Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou niet durven, jij mss?Ruzie zitten maken met Waterpoloer, Dennis?!
Lekkere schouder training ook, sterke dumbbells.
Dat was wel de bedoeling ja!
Dat was ik eigenlijk niet van plan nee.Gast je PP is dadelijk hoger dan mijn bench, niet doen he.
Oftewel, gast, je gaat weer lekker, duidelijke ups en downs bij jou haha![]()

Ruzie zitten maken met Waterpoloer, Dennis?!
Lekkere schouder training ook, sterke dumbbells.
Yes, schouders gaan wel lkker!Die schouders van jou moeten wel groot zijn en groter worden zo![]()
Nah hij kon geen kritiek hebben. We mogen alleen zeggen sterke bench en meer niet. Toen we in discussie waren vond hij dat niet grappig. Toen zei ik: Als je geen kritiek wilt moet je ook geen log openen. En toen was die dicht, moet hij zelf weten.
Ik zou niet durven, jij mss?
Thanks baas, hoe gaat het met jouw? Al ripped en alleszzzzsszz?
Als je dat ruzie noemt. Was gewoon kritiek, beetje jammer..
Poeh, hell no. Straks krijg je een 140kg bench in mn nek.
Gaat wel lekker, mag niet klagen. Rippid geenzins, ik heb de afgelopen tijd een soort cleanbulk gedaan. Weeg rond de 89 - 90kg, iig wel beduidend droger geworden, ik schat het rond de 11-12%, waar ik op mn hoogtepunt (92k) toch wel op 16% zat. Ga het morgen weer even meten. Abs zijn iig gewoon zichtbaar maar heb nog wel wat vetjes hier en daar. Heb mn focus op mn stage gelegd wat erg succesvol heeft uitgepakt omdat ik mezelf goed in de picture heb gespeeld bij management/directie.
Ik ga van het weekend weer foto's maken, zal ze in mn log posten!
Was niet srs brah;p.

Hehe, over die foto's zeg je ongeveer al 30 jaar.Poeh, hell no. Straks krijg je een 140kg bench in mn nek.
Gaat wel lekker, mag niet klagen. Rippid geenzins, ik heb de afgelopen tijd een soort cleanbulk gedaan. Weeg rond de 89 - 90kg, iig wel beduidend droger geworden, ik schat het rond de 11-12%, waar ik op mn hoogtepunt (92k) toch wel op 16% zat. Ga het morgen weer even meten. Abs zijn iig gewoon zichtbaar maar heb nog wel wat vetjes hier en daar. Heb mn focus op mn stage gelegd wat erg succesvol heeft uitgepakt omdat ik mezelf goed in de picture heb gespeeld bij management/directie.
Ik ga van het weekend weer foto's maken, zal ze in mn log posten!
Ja maar jouw MP doe ik nog niet naKOmt er een mij vertellen dat mijn MP sterk is..staat ie zelf de PP met 80kg!![]()
Thanks!
, dit keer komen ze echt.