AndroidHealthClinic

Dennisik, road to 95kg

• Topic Starter Topic Starter
Wanneer komen die pics nou eindelijk van hoe je er NU bijstaat?

Tja die moet ik ook maar eens maken. Dacht er net nog aan. Maar durf ze bijna niet te maken aangezien ik er nog lang niet ben :x

Maak deze week, mss wel paar pics als ik tijd heb.

Born Twitchy en Mcmetronome zie je pb

Laatst bewerkt:
Tja die moet ik ook maar eens maken. Dacht er net nog aan. Maar durf ze bijna niet te maken aangezien ik er nog lang niet ben :x

Maak deze week, mss wel paar pics als ik tijd heb.

Born Twitchy en Mcmetronome zie je pb
Lekker boeiend dat je er nog niet bent, gewoon schieten. Vrijwel iedereen op DBB is work in progress dus niet zo zeuren ;)

..
Ik kan genoeg excuses maken, maar dit is hoe ik er nu bij sta. Nog veel werk aan de winkel dus! Kan ermee door op het strand denk ik, aardig hoog superdude gehalte deze foto mis alleen nog de flits.

Laatst bewerkt:
ach, hier hossel je wel sletjes mee in Lloret de mar ofzo :)

mooie badkamer :)

echt al ene goed verschil met je begin foto!!!!

Goede basis in ieder geval.

Thnx heren,

@Tymen. Mag ook wel een aardig verschil in zitten, anders heb ik 2 jaar voor niks getraind.

Je staat er beter bij dan ik heur :P

Brute vooruitgang ten opzichte van die eerste foto. Wat weeg je nu ongeveer?

Brute vooruitgang ten opzichte van die eerste foto. Wat weeg je nu ongeveer?

Rond de 80kg nu.

---------- Toegevoegd om 21:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:32 ----------

Training van vandaag, borst en biceps!

Bankdrukken
15x20kg
8x40kg
8x60kg

5x80kg
5x92,5kg (6de hele lichte spot. wel een vpr!)
2x95kg
7x80kg - kapot

Incline
12x20kg
8x40kg
8x60kg
4x70kg - Moet drastisch omhoog!

Decline Dumbbell press
8x20kg
8x26kg
7x30kg

Fly's
8x12kg
8x14kg
8x18kg - PR!

Barbell Curl
8x17,5kg
8x27,5kg
8x37,5kg

Dumbbell curl
5x14kg
5x16kg
5x18kg
5x20kg PR!

Daarna nog 3x21e, was kapot. Nog nooit zo'n gruwelijke pomp gehad in me biceps. Arm was 38cm met pomp, dus richting de 40cm!.

Heerlijke training :D

Voeding van vandaag:
10 boterhammen
2,5 liter melk
4 krentenbollen
300gram kip
150gram rijst
avond eten
Simpel, maar wel wat cals

Shiiit, wat een training gozer! :thumbup:

Lekker bezig en eindelijk een foto'tje! :D

Borst begint duidelijk al te komen (goede bench ook, twijfel of ik dat haal!) en wat zijn je rug-stats atm?
Op de foto mis ik je traps alleen...

Lekker bezig en eindelijk een foto'tje! :D

Borst begint duidelijk al te komen (goede bench ook, twijfel of ik dat haal!) en wat zijn je rug-stats atm?
Op de foto mis ik je traps alleen...

Thanks!, traps moet ik ook maar keer apart trainen als ik ontspannen sta komen ze niet erg goed naar voren.

Stats rug zijn op dit moment niet erg goed te vergelijken. Deadlift is op dit moment 8x130kg. Compound row 6x115kg (Fullstack)

Voor de rest, bor en dergelijke doe ik niet en me lat pull is vreselijk laag. Ga vrijdag even knallen met dumbbell bor en deadlift dat geeft dan een beter beeld.

Thanks!, traps moet ik ook maar keer apart trainen als ik ontspannen sta komen ze niet erg goed naar voren.

Stats rug zijn op dit moment niet erg goed te vergelijken. Deadlift is op dit moment 8x130kg. Compound row 6x115kg (Fullstack)

Voor de rest, bor en dergelijke doe ik niet en me lat pull is vreselijk laag. Ga vrijdag even knallen met "dumbbell">dumbbell bor en deadlift dat geeft dan een beter beeld.
Ik zou als ik jou was die compound row eruit knikkeren en (pendlay) rows, lat pulldowns en chins toevoegen.

Qua deadlift lopen we iig aardig gelijk :)

je komt gevaarlijk dicht bij me in de buurt :D

ons dieet lijkt ook veel op elkaar, en wegen allebei 80 KG :O

techniek, mijn vriend. das de key :cool:
BTW, met een hoger warming up gewicht beginnen en neit nadenken hielp ook wel om voorbij die 100 te komen.

Dat zeker, maar het is nu meer een kwestie van kracht. Kwa techniek en instelling zit het wel goed. Alleen haal nu niet meer dan 5x92,5kg of 6/7x90kg. Dus eerst 8x90kg en dan richting de 95kg en 100kg

Daarnaast wat er tussen je oren gebeurt is ook van heel groot belang, vooral bij squatten en deadliften. Dan is je wil soms groter dan je kracht.

Terug
Naar boven