- Waardering
- 160
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

lol, zo bedoel ik t niet ieg, ik had nog nie geleze dat je diabetes had
die uitroeptekens wekken indd btj sarcasme op nu je t zegt![]()
, maarja zoals ik in de vorige post zei kan er weinig aan doen en moet ermee leven. Dus met of zonder diabetes moet de prestatie die ik neerzet gewoon goed zijn, niet omdat ik nu toevallig diabetes heb dat het extra goed is.Nee MP is voeten tegen elkaar, niet door je benen, en hoe kan je je rug ooit bol houden? Bedoel je niet hol?![]()
Ja hol moet het zijn. Volgende week dan maar even techniek verbeteren thanks!
MP is officieel gewoon heel strict, eigenlijk noem je het gewoon een shoulder press/front press zoals jij het doet. Ook niks mis mee hoor, gewoon doen zoals jij wil.
To be or not to be
Lijkt me duidelijk toch, vind het zonde om 2 jaar aan te kloten en dan niks bereikt te hebben. Je ziet sommige beachboy's die al 2 jaar hetzelfde doen en hetzelfde fysiek hebben. Doe het goed of doe het niet, na de zomer denk even een bulk inzetten van 5500cals
iedere keer als je een kg ben aangekomen met 100kcal verhogen bijv.5500 cals.
daar zit ik ook aan te denken naar de zomervakantie.
of 6000.
moet even kijken, want ik ga ook de CALO doen. (sportopleiding)
dus zal wel veel cals verbruiken daar.
Gewoon opbouwen de kcaliedere keer als je een kg ben aangekomen met 100kcal verhogen bijv.
Ja moet even kijken hoe ik het ga doen. Had jaartje geleden ook eetschema van 5000cal heb dat slechts paar dagen volgehouden, omdat me drive nog niet zo goed was als nu.
Gaat nu beter, zit denk standaard rond de 3500/4000cal nu. Daar heb ik weinig moeite mee.
Na de zomer gewoon denk combinatie van dit:
- veel melk
- pasta
- rijst
- pindas
- pannenkoeken
- kwark
- boterhammen en nog paar dingen.
Eerst maar even dit jaar van me studie halen + motor kopen. Dan kan ik volgend jaar een grote bulk in zetten + me 2de motor kopen. Hoop dan dat ik voor volgend jaar zomer 90kg weeg, weeg nu rond de 80kg. Dus dat wordt hard werken, maar ik ga het proberen!
.