denkemenke
Cool Novice
- Waardering
- 0
Nette training Denkemenke!
En jij en ik gaan gewoon voor een nieuw pr op het NK bank!
Ben je er maandag ook?
Prettig weekend!
Bedankt Huggy! We gaan zeker voor de pr! Of we misschien ook nog voor de "knikkers" kunnen gaan is niet te voorspellen daar ik zowel op de site van de NPB als op de site van Atlas geen deelnemerslijst heb gezien...

Maandag ben ik er niet (kan ik WEER niet met jou kb en dl
) dan ben ik weer in Utrecht. Wil wel weer proberen om in het hotel te trainen. Spreek maandag maar met Leon wat af voor zondag. We zijn tot nu toe nog elke wedstrijd met mijn auto gegaan en dat kan wat mij betreft nu ook.

. Hoop dat ik het red.

en knalde het gewicht omhoog: goede beurt. Tweede beurt:155 kg. Zelfde resultaat. In de derde beurt wilde ik voor mijn pr gaan: 160 kg. Deze knalde ik ook weg, maar op een of ander manier vertraagde ik bovenin. Voor mijn gevoel ging het gewicht, al was het heel, heel langzaam nog omhoog en ik was er van overtuigt dat ik hem nog uit zou duwen.(Leon brulde: STREKKEN, STREKKEN!) De hoofdscheidsrechter zag het echter anders en gaf het commando: rek,
.
. Wat een tegenvaller.Voorlopig maar niet doen dus.... Was benieuwd of ik iets voelde bij de deadlift.
en toen was het over en uit...
! Tja, en laten we er van uit gaan dat het op "eigen kracht" was.....
Het feit dat het off season is, is wellicht de reden dat alles nu niet lekker gaat. De spirit is er even niet... Dit gaat tevens ten koste van mijn techniek. Om weer terug te komen op het goede pad moet ik terug gaan in de kilo's. Dus dat gaan we dan maar doen.