AndroidHealthClinic

Dennisik, road to 95kg

Nog een vraagje, weet niet of mensen mp in smith doen. Maar zelfde verhaal, ook gewoon laten zakken tot je het zelf prettig vindt?

Doe het nu tot ongeveer me kin, lijkt me weinig meerwaarde om nog verder te laten zakken. Of is het net zelfde als bij bankdrukken dat juist dat stukje belangrijk is. Alleen bij schouders ga je al voorbij het punt, waar het weinig nut heeft lijkt me.
Pak gewoon een barbell, kan geen reden bedenken waarom je dit niet doet behalve niet teveel spieren willen gebruiken bij een compound :rolleyes:
Indien geen squatrek: zo een gewicht kan je makkelijk omhoog cleanen ;)

Ik laat de barbell steeds even mijn borst raken en druk hem uit tot mijn armen bijna gestrekt zijn en dus achter mijn hoofd van bovenaf gezien, full ROM dus :)

Laatst bewerkt:
Haha, ja bovenarmen. Die zitten wel onderaan hoor, bij dumbbell shoulderpress :roflol:

En proost, bakkie kwark hier ook.

• Topic Starter Topic Starter
Pak gewoon een barbell, kan geen reden bedenken waarom je dit niet doet behalve niet teveel spieren willen gebruiken bij een compound :rolleyes:
Indien geen squatrek: zo een gewicht kan je makkelijk omhoog cleanen ;)

Ik laat de barbell steeds even mijn borst raken en druk hem uit tot mijn armen bijna gestrekt zijn en dus achter mijn hoofd van bovenaf gezien, full ROM dus :)

Ben niet zo fan van MP staand. Vindt het k*t als je veel gewicht wil pakken, rug staat niet altijd zoals het hoort en dergelijke. Maar ik moet niet zo huilen, ik ga het volgende training even proberen!

Is wel een brute oefening je bent daarna wel helemaal kapot.

Mmmmz, nu we het erover hebben: ga mn shrugs in de smith doen denk ik. Niemand gebruikt dat apparaat bij ons. Goed voor mn grip ook.

Trainen jullie btw traps apart?,
heb ze nog nooit getraind. Vind ze wel goed meegroeien met schouders/rug.
Dat ook maar eens veranderen. Paar veranderingen in schema dus, wil kuiten ook even anders aanpakken.

Lijken wel een stel ouwe wijven hier :D

Ben niet zo fan van MP staand. Vindt het k*t als je veel gewicht wil pakken, rug staat niet altijd zoals het hoort en dergelijke. Maar ik moet niet zo huilen, ik ga het volgende training even proberen!

Is wel een brute oefening je bent daarna wel helemaal kapot.
Probeer niet teveel gewicht te nemen maar aim op 10 reps. Techniek is dan een stuk beter en zoek op youtube flimpjes van nette MP's.
Trainen jullie btw traps apart?,
heb ze nog nooit getraind. Vind ze wel goed meegroeien met schouders/rug.
Dat ook maar eens veranderen. Paar veranderingen in schema dus, wil kuiten ook even anders aanpakken.

Lijken wel een stel ouwe wijven hier :D
Ik doe ze ook niet apart. Deadlift, powercleans, facepulls en wat schouderoefeningen pakken ze volgens mij zat aan.

+1 :D

Heb traps nog nooit aangepakt en vind ze niet achterliggen. Ga ze wel 1x per week doen met mn nieuwe split. Dus over 1-2 maanden kan ik je dr meer over vertellen hoop ik :P
Elke keer dat ik shrugs deed had ik de dag erna hier spijt van als ik wilde:
deadliften
squatten
lunges
:o

Gheghe, zal ze aan het eind van mn workout doen. Zie ook mn nieuwe split, ga dus maar 3x in de week dus zal er niet zo veel spijt van krijgen hoop ik :)

Ouwe wijven ftw.

Vandaag van plan om naar de sportschool te gaan, maar werd om 12u wakker. Dus dat had geen zin meer. Gewicht was ook niet erg blij van te worden. 79,2kg. Zit nu al paar weken rond dat gewicht. Voeding moet dus beter! Merk ook dat me armen en kuiten veel te klein zijn, dus daar is ook werk aan de winkel. Oftewel mentaliteit moet omhoog!

Ga voedingsschema en Trainingschema zo even aanpassen.

Trainingschema: Ik zit nog erg te twijfelen op welke rep range ik ga zitten, eerst zat ik op 3x5, daarvoor maanden 3x8 gedaan. Weet niet wat nu wijsheid is ?

Ma - Borst & Biceps
Di - Benen & Buik
Wo - rust
Do - Schouders & Triceps & Buik
Vr - Rug & Kuiten

Oefeningen:
Borst = Bp, Incline Bp, Decline Dp, Fly's
Biceps = Barbell Curl, Dumbbell Curl,

Benen = Squat, Legpress, Lying Leg Curl, Leg Extension
Buik = Crunches

Schouders = Shoulder Press, Mp, Upright Row, 3x21
Triceps = Skullcrusher, Pulldown, Cable Pushdown

Rug = Dumbbell Row, Pull up, Lat pull, Compound Row, Deadlift
Kuiten = Seated Calf Press, Standing Calf Press

Eten: 4325Cal - 550gr Kh - 280gr Eiwit - 113gr Vet
Verhouding: 50/28/22
20sxaty.jpg

Laatst bewerkt:
ziet er nice uit.

alleen wrom geen havermout sochtends? duurt even lang en dubbele aantal cals wanneer je 100 gram neemt.

ziet er nice uit.

alleen wrom geen havermout sochtends? duurt even lang en dubbele aantal cals wanneer je 100 gram neemt.

Daar ga ik over me nek van, zelfde van brinta. Beide al geprobeerd. Vind het gewoon niet te zuipen, vind het nu ook wel netjes moet ik zeggen.

kan jij 100 gram ongekookte rijst gewoon opeten zonder iets erbij ??? heb je dat wel eens geprobeerd??

Laatst bewerkt:
Gelijkblijvend gewicht hoeft niet per sé slecht te zijn he, misschien ben je wat vet aan het verbranden terwijl je massa wint.

Gelijkblijvend gewicht hoeft niet per sé slecht te zijn he, misschien ben je wat vet aan het verbranden terwijl je massa wint.

Dat zeker, ben wat droger rondom me buik. Maar het is nog steeds allemaal veel te klein. Vandaar dat ik graag 80kg wil wegen en dan richting de 85kg. Net na de zomer als het beetje meezit.

Shiiiit, ja echt focking niet normaal :P Straks heb je drie keer zo veel spiermassa als toen :nut:

Wanneer komen die pics nou eindelijk van hoe je er NU bijstaat?

Terug
Naar boven