelijk. :DBanken ging toch niet verkeerd?

Vandaag zou ik met Leon naar Nijmegen gaan om met de mannen van Arnhem te trainen. Wilde er een zware van maken. Leon is helaas geveld door buikgriep en vandaag bleek ook dat mijn geplande verlof niet door ging...Jammer.

O.K, O.K,...banken was niet slecht...maar het kan altijd beter:D...niet zo snel tevreden zijn, hé;)

Jammer dat Leon ziek is, trainen jullie maandag ook?
Wilde me dan nog eens eventueel laten zien in Spaubeek.

Bedankt. Maar de meningen hierover zijn verdeeld !:D (Zie post Huggy)

O.K, O.K,...banken was niet slecht...maar het kan altijd beter:D...niet zo snel tevreden zijn, hé;)

Jammer dat Leon ziek is, trainen jullie maandag ook?
Wilde me dan nog eens eventueel laten zien in Spaubeek.

Niet te snel tevreden zijn???? En dat komt van een mannetje die 8x3x150 maakt i.pl.v. 3x3xpaar kilo meer.(Ja,ja ik hou je log ook in de gaten!) Word inderdaad tijd dat je naar Spaubeek komt zodat Leon er een paar schijfjes bij kan rammelen.:D

Leon heeft eens flink ge:kots:en daarna ging het al weer beter. Volgens mij komt Richard (nieuweling) maandag wel. Van Wil weet ik het niet. Ik ben er niet want ik ben dan voor mijn werk in Utrecht...
Als je gaat ben ik benieuwd wat je gaat maken. Zie het wel in je log.;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven