- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar is geen 5x100kg
Nah is Touch and Go. TG staat erachter
Je bent aan 't cutten kerel! Ga je niet stuk bijten op een kleine achteruitgang/langzamere progressie. Daarnaast ben je nu dus ook nog aan 't werk.. Kost ook weer energie!
Waar ben je aan 't werk trouwens/wat doe je?
Verkoper @ Mediamarkt.
Vandaag aardig lopen beunen, mocht meubel slopen. Dat zat beheurlijk goed in elkaar.
Na de training dacht ik inderdaad hetzelfde, training moet gewoon goed voelen ondanks de gewichten. Zal de volgende keer daaraan denken.

Ditte.Je bent aan 't cutten kerel! Ga je niet stuk bijten op een kleine achteruitgang/langzamere progressie. Daarnaast ben je nu dus ook nog aan 't werk.. Kost ook weer energie!
Verkoper @ Mediamarkt.
Vandaag aardig lopen beunen, mocht meubel slopen. Dat zat beheurlijk goed in elkaar.
Oh dan is het helemaal niet zo goed, jammer man
Tof zeg, werk je daar alleen in de zomer of ook normaal gezien?
Ik deed het zelf ook heel veel, maar heb nu wel geaccepteerd dat die bench gewoon erg wisselvallig is.Heus niet!

Ach ja moet mij ook niet druk maken inderdaad. Stress = anabool.3x100 tja, in de cut net onderweg, is wel logisch eigenlijk. Mijn trainingsmaat zit ook veel te janken op zijn bench terwijl die gewoon erg nice is (120). Als hij dan een keer 110 niet lekker drukt is het gelijk k*t, of als hij 6 x 100 niet haalt.
Ik merk bij jou dat je vooral op je bench afgeeft, terwijl er echt niks mis mee is. Hij is prima in verhouding. No offence brahIk deed het zelf ook heel veel, maar heb nu wel geaccepteerd dat die bench gewoon erg wisselvallig is.
Zit je al in een echte cutsfeer, of is het k*t?
Heus niet!
Ach ja moet mij ook niet druk maken inderdaad. Stress = anabool.
Dalijk even kijken of ik mij zelf nog even naar de sportschool kan slepen voor benen + cardio.
Ik vind sinds nu cutten altijd k*t, op de 2500/2000 dagen heb k altijd de neiging om even wat lekkers te pakken en dan mag dat niet. Het gaat mij redelijk af, slechts 1 of 2x gecheat met max 200 cals. Alleen kan het nog beter naar mijn mening.
.Sinds kort heb ik die drang ook echt te vaak. In de bulk daar nooit last van gehad, nu in 1x de hele tijd. Gewoon zorgen dat je niets anders in huis hebt dan je vaste shit.
Haha die drang heb ik ook wel wat vaker gehad afgelopen weken, heb ook niet echt die-hard gecut, dat doe ik weer sinds vandaag
Afvallen met diabetes lijkt me sowieso k*t, dus restecp voor jou![]()