- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Scherp!
Dit rijd pas geil!
Zo en zo Kawasaki voor het levenen ook een zx6r
![]()
Damn, nice!Zometeen ik ook schouders en nog wat andere lichaamsonderdelen
Mocht je je willen inlezen voor Wendler, dit is de reader waarin het e.e.a. uitgelegd worden:
[Link niet meer beschikbaar]
Zometeen ik ook schouders en nog wat andere lichaamsonderdelen
Mocht je je willen inlezen voor Wendler, dit is de reader waarin het e.e.a. uitgelegd worden:
[Link niet meer beschikbaar]
Merk dat ik op andere plekken spierpijn heb dan normaal en de 45 minuten trainingstijd die ik voor mezelf aanhoud bevalt me super!

Mooi die shoulderpresses op techniek hoor! Lekkere pomp in je triceps cker?![]()
ik neem aan dat die shoulder presses met DB's zijn
goed dat je techniek voor lief neemt ipv reps/weights
Shoulder press is met "dumbbells">dumbbells ja. Vorige week was de techniek wat minder dus nu wat meer techniek. Heb nog wel steeds dat me rug wat bol is, heb der geen last van. Tot wanneer laten jullie de "dumbbells">dumbbells zaken, laat ze ongeveer zaken tot oor/oog hoogte. Lijkt me voldoende toch ?
Mmm, grappig ik vroeg me precies hetzelfde af vandaag. Laat ze altijd zakken tot mn onderarmen horizontaal zijn, dan helemaal omhoog. Geen idee of dat goed is eigenlijk.
Holy crap, heb honger ineens!

Je bedoelt bovenarmen neem ik aan?Mmm, grappig ik vroeg me precies hetzelfde af vandaag. Laat ze altijd zakken tot mn onderarmen horizontaal zijn, dan helemaal omhoog. Geen idee of dat goed is eigenlijk.
Holy crap, heb honger ineens!
Je bedoelt bovenarmen neem ik aan?
Ik zag nog een stuk onder horizontaal, pak je wat meer schouder.