MuscleMeat

Dennisik, road to 95kg

wow, dat wist ik niet man!
respect !

• Topic Starter Topic Starter
lol, zo bedoel ik t niet ieg, ik had nog nie geleze dat je diabetes had ;)

die uitroeptekens wekken indd btj sarcasme op nu je t zegt :P

Oh oke vandaar. Ik zei net dit:
"Het is natuurlijk mooier om te horen als mensen zeggen van knap werk, ook al had ik geen ziekte."

Vandaar dat ik het wat sarcastisch opmerkte :D, maarja zoals ik in de vorige post zei kan er weinig aan doen en moet ermee leven. Dus met of zonder diabetes moet de prestatie die ik neerzet gewoon goed zijn, niet omdat ik nu toevallig diabetes heb dat het extra goed is.

Laatst bewerkt:
Training vandaag Schouders en Kuiten

Dumbbell Shoulder Press
8x20kg
8x24kg
7x26kg -> Slecht

Front Press
12x20kg
8x30kg
8x40kg
8x45kg
3x55kg -> Eerste keer volgens mij, ging wel lekker.

3x21e

Upright Row
8x17.5kg
8x27,5kg
8x37,5kg

Sitting Calf
8x25kg
8x35kg
8x45kg

Daarna nog calf apparaat, en toen was het wel mooi geweest. Training kan veel beter, MP was wel lekker. Ga die vaker doen, shoulder press ging niet erg goed, techniek was wel lekker maar de gewichten waren stukken minder dan vorige week.

Maandag nieuwe week, nieuwe kansen!

Laatst bewerkt:
Nee MP is voeten tegen elkaar, niet door je benen, en hoe kan je je rug ooit bol houden? Bedoel je niet hol? :P

MP is officieel gewoon heel strict, eigenlijk noem je het gewoon een shoulder press/front press zoals jij het doet. Ook niks mis mee hoor, gewoon doen zoals jij wil.

Dan ga ik het even aanpassen, Bedankt voor de uitleg. Volgende week even aankijken welke oefening ik het fijnst vind. Moet zeggen dat ik hier weinig last van krijg/heb en gewoon de schouders het werk moeten doen.

Instelling en drive voor BB!

Instelling en drive voor BB!

To be or not to be

Lijkt me duidelijk toch, vind het zonde om 2 jaar aan te kloten en dan niks bereikt te hebben. Je ziet sommige beachboy's die al 2 jaar hetzelfde doen en hetzelfde fysiek hebben. Doe het goed of doe het niet, na de zomer denk even een bulk inzetten van 5500cals

nice plans :)

5500 cals.
daar zit ik ook aan te denken naar de zomervakantie.
of 6000.
moet even kijken, want ik ga ook de CALO doen. (sportopleiding)
dus zal wel veel cals verbruiken daar.

To be or not to be

Lijkt me duidelijk toch, vind het zonde om 2 jaar aan te kloten en dan niks bereikt te hebben. Je ziet sommige beachboy's die al 2 jaar hetzelfde doen en hetzelfde fysiek hebben. Doe het goed of doe het niet, na de zomer denk even een bulk inzetten van 5500cals

Gewoon opbouwen de kcal :) iedere keer als je een kg ben aangekomen met 100kcal verhogen bijv.

5500 cals.
daar zit ik ook aan te denken naar de zomervakantie.
of 6000.
moet even kijken, want ik ga ook de CALO doen. (sportopleiding)
dus zal wel veel cals verbruiken daar.

Gewoon opbouwen de kcal :) iedere keer als je een kg ben aangekomen met 100kcal verhogen bijv.

Ja moet even kijken hoe ik het ga doen. Had jaartje geleden ook eetschema van 5000cal heb dat slechts paar dagen volgehouden, omdat me drive nog niet zo goed was als nu.

Gaat nu beter, zit denk standaard rond de 3500/4000cal nu. Daar heb ik weinig moeite mee.

Na de zomer gewoon denk combinatie van dit:
- veel melk
- pasta
- rijst
- pindas
- pannenkoeken
- kwark
- boterhammen en nog paar dingen.

Eerst maar even dit jaar van me studie halen + motor kopen. Dan kan ik volgend jaar een grote bulk in zetten + me 2de motor kopen. Hoop dan dat ik voor volgend jaar zomer 90kg weeg, weeg nu rond de 80kg. Dus dat wordt hard werken, maar ik ga het proberen!

Ja moet even kijken hoe ik het ga doen. Had jaartje geleden ook eetschema van 5000cal heb dat slechts paar dagen volgehouden, omdat me drive nog niet zo goed was als nu.

Gaat nu beter, zit denk standaard rond de 3500/4000cal nu. Daar heb ik weinig moeite mee.

Na de zomer gewoon denk combinatie van dit:
- veel melk
- pasta
- rijst
- pindas
- pannenkoeken
- kwark
- boterhammen en nog paar dingen.

Eerst maar even dit jaar van me studie halen + motor kopen. Dan kan ik volgend jaar een grote bulk in zetten + me 2de motor kopen. Hoop dan dat ik voor volgend jaar zomer 90kg weeg, weeg nu rond de 80kg. Dus dat wordt hard werken, maar ik ga het proberen!

Die 90kg kan je me makkelijk halen ;) .

Laatst bewerkt:
Lekker bezig man! Goede benen ook:)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven