XXL Nutrition

Dennisik, road to 95kg

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.981
Thanks baas!

Thanks Otherwizethen!

Heavy curling man is curling heavy!
Heavy curling = het nieuwe squatten heb ik gehoord :)

10x38 is wel netjes man

Relaxt dennis, je hebt een 'meisje' in je log;)

Thanks baas! Tja dat schijnt zo te zijn ja :)

Prima getraind man,

Dikke weights ouwe!

Ik heb ook even je laatste pushpress training bekeken, goed man. Je pp verbeterd!

Lekkere training. En jij zegt dat je een droge mond krijgt van een te hoge bloedsuikerspiegel? Ik heb ook vet vaak een droge mond, vooral als ik op bed lig/wakker wordt.. Kan dat daar ook mee te maken hebben? Wat denk je?

Goede weights, Dennis! Je gaat lekker met je borst man.

• #1.987
Thanks goos!

Thanks nog ouwere!

Ik heb ook even je laatste pushpress training bekeken, goed man. Je pp verbeterd!
Het gaat langzaam omhoog ja. Vind het wel een fijne oefening, nu op naar de BW reps!

Lekkere training. En jij zegt dat je een droge mond krijgt van een te hoge bloedsuikerspiegel? Ik heb ook vet vaak een droge mond, vooral als ik op bed lig/wakker wordt.. Kan dat daar ook mee te maken hebben? Wat denk je?
Denk niet dat je, je daar druk over hoeft te maken. Het is normaal dat je bloedsuiker wat stijgt in de nacht, dat gebeurt ook bij mij als ik geen langwerkende insuline spuit.

Toen het bij mij 'ontdekt' werd. Was ik eerst 1,5 week ziek. Alles wat ik at kotste ik meteen eruit, 10x per dag naar de wc. Had letterlijk blauwe handen, en woog 45kg. Kreeg de eerste 2u 6 liter vocht binnen via infuus. Diagnose was toen al vrij duidelijk voordat ik naar de huisarts ging na 1,5 week. Broertje heeft het ook. Uiteindelijk 5 dagen in ziekenhuis overnacht en 'hersteld' Lopen naar de lift was al vermoeiend toen.

Iig niks om je druk te maken! Mocht je het zeker weten, wie weet via de huisarts keer prik setje halen en dan in de ochtend prikken. Meten = weten.

Goede weights, Dennis! Je gaat lekker met je borst man.
Het kan ermee door ja :p

Laatst bewerkt:
  • #1.988
Rug

Wide grip pull ups
8xBW
8xBW
8xBW+10kg
8xBW+15kg

BOR
12x40kg
12x60kg
10x70kg

nog wat dingen.

Note: K*t training. Moe, weinig motivatie. Gewoon klote. 2 weekjes dan vakantie eindelijk.

Rug

Wide grip pull ups
8xBW
8xBW
8xBW+10kg
8xBW+15kg

BOR
12x40kg
12x60kg
10x70kg

nog wat dingen.

Note: K*t training. Moe, weinig motivatie. Gewoon klote. 2 weekjes dan vakantie eindelijk.
Nog even doorzetten Dennis! Toch even getraind, but know the feeling!

• #1.990
Ok thanks. Nja heb alleen een droge mond, maar het is wel irritant. :P Ga sowieso m'n voeding aanpakken en 's kijken wat voor randzaken er nog meer invloed op kunnen hebben.

Goed om te lezen dat je nog steeds aan het loggen bent. Hoe gaat het met je bloedwaardes? En heb je nog een kleine update voor me van je stats momenteel?

Succes!

• #1.993
Ok thanks. Nja heb alleen een droge mond, maar het is wel irritant. :P Ga sowieso m'n voeding aanpakken en 's kijken wat voor randzaken er nog meer invloed op kunnen hebben.

Mss wat minder snelle suikers voor het slapen, zou geen andere problemen voorzien in je voeding.

Goed om te lezen dat je nog steeds aan het loggen bent. Hoe gaat het met je bloedwaardes? En heb je nog een kleine update voor me van je stats momenteel?

Succes!

Bloedwaardes zijn opzich prima, vorige HBa1C was 6,2 bijna perfect te noemen.

Kwa stats
110kg bench / 3x160kg squat / 4x190kg deadlift
Rond de 90kg @ 14% ongeveer / 184cm groot.

Thanks, jij natuurlijk helemaal sterkte met je herstel. Maar zo te lezen gaat het de goeie kant op!

• #1.994
Borst, Abs

Bench
12x20kg
8x60kg
8x80kg
10x90kg
5x100kg (6de fail)

Dumbbell press
8x34kg
8x38kg
5x42kg (laatste hulp)

Incline bench
8x60kg
7x80kg (8de hulp)

- Abs

Note: Prima training gezien de factoren. Loop de komende 2 weken maar beetje aan te k*tten, woog zondag ochtend 87,9kg :mad:

Korste sterke training man!

Wat doe je nu kwa voeding dan> Onderhoud/bulken/cutten/aankloten?
10x90 is wel nice hoor en zeker knap dat die 100 daarna nog zo goed gaat.

• #1.997
nice dennis :)

Nice bench is nice :)

U strong man, u must choose path in coming days the polar bear says

Oftewel, waarom ga je 2 weken aan k*tten, doe je mee met wendler anders ouwe baas ?

• #2.000
Nice bench is nice :)

U strong man, u must choose path in coming days the polar bear says

Oftewel, waarom ga je 2 weken aan k*tten, doe je mee met wendler anders ouwe baas ?

Thanks!

Nee ik was 2 weken aan het k*tten, vanwege tentamens. Ik ga in de zomer 5x split doen & cutten. Wendler over ingelezen, maar vind ik niet geschikt/leuk voor mijn doeleinden

Terug
Naar boven