Little Daddy
Monstrous Giant
- Waardering
- 711
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zou gewoon zo eten, je gaat heus geen spierverlies krijgen joh als je eiwitten maar hoog zit

Neem geen ECA maar wel lipo, is een stack met o.a. efedra. Als je voeding optimaal is kan het zeker wat toevoegen maar je moet het niet zien als vervanger van cardio bijvoorbeeld.Ongezouten pinda's en cashews zijn nice. Kan je nog lopen trouwens? Had zelf ook 2/3 weken niet gesquat en ben meteen weer hard gegaan, loop al 4 dagen als een pinguin
Je schema is misschien maar 1x pw LB maar deadliften is ook leuk voor je lowerbody hoorNeem geen ECA maar wel lipo, is een stack met o.a. efedra. Als je voeding optimaal is kan het zeker wat toevoegen maar je moet het niet zien als vervanger van cardio bijvoorbeeld.

Tel je voor je avond eten ook een aantal kcal en voedingswaarden?
Ja bench is redelijk, vorige keer had ik 10x90kg zat er dit keer net niet in.Wat een baas, op je slippers trainen
Lekkere bench hoor ouwePrima training lijkt me zo.
Why not is toch heerlijk met dit weer.
Thanks baas!
Alles is slecht, net zolang totdat ik meer dan jouw til3x105 bench is niet slecht man
En die db curls haha, sterk man

Dennis, jammer van die motivatie, maar je herpakt dat wel.
Prima training
Sterke curlzzz beachboy![]()

Alles is slecht, net zolang totdat ik meer dan jouw til
![]()