Fitness Seller

Dennisik, road to 95kg

Ik ook!

Ik heb nu

2000cal Schema:
Kh: 184
Eiwit: 244
Vet: 51
Totaal 2016cal
Verhouding k/e/v
= 36/48/22

2500cal Schema:
Kh: 230
Eiwit: 268
Vet: 66
Totaal 2511cal
Verhouding k/e/v
= 36/42/23

3500cal Schema:
Kh: 370
Eiwit: 297
Vet: 101
Totaal 3488cal
Verhouding k/e/v
= 42/34/26

Zo te zien heb ik de avond maaltijden beetje overschat als ik kijk naar KH. Voor schema 1 en 2 heb ik de hoeveelheden deels aangepast.

Opzich wel prima, ik zelf zou op je refeed dag de vetten naar 50 gram brengen en de koolhydraten met 115 verhogen. Op die 2500 kcal trainingsdagen eventueel vetten verlagen en KH verhogen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.082
Bij refeed zal ik even kijken, mss dat ik er dan pannenkoeken in gooi. Zijn opzich prima cals, met weinig suikers.

Bij 2500cal kan ik dan de pindakaas eruit gooien, daar kip opdoen. En rijst verhogen na de training en rondom avondeten.

We hebben het dan iig over kleine aanpassingen, zal eerst even kijken hoe de 1ste dag bevalt.

Thanks iig!

• #2.083
Borst

Bench
12*20kg
8*50kg
5*70kg
3*90kg
5*100kg laatste spot 1/2?
8*80kg Slow and paused
5*80kg Slow and paused

Dumbbell press
6*30kg t*ring triest
8*33kg

Flys
12*16kg
12*18kg

Decline bench
12*70kg
7*90kg
2*100kg

Note: Wat een pl**ris h**ren training, het zou bijna een waarschuwing zijn van: k*t ecto als je gaat cutten, heb je weer baby power.
Niet dat de bench veel voorstelde hiervoor maar achteruit gang is nooit fijn.
Voeding zat iig goed, iets vroeg opstaan zodat de maaltijden iets uit elkaar liggen.

Laatst bewerkt:
Jammer van je training man, jij hebt ook meteen en vaak last van k*t trainingen bij het benchen, ik ken het. Die dumbbell presses zijn wel gaar man.

Morgen moet je training beter gaan.!

• #2.086
I lolled, sorry man :p

Ik vind het nog niet eens zo slecht.
Haha, geen probleem joh. Was grappig bedoelt.

Achteraf viel het wel mee, op de dumbbell press na.
Jammer van je training man, jij hebt ook meteen en vaak last van k*t trainingen bij het benchen, ik ken het. Die dumbbell presses zijn wel gaar man.

Morgen moet je training beter gaan.!
Ik had zo'n pomp in me chest van die paused slow bench, dat die 30 maar 6x lukte daarna ging 33kg nog wel. Toen gestopt vond het al k*t genoeg gaan.

Ga iig weer vaker gepauzeerd benchen. Is toch zwaarder en vind ik hanger om TG sterker te krijgen.

Het is niet eens slecht, alleen als ik zo je andere borst trainingen zie wat minder volume dit keer, volgende keer beter, ff wennen aan cutstatus ;)

Cuuten = k*t! Voeding ziet er goed uit ook..en tja slechte(re) trainingen hebben we allemaal welleens!

Bro, **** kracht - ga af op de spiegel. Echt waar.. Was eerst precies hetzelfde, ****ing chagrijnig als het weer eens niet ging zoals ik het wou of een gewicht niet haalde. Train gewoon hard maar gecontroleerd, focus je meer op de spier en minder op dat ene gewicht eruit proberen te beuken.

Het is een nette training waarbij je waarschijnlijk lekker geburned zal hebben. Wat wil je nog meer?

Bro, **** kracht - ga af op de spiegel. Echt waar.. Was eerst precies hetzelfde, ****ing chagrijnig als het weer eens niet ging zoals ik het wou of een gewicht niet haalde. Train gewoon hard maar gecontroleerd, focus je meer op de spier en minder op dat ene gewicht eruit proberen te beuken.

Het is een nette training waarbij je waarschijnlijk lekker geburned zal hebben. Wat wil je nog meer?

