XXL Nutrition

Dennisik, road to 95kg

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.121
Was mss iets teveel om te doen, maar als ik meer eet kan ik toch ook maar cardio doen? Vond dit wel tof, en nu eigenlijk nog beetje weinig. Wie weet volgende keer 2u onderweg.

Hartslagmax weet ik niet, kan me herinneren dat het een hele tijd geleden iets van 190 was, of 220 kan dat?

Laatst bewerkt:
je hartslagmax is alleen te bepalen door een echte maximaaltest te doen, er is een regel van 220-leeftijd, maar dan is mijn max hartslag 199 en heb afgelopen februari met een maximaaltest 209 gehaald.

Als je meer eet kan je meer cardio doen ja zeker, maar meer cardio = meer training = herstelperiode nodig, ook al is het relatief kort i.v.m. KT.

Je moet uitzoeken wat voor jou werkt, dus probeer het gewoon!

Wat wel een voordeel is van cardio, al is dat hoe ik het zelf ervaar. Je voelt je niet stijf en je voelt je wat leniger. Zeker de crosstrainer helpt hier aan mee vind ik. Dit is gewoon een veel fijner gevoel dan het idee dat je wat 'logger' bent.

Wat wel een voordeel is van cardio, al is dat hoe ik het zelf ervaar. Je voelt je niet stijf en je voelt je wat leniger. Zeker de crosstrainer helpt hier aan mee vind ik. Dit is gewoon een veel fijner gevoel dan het idee dat je wat 'logger' bent.

+1, vooral als je aan het bulken bent.

Dennis in principe is zo'n groot tekort alleen maar prima, zoals je gister had. Niks om je druk over te maken, je verliest immers snel je vet zo. Het enige wat je in de gaten moet houden is dat je het niet gaat overdrijven en te intensief gaat maken, staat je herstel in de weg en dus ook eventuele kracht gains.

• #2.125
je hartslagmax is alleen te bepalen door een echte maximaaltest te doen, er is een regel van 220-leeftijd, maar dan is mijn max hartslag 199 en heb afgelopen februari met een maximaaltest 209 gehaald.

Als je meer eet kan je meer cardio doen ja zeker, maar meer cardio = meer training = herstelperiode nodig, ook al is het relatief kort i.v.m. KT.

Je moet uitzoeken wat voor jou werkt, dus probeer het gewoon!
Ah oke, ik hou het gewoon bij 3x per week cardio. Gewoon doen wat ik fijn vind, af en toe sprintje moet ook kunnen. Moet zeggen dat ik nergens last van heb, had ik niet verwacht.

+1 inderdaad.

+1, vooral als je aan het bulken bent.

Dennis in principe is zo'n groot tekort alleen maar prima, zoals je gister had. Niks om je druk over te maken, je verliest immers snel je vet zo. Het enige wat je in de gaten moet houden is dat je het niet gaat overdrijven en te intensief gaat maken, staat je herstel in de weg en dus ook eventuele kracht gains.
Ah oke nice! Thanks voor de feedback!

---------- Post added do 7 jul 2011 at 16:04 ----------

Schouders, Triceps

PP
8x20kg
8x40kg
5x55kg
6x70kg
0x80kg - triest

Shoulder Press
8x28kg

One arm Shoulder Press (Standing)
R: 3x34kg
L: 3x1x34kg

R: 2x40kg
L: 0x40kg

R: 0x46kg

Front raises + Side Raises
8x6kg + 8x6kg
8x8kg + 8x8kg

Side Raises + Front raises (Plate)
8x9kg + 8x10kg
8x11kg + 8x10kg

= nice!

Facepulls
15x20kg
15x25kg

JM Presses
12x30kg
3x8x40kg

Decline Skullcrusher
12x17,5kg
12x17,5kg
12x22,5kg
8x27,5kg
5x32,5kg

Cable Pushdown
8x60kg
5x70kg

Note: Ondanks de fail op PP was het wel nice training, schouders waren helemaal kapot tijdens die combi van Front en side raises.

• #2.126
Iemand nog leuke oefeningen voor 'bovenkant' triceps?

Triceps zijn echt om te huilen, diep en diep triest betreft grote.

Lekkere training, en wat betreft bovenkant triceps ik denk gewoon pulldowns en dan laatste gedeelte ? Geen flauw idee.

Supinated grip

behoorlijke workouts: die fail op de pp is niet triest, je was waarschijnlijk gewoon op na die vorige sets. Hoe zwaar ben je nu?

• #2.130
Lekkere training, en wat betreft bovenkant triceps ik denk gewoon pulldowns en dan laatste gedeelte ? Geen flauw idee.
Ja pulldowns maar even proberen, want dit is niet om aan te zien.

Ah zo, ik snap hem. Keer proberen, thanks!

behoorlijke workouts: die fail op de pp is niet triest, je was waarschijnlijk gewoon op na die vorige sets. Hoe zwaar ben je nu?
Schommelt nu rond de 87kg ongeveer.

• #2.131
Woog gistermiddag 86kg, gister avond woog ik 89kg.
Bij de griek even helemaal volgestouwd met vlees :D Deels uiteraard ook vocht door het vele zout. Nu weer strict en zaterdag en zondag weer eraf cardioen!

• #2.135
Hmm zoals ik het altijd geleerd heb laat je skull crushers echt achter je hoofd zakken, en french press tot je voorhoofd, google maar eens..

Of je hem nu liggend of zittend doet :P

Ik dacht dat Frenchpress en skullcrushers 1 en hetzelfde iets waren. :p

nice training dude!

skulls/frenchpress of wat dan ook kan je ook liggend met losse dumbbells uitvoeren, heb ik ook een hele tijd gedaan. Best oke om te doen.

Terug
Naar boven