Roth
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 748
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks!
Nee ik was 2 weken aan het k*tten, vanwege tentamens. Ik ga in de zomer 5x split doen & cutten. Wendler over ingelezen, maar vind ik niet geschikt/leuk voor mijn doeleinden

Lekkere training weer, Dennis! Moet branden zijn geweest na die 10 reps met 90 haha.
Daarbij, school gaat voor bra - en in 2 weken ga je echt niet sverliezen hoor. Dat zit er zo weer aan.
Wendler is wel baas hoor, zeker als je van simpel houdt. 5x p/w damn, good luck daarmee. Homemade split zeker, bepaalde theorie erachter nog?
let me guess, je bent het nog aan het uitvogelen
Donderdag en vrijdag omdraaien, is logischer.
JM Press en dippen bij triceps dag en 2e oefening bij biceps kan je hammercurls doen?
Pullups zou ik 5 x 5 weighted doen.
Edit: en oja, 4 juli - 21 juli is 2,5 week als ik me niet vergisPrima startgewichten imo.
Yes, heb alle tijd dus waarom niet? Tijd om nog groter te worden!
Nice BW gozer! Ach ieder heeft zo ze dipjes, paar weekjes rust en weer knallen!na 2/3 weken niet squatten is dit du_bomb resultaat bro!
Met mij gaat het prima, tik bijna 92kg aan, dus dat zit wel goed!.. eet en train nogsteeds, alleen motiviatie is een beetje weg!
Die curls gingen wel goed af ja.8 x 130 is aardig kak dunkt me.
flinke curls ouwe, maar dat wist je al![]()
Nice BW gozer! Ach ieder heeft zo ze dipjes, paar weekjes rust en weer knallen!
Ah oke, ja motivatie is nu ook niet 100% zoals het hoort. Nog even en dan vakantie.haha bro, dat werd tijd man. Bleef echt een half jaar hangen bij de 85/88kg...Ga idd even paar weken rustig aan doen, 2x in de week de grote 3, en that's it. Verder beetje op onderhoud blijven eten en dan weer knallen!![]()
Keep it up, aangezien jij wel motiviatie hebt![]()
Fijne dag brada
CheckDennis wou je foto's zien van mijn progressie check mn log even.
Gets the job done, valt wel mee zo als ik het zie. K*t omstandigheden als in bloedwaardes kak o.i.d. neem ik aan ?

Klinkt ****ed up man, dinsdag is op diabetesweb.tv iets over sporten en diabetes (volgens mij die gast die die marathon heeft gelopen met diabetes type 1) kan je ook vragen stellen, zit sportarts bij enzo. Waarschijnlijk niet interessant genoeg voor je, maar ik denk meld het even!