AndroidHealthClinic

Dennisik, road to 95kg

He Dennis,

Zal je afentoe even gaan volgen vanaf nu. Als diabeten onder elkaar moeten we elkaar wat steunen hé ghehe:p.

Is je trainingsschema trouwens nog hetzelfde als in de beginpost? zou toch eerder borst en tricep op dezelfde dag pakken en bicep icm met rug bijv. Dan alleen benen en andere dag bijv buik en schouders.

• Topic Starter Topic Starter
He Dennis,

Zal je afentoe even gaan volgen vanaf nu. Als diabeten onder elkaar moeten we elkaar wat steunen hé ghehe:p.

Is je trainingsschema trouwens nog hetzelfde als in de beginpost? zou toch eerder borst en tricep op dezelfde dag pakken en bicep icm met rug bijv. Dan alleen benen en andere dag bijv buik en schouders.

Trainingschema heb ik op blz 9 veranderd. Vind het persoonlijk lekker om na Borst nog even Biceps te knallen, zodat ik de volgende dag gewoon Triceps helemaal zwaar kan pakken. Vooral bij rug, zijn me biceps al moe vandaar dat ik het nu ook zo doe.

Training van vandaag, Benen!

Was wat moe, voeding was niet optimaal. Maar de training was niet erg slecht.

Squat
8x20kg
8x60kg

8x100kg
8x115kg
8x130kg

Legpres
8x140kg
8x170kg
5x200kg

Lying Leg Curl
8x40kg
8x50kg
8x65kg (Fullstack + 5kg)

Leg Extension
8x51kg
8x71kg
8x81kg
8x98kg - Al jaren niet meer gedaan, voelde wel lekker in me quads. Wel wat last van me enkels, maar daar gaan we niet over huilen.

Training was wel oké, heb wel vaak als ik me benen train dat ik na squat en legpress wat misselijk wordt. Nog niet gehad dat ik naar de wc mag rennen, maar kan dat in de toekomst niet gegaranderen.

ppfff 8*130 dat zijn geen lullige skwats, allemaal full? of anyway onder par?

ik heb dat nog nooit gehad dat ik moet kotsen van me squats.
kotsen is wel hardcore maar niet erg slim, je cortisol levels rijzen de pan uit en je prewo meal is foetsie...

ppfff 8*130 dat zijn geen lullige skwats, allemaal full? of anyway onder par?

ik heb dat nog nooit gehad dat ik moet kotsen van me squats.
kotsen is wel hardcore maar niet erg slim, je cortisol levels rijzen de pan uit en je prewo meal is foetsie...

Thanks!,

Is gewoon par, denk dat 1 of 2 net boven parallel waren. Dus volgende week gewoon het zelfde gewicht en alle 8 gewoon parallel!

Mwah heb niet echt het gevoel dat ik moet kotsen, maar heb wel dat ik af en toe me avond eten wat omhoog komt, vooral tijdens lying leg curl is dat af en toe wat minder.

Damn goed bezig met die squats zeg!

Kan je niet even een benenpic maken?

Gast doe mij die squats, omg! Sterk ook in verhouding met die legpress, of zie ik dat verkeerd?

Gast doe mij die squats, omg! Sterk ook in verhouding met die legpress, of zie ik dat verkeerd?

Mwah, legpress was vandaag niet erg top dus vandaar dat die nu wat minder was. Top legpress is 10x200kg, is bij deze machine wel redelijk in verhouding lijkt me. Is machine met ketting, dus is eigenlijk gewoon plate loaded.

Foto van de beentjes, kwaliteit zuigt hard. Maar beter iets dan niets, omtrek nu rond de 62/63, en op naar de 70cm!
3

Laatst bewerkt:
Aardige poten idd :D

Benenpics kan je trouwens ook zonder spiegel goed schieten (of spiegel alleen gebruiken om op je schermpje te kijken).

Ik zit nu op nog geen halve cm van de 60cm af :D

Aardige poten idd :D

Benenpics kan je trouwens ook zonder spiegel goed schieten (of spiegel alleen gebruiken om op je schermpje te kijken).

Ik zit nu op nog geen halve cm van de 60cm af :D

Thanks!, Zo zie je maar wat 10 jaar basketbal met je doet (Begin foto)
en 2 jaar BB :D

Heb al de nodige striemen opgelopen, maar weinig is te zien. Behalve als ik me benen ga scheren, maar dat gaat te fur.

Ik heb vooral het idee dat je de laatste maanden flink gegroeid bent op benengebied (de tijd dat ik weinig vooruit gegaan was) klopt dat?

Ik heb vooral het idee dat je de laatste maanden flink gegroeid bent op benengebied (de tijd dat ik weinig vooruit gegaan was) klopt dat?

Dat kan wel aardig kloppen, ben pas weer 2 maanden bezig met elke week intensief squatten en benen trainen. Daarvoor deed ik af en toe been oefeningen. Kan me nu geen trainings week zonder squat voorstellen.

Benen waren denk 3 maanden geleden rond de 56/58cm, squat was toen iets van 12x80kg. Vanaf toen elke week gewoon squaten en dat heeft goed geholpen.

netjes hoor, 62 cm :)

moet je ook nieuwe broeken halen?

Rug en Triceps:

Dumbbell Row
8x20kg
8x24kg

8x28kg
8x32kg
8x36kg, Ging wel lekker! PR!

Lat pull
12x45kg
8x55kg
8x65kg - Moet drastisch omhoog

BOR
8x50kg
8x60kg
8x70kg - Moet drastisch omhoog

Skullcrusher (Staand kabel)
12x15kg
8x25kg

Pulldown
12x20kg
8x25kg
8x30kg
8x40kg

French press
8x17,5kg
8x22,5kg
8x37,5kg

Een slechte training, heb het gevoel dat ik niks heb gedaan. Motivatie was slecht en de gewichten zijn ook niet boeiend. Vrijdag dus schouders knallen!

Wat dacht je, "ik show die lampen mn tv en dat kastje ook effe aan DBB"? :roflol: Wheels zien er wel aardig goed uit vind ik! Lekkere DB rows man :thumbs:

Ik weet heel goed wat diabetes inhoudt, en ik heb enorm veel respect voor wat jij hier neerzet!
knappe trainingen, en erg goed dat je er zo goed tegen vecht! knap werk, doe zo verder!

@Ezravdb, Mooi filmpje!, vooral dat eerste stukje met arnold. Wat voor motivatie heb je nog meer nodig.

@Mc, waar zie jij een tv ? :mier:
Thanks!, rug training was op rows gewoon slecht. Morgen schouders knallen!

@Alphakx, welkom in mijn log!,
Het is niet verkeerd wat ik heb neergezet als je ziet waar ik 3 jaar geleden stond en met wat voor ziekte ik te maken heb. Maar ik doe er weinig mee, ik controleer me paar keer per dag spuit insuline en doe me ding. Ik weet dat het fout kan aflopen als ik niet me best voor doe en dergelijke.

Het is natuurlijk mooier om te horen als mensen zeggen van knap werk, ook al had ik geen ziekte.

Terug
Naar boven