stronggeleen
Cool Novice
- Waardering
- 0
wat een drukte @ leon
kwou nog es komen (had ik richard gezegd en leon had het eerst mn broertje nog gevraagd) maar kben momenteel ff wat meer high reps aant toepassen enz. voor ook wat spierconditie (het 5/3/1 principe met laatste set rep out) maar kwas van plan om van de winter te plen (zal dan wel wat meenemen voor leon want hij zet zich altijd zo mooi in voor de athleten zonder represailles) als ik lekker dik mag worden voor de -100
jammer van je poep in de armen
kwou nog es komen (had ik richard gezegd en leon had het eerst mn broertje nog gevraagd) maar kben momenteel ff wat meer high reps aant toepassen enz. voor ook wat spierconditie (het 5/3/1 principe met laatste set rep out) maar kwas van plan om van de winter te plen (zal dan wel wat meenemen voor leon want hij zet zich altijd zo mooi in voor de athleten zonder represailles) als ik lekker dik mag worden voor de -100 jammer van je poep in de armen

)

. Wilde eigenlijk 5x8x100 doen. Techniek zag er weer goed uit, echter bij de laatste set worden de beurtjes toch ietjes slordig. Wellicht is 8 herhalingen te hoog zodat ik t.g.v. vermoeidheid de herhalingen niet meer even netjes maak. Volgende keer op 6 en misschien een setje meer....
.
Ging niet verkeert.Hij had ook zijn vader meegenomen, want die wilde wel eens zien waar we allemaal mee bezig waren, en.... hij trainde warempel ook nog netjes mee en deed het voor een eerste keer best goed
we hebben al een lazy huggybear, strax hebben we ook nog een lazy denkemenke, en dat is teveel van het goeie, toch
. Hij werd dan ook wereldkampioen in de +125kg klasse met 337,5kg.
...wel een beetje op je woorden letten...volgend jaar doe ik mee aan de X-factor, je hebt te maken met Nederlandse Paul Potts 
vertroebelen je normaal zo scherpe blik, je neus kon wel diaree hebben: het loopt er allemaal zo uit, iedereen in een straal van een meter vol niezen, en ... geen lucht. En als je iets hard nodig hebt bij een training, dan is het lucht. Gelukkig heb ik medicijnen die vrij snel aanslaan en ...het begon te regenen. Dus vanavond gewoon gaan trainen. Ik was wel wat laat
? Of erger nog, ben ik gewoon te zwaar
!?
...heel goed