Fitness Seller

Dennisik, road to 95kg

zou gewoon zo eten, je gaat heus geen spierverlies krijgen joh als je eiwitten maar hoog zit

Ongezouten pinda's en cashews zijn nice. Kan je nog lopen trouwens? Had zelf ook 2/3 weken niet gesquat en ben meteen weer hard gegaan, loop al 4 dagen als een pinguin:P

Je schema is misschien maar 1x pw LB maar deadliften is ook leuk voor je lowerbody hoor ;) Neem geen ECA maar wel lipo, is een stack met o.a. efedra. Als je voeding optimaal is kan het zeker wat toevoegen maar je moet het niet zien als vervanger van cardio bijvoorbeeld.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.024
Ongezouten pinda's en cashews zijn nice. Kan je nog lopen trouwens? Had zelf ook 2/3 weken niet gesquat en ben meteen weer hard gegaan, loop al 4 dagen als een pinguin:P

Je schema is misschien maar 1x pw LB maar deadliften is ook leuk voor je lowerbody hoor ;) Neem geen ECA maar wel lipo, is een stack met o.a. efedra. Als je voeding optimaal is kan het zeker wat toevoegen maar je moet het niet zien als vervanger van cardio bijvoorbeeld.

Ja die ga ik ook toevoegen inderdaad. Voor wat cals en gezonde vetten.

Kan nu weer redelijk lopen, heb vanaf woensdag echt als een pinguin gelopen inderdaad :p

Klopt, maar ik denk niet echt in LB/UB enkel in split. Ik ga eerst even kijken hoe ik reageer op bijna geen zuivel en 3000cals icm met cardio. Denk met genoeg dedication ik hopelijk snel wat ga zien.

Naja, je hebt nog een liter zuivel in je kwark ongeveer ;) Niet dat daar iets mis mee is, maar onderschat de thermische waarde van vast voedsel niet. Vooral in de cut. Suc6 man, ben benieuwd naar je resultaat. Maak ff pics van een paar poses zodat je goed voor en na kan vergelijken straks :)

• #2.026
Ja dat is wel zo, maar dat vervang ik niet. Kwark :heart:

Ben ook benieuwd naar het resultaat, abs heb ik al een hele lange tijd niet gezien. Zal na de cut wat pics maken.

Tel je voor je avond eten ook een aantal kcal en voedingswaarden?

• #2.028
Tel je voor je avond eten ook een aantal kcal en voedingswaarden?

Uiteraard, gewoon een gemiddelde waarde. Kijk hoeveel aardappels/groente/vlees ik eet. En dat neem ik dan als uitgangspunt. Ene keer is het iets meer, andere keer wat minder. Als de rest gewoon goed is maak ik me om het avond eten niet zo druk.

---------- Post added ma 27 jun 2011 at 21:38 ----------

Borst, Abs

Bench
12x40kg
8x60kg
8x80kg
9x90kg (10de fail)
3x105kg (4de fail)

Incline bench
8x60kg
7x70kg (8de fail)
6x80kg

Dumbbell Press
8x32kg
6x36kg - kapot

Cable fly
8x30kg
8x45kg
8x60kg
12x40kg

Abs 3x3x10/20/27,5kg

Note: Opzich prima trainings, ondanks bagger voeding de afgelopen dagen. Ook wat kilo's afgevallen. Werd nog op het einde weggestuurd omdat ik slippers aan had, terwijl ze homofiele vriendje er toevallig werkt wel met slippers mocht blijven. Ach ja, kan er moeilijk tegen in gaan.

Wat een baas, op je slippers trainen :o

Lekkere bench hoor ouwe :) Prima training lijkt me zo.

• #2.031
Wat een baas, op je slippers trainen :o

Lekkere bench hoor ouwe :) Prima training lijkt me zo.
Ja bench is redelijk, vorige keer had ik 10x90kg zat er dit keer net niet in.

wat train je met slippers eigenlijk
Why not is toch heerlijk met dit weer.

---------- Post added ma 27 jun 2011 at 22:48 ----------

Voeding tijdens cutten.

L5FSO.jpg

Cals wil ik nog iets uppen, omdat mijn onderhoud iets boven de 3100cal zit. Wat extra rijst eten en dan komt het wel goed!

Go dennis go!

• #2.033

Yes!

---------- Post added di 28 jun 2011 at 22:14 ----------

Benen, Biceps

Squat
12x60kg
8x100kg
8x130kg
3x150kg

Legpress
8x160kg
8x190kg
5x220kg

Leg extension
8x70kg - last van knie, gestopt

Dumbbell Curl
8x13kg
5x17kg
5x21kg
5x24kg

Barbell Curl
8x37,5kg
5x42,5kg
5x47,5kg

Seated Incline curl
6x16kg
6x18kg

Note: Redelijke training, moet beetje de drive voor squatten terug krijgen. Loop beetje met tegen zin te squatten.

Goeie training man! ;)

3x105 bench is niet slecht man

En die db curls haha, sterk man

Dennis, jammer van die motivatie, maar je herpakt dat wel.
Prima training :)
Sterke curlzzz beachboy :trollface:

• #2.038
Dennis, jammer van die motivatie, maar je herpakt dat wel.
Prima training :)
Sterke curlzzz beachboy :trollface:

Als mijn armen er ook zien, zoals de curls voorstellen. Ben ik blij.

Maar armen zijn nog steeds niet groot :(

Motivatie is er wel, maar bijvoorbeeld legpress 220kg. Ik lig erop, met de gedachte 8x, naarmate de eerste reps is het zo moeilijk dat ik het bijstel naar 5. Wat niet tot failure was, wel heel close. Mss had 6 nog gekund, maar ik moet dan gewoon doorgaan met me kop. Zelfde bij curls, 18kg denk zoveel mogelijk stop ik bij 6 omdat het moeilijk word. Moet godver doorgaan totdat het brand!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven