Fitness Seller

Dennisik, road to 95kg

i feel ya! toch is 3 x 100 niet kis!

Als het paused is, is 3x100 zeker niet verkeerd.

Je bent aan 't cutten kerel! Ga je niet stuk bijten op een kleine achteruitgang/langzamere progressie. Daarnaast ben je nu dus ook nog aan 't werk.. Kost ook weer energie!

Waar ben je aan 't werk trouwens/wat doe je?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.165
Je bent aan 't cutten kerel! Ga je niet stuk bijten op een kleine achteruitgang/langzamere progressie. Daarnaast ben je nu dus ook nog aan 't werk.. Kost ook weer energie!

Waar ben je aan 't werk trouwens/wat doe je?

Verkoper @ Mediamarkt.
Vandaag aardig lopen beunen, mocht meubel slopen. Dat zat beheurlijk goed in elkaar.

Na de training dacht ik inderdaad hetzelfde, training moet gewoon goed voelen ondanks de gewichten. Zal de volgende keer daaraan denken.

Verkoper @ Mediamarkt.
Vandaag aardig lopen beunen, mocht meubel slopen. Dat zat beheurlijk goed in elkaar.

Na de training dacht ik inderdaad hetzelfde, training moet gewoon goed voelen ondanks de gewichten. Zal de volgende keer daaraan denken.

Nice de man met de gladde praatjes! En electronicakennis. :D

En yeah, ook nu mag je jezelf een schouderklop geven!

• #2.169
Oh dan is het helemaal niet zo goed, jammer man

Tof zeg, werk je daar alleen in de zomer of ook normaal gezien?

Yes, ben daar gewoon parttimer. Beste is nog wel dat ik vast contract heb als parttimer, opzich wel ideaal. Werk er al 3 jaar.

Laatst bewerkt:
Knappe serie benchen kerel!

3x100 tja, in de cut net onderweg, is wel logisch eigenlijk. Mijn trainingsmaat zit ook veel te janken op zijn bench terwijl die gewoon erg nice is (120). Als hij dan een keer 110 niet lekker drukt is het gelijk k*t, of als hij 6 x 100 niet haalt.

Ik merk bij jou dat je vooral op je bench afgeeft, terwijl er echt niks mis mee is. Hij is prima in verhouding. No offence brah :) Ik deed het zelf ook heel veel, maar heb nu wel geaccepteerd dat die bench gewoon erg wisselvallig is.

Zit je al in een echte cutsfeer, of is het k*t?

• #2.172
Heus niet! :p

3x100 tja, in de cut net onderweg, is wel logisch eigenlijk. Mijn trainingsmaat zit ook veel te janken op zijn bench terwijl die gewoon erg nice is (120). Als hij dan een keer 110 niet lekker drukt is het gelijk k*t, of als hij 6 x 100 niet haalt.

Ik merk bij jou dat je vooral op je bench afgeeft, terwijl er echt niks mis mee is. Hij is prima in verhouding. No offence brah :) Ik deed het zelf ook heel veel, maar heb nu wel geaccepteerd dat die bench gewoon erg wisselvallig is.

Zit je al in een echte cutsfeer, of is het k*t?
Ach ja moet mij ook niet druk maken inderdaad. Stress = anabool.

Dalijk even kijken of ik mij zelf nog even naar de sportschool kan slepen voor benen + cardio.

Ik vind sinds nu cutten altijd k*t, op de 2500/2000 dagen heb k altijd de neiging om even wat lekkers te pakken en dan mag dat niet. Het gaat mij redelijk af, slechts 1 of 2x gecheat met max 200 cals. Alleen kan het nog beter naar mijn mening.

Heus niet! :p

Ach ja moet mij ook niet druk maken inderdaad. Stress = anabool.

Dalijk even kijken of ik mij zelf nog even naar de sportschool kan slepen voor benen + cardio.

Ik vind sinds nu cutten altijd k*t, op de 2500/2000 dagen heb k altijd de neiging om even wat lekkers te pakken en dan mag dat niet. Het gaat mij redelijk af, slechts 1 of 2x gecheat met max 200 cals. Alleen kan het nog beter naar mijn mening.

Sinds kort heb ik die drang ook echt te vaak. In de bulk daar nooit last van gehad, nu in 1x de hele tijd. Gewoon zorgen dat je niets anders in huis hebt dan je vaste shit:p.

• #2.174
Sinds kort heb ik die drang ook echt te vaak. In de bulk daar nooit last van gehad, nu in 1x de hele tijd. Gewoon zorgen dat je niets anders in huis hebt dan je vaste shit:p.

Hehe, echt he. Pas wanneer je het niet mag nemen weet, je wat je mist.

Ben pas 1,5 week bezig, en zie mss hele kleine progressie. Zie het wel over nog eens 1,5 week.

Haha die drang heb ik ook wel wat vaker gehad afgelopen weken, heb ook niet echt die-hard gecut, dat doe ik weer sinds vandaag ;)

Afvallen met diabetes lijkt me sowieso k*t, dus restecp voor jou ;)

• #2.176
Haha die drang heb ik ook wel wat vaker gehad afgelopen weken, heb ook niet echt die-hard gecut, dat doe ik weer sinds vandaag ;)

Afvallen met diabetes lijkt me sowieso k*t, dus restecp voor jou ;)

Zo verschillend is het niet, ik voel mij nu wel de hele tijd moe. Weet niet of dat door te weinig slaap komt of weinig carbs, of hypo's maar k*t is het wel. Terwijl op high carbs dagen ik er bijna geen last van heb

ooh god, join the ik heb zin om troep te eten club! Elke dag als ik thuis kom, of eigenlijk de hele dag snak ik naar rotzooi!:meal:

Ik heb die drang om te snacken elke ****ing avond na 2300 uur.... Ik ga maar gewoon naar bed om het te ontlopen. Zal altijd wel een gevecht blijven ben ik bang voor.

lol:roflol:. Stond net nog in de AH, waren de stroopwafels afgeprijsd. Terwijl ik daarvoor stond kon ik de smaak al proeven. Wou het in mn mandje leggen, maar toch weer teruggelegd. Weerstaan, #winning.

Zie nu pas je chesttraining van maandag, netjes bro!
Jullie drang om rotzooi te willen vreten snap ik trouwens helemaal niet...:fluit:

Terug
Naar boven