denkemenke
Cool Novice
- Waardering
- 0
Vandaag was het "druk" bij Leon.Huggy bear had JBremers van Haeflandsport meegenomen. Had een squatpak en wilde er eens mee stoeien. Volgens eigen zeggen moest hij er erg aan wennen en kwam hij er nog niet lekker mee weg. Maar ja, dat is vrij normaal. Daarna liet die zich door Leon bandageren. Zijn reactie:
. Onze reactie:
. En omdat die er nu toch was heeft die ook een benchshirt geprobeert. Begin wat onwennig maar uiteindelijk 160 kg gedrukt
. Na de training zag die er door de streepjes plaatselijk uit als een zebra
. Maar goed, dat hoort er nou eenmaal bij.
Richard (die nieuwe) ging ook goed vandaag. Super.
Vandaag even gekeken waar ik zit met de squat.
squat: 6x60 6x80 6x100 2x140(riem en bandages(los)) 1x170(pak riem en bandages) 1x195(pak riem en bandages)
Voelde goed. Geeft vertrouwen voor komende wedstrijd.
bench: 8x60 8x80 3x5x90(halve reps blokje op borst) 3x5x90(halve reps vanaf de borst)
triceps: cable pulldown 3x8x25
Was trouwens wel gezellig zo......
. Onze reactie:
. En omdat die er nu toch was heeft die ook een benchshirt geprobeert. Begin wat onwennig maar uiteindelijk 160 kg gedrukt
. Maar goed, dat hoort er nou eenmaal bij. Richard (die nieuwe) ging ook goed vandaag. Super.
Vandaag even gekeken waar ik zit met de squat.
squat: 6x60 6x80 6x100 2x140(riem en bandages(los)) 1x170(pak riem en bandages) 1x195(pak riem en bandages)
Voelde goed. Geeft vertrouwen voor komende wedstrijd.
bench: 8x60 8x80 3x5x90(halve reps blokje op borst) 3x5x90(halve reps vanaf de borst)
triceps: cable pulldown 3x8x25
Was trouwens wel gezellig zo......

(stom natuurlijk). Toen maar effe
en daarna in mijn blote
wegen: precies 90 rond.
! Op diepte? We trainen alleen maar op diepte! Als je tijdens een training bij Leon niet op diepte zit dan:
Daarbij spreek ik altijd af dat Leon het comando "op" geeft. Leon had ook zoiets van
. De volgende beurt naar 210. Leon gaf aan dat hij me extra diep zou laten gaan om afkeur te voorkomen. En diep ging ik, ik dacht dat Leon nooit zou roepen! Ik moest goed werken, maar ik stond. Goede beurt
Twee rode lampen een rode kaart (diepte) en een blauwe (stilstand).
maar vervolgens erg kwaad
! Wellicht had ik dit nodig want bij de derde beurt stond ik na luid aanmoedigen van de hele zaal 

ben (volgens sommige op dit forum val ik onder de categorie "sick bastards") maar ik wil gewoon voorkomen dat de boel helemaal naar de kloten gaat. Dus oefeningen die pijn doen:
en daarnaast masseren en warm houden maar.
. Bij het bankdrukken had ik zowel bij de laatste rep van 120 als van 110 hulp nodig....
Cable extencions moet ik voorlopig maar achterwege laten, want ik kreeg weer last van mijn onderarm. Leon heeft mijn onderarm gemasseert en op dit moment hou ik de onderarm een tijdje warm....Vrijdag in shirt drukken.