En wat als dennis nou ook voor kracht traint en niet alleen voor zn fysiek?

• #2.092
Het is niet eens slecht, alleen als ik zo je andere borst trainingen zie wat minder volume dit keer, volgende keer beter, ff wennen aan cutstatus ;)
Ach ja, lag niet aan de cut status, was pas eerste dag. Gewoon slecht weekend betreft eten en slaap.

Cuuten = k*t! Voeding ziet er goed uit ook..en tja slechte(re) trainingen hebben we allemaal welleens!
Yep, het zou anders bijna saai worden als het altijd goed gaat :D

Daar zit zeker wat in, focus ligt nu gewoon op lichaam niet op kracht inderdaad. Als ik echt kracht wou zou ik gewoon altijd bulken.

En wat als dennis nou ook voor kracht traint en niet alleen voor zn fysiek?
Dan moet dennis nog steeds ze bek houden?

Ik ga inderdaad gewoon voor lichaam, cutten moet goed gebeuren en zo min mogelijk spierverlies. Kracht is een bijzaak waar ik mij in september weer op focus.

Kwa motivatie en eten zit het goed, gister goed aan het schema gehouden. Vandaag op een ijsje na ook + banaan voor trainen voor de energie, maar dat kan prima lijkt me. Morgenmiddag even hardlopen of wielrennen voor uurtje, en gewoon volhouden!

---------- Post added di 5 jul 2011 at 22:08 ----------

Benen, Biceps

Squat
8x60kg
8x100kg
3x120kg
6x140kg
6x140kg

Front Squat
8x40kg
8x60kg
8x80kg
0x100kg - geen focus voor, niet geprobeerd

Leg Extension
8x70kg
8x60kg
8x80kg

Dumbbell Curl
8x13kg
5x17kg
5x21kg
5x24kg
5x27kg (1ste mss strikt, rest cheat style)

Barbell Curl
8x27,5kg
8x37,5kg
8x47,5kg (Cheat style)

15x17,5kg

Note: Kapot, Sq en Fsq achter elkaar was zwaar. Lopen hijgen als een hond toen, vandaar dat focus wat minder was voor de 100kg. Maar die komt er wel! 27kg uiteraard not strict maar wie weet groeien ze erop.

Nu weer rijst en kip + whey

Dan is het dom om te gaan cutten.

lol, het kan toch dat je het allebei belangrijk vind. En dan begrijp ik goed dat het frustrerend is als je minder presteerd kwa kracht.

---------- Post added di 5 jul 2011 at 22:31 ----------

Lekkere squats btw, jammer dat die 100kg fsq niet lukte. Volgende keer pak je hem!

edit: Ik lees nu net dat kracht bijzaak is voor je, had ik niet verwacht. Dus laat mn opmerking van net tegen Roth ook maar doen;)

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Roth
  • #2.094
lol, het kan toch dat je het allebei belangrijk vind. En dan begrijp ik goed dat het frustrerend is als je minder presteerd kwa kracht.

---------- Post added di 5 jul 2011 at 22:31 ----------

Lekkere squats btw, jammer dat die 100kg fsq niet lukte. Volgende keer pak je hem!

edit: Ik lees nu net dat kracht bijzaak is voor je, had ik niet verwacht. Dus laat mn opmerking van net tegen Roth ook maar doen;)

Kracht is een bijzaak waar ik mij in september weer op focus.

In de cut zal je gewoon niet evenveel kracht gains maken als in de bulk. Ik iig niet en nog geen iemand gezien die dat wel heeft gedaan.

Tuurlijk ik ga graag voor kracht, maar tijdens cutten is dat niet de hoofdzaak. Ach komt wel goed, is ook maar training die slecht gaan. Deze ging redelijk.

Edit: Had de 100kg FSQ niet geprobeerd, lag er wel maar focus was er niet. Volgende keer gaat die sowieso wel lukken!

Laatst bewerkt:
gaat nog steeds lekker hier zie ik man :)

Dennis als je die 'regels' van mij een beetje opvolgt moet kracht winst zeker mogelijk zijn, in ieder geval kracht behoud.

• #2.099
Toch een lekkere training of mis ik iets?

Keep it up bra

Terug
Naar boven