Fitness Seller

Dennisik, road to 95kg

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.141
nice training dude!

skulls/frenchpress of wat dan ook kan je ook liggend met losse dumbbells uitvoeren, heb ik ook een hele tijd gedaan. Best oke om te doen.

Thanks baas!
ook maar even proberen dan.

---------- Post toegevoegd Fri 8 Jul 2011 om 21:29 ----------

Rug, Kuiten

Deadlift
8x60kg
8x100kg
5x130kg
5x160kg
5x180kg
2x190kg

BOR
8x60kg
8x80kg (Zo'n k*t oefening om technisch goed te krijgen)

Cable Row
15x60kg
15x50kg - kanonnen wat een pomp in biceps

Seated calf raises
3x8

Standing calf raises
2x8

Note: Opzich geen slechte training, vooral niet na 3 weken niet deadliften. Nu word het tijd om richting die 200kg te gaan!

Prima training man, hoe doe je die BoR. Parallel met vloer of iets rechterop?

• #2.143
Prima training man, hoe doe je die BoR. Parallel met vloer of iets rechterop?

Iets rechtop, maar als ik na deadlift zware gewichten doe (80kg al) Dan staan armen niet perfect, wil ze zo dicht mogelijk langs lichaam en dat lukt dan niet. En houding is ook gewoon niet perfect. Ga hem volgende keer gewoon met 40kg doen, kijken wat dat brengt.

Eten was op 1 ding na gewoon goed. Enkel na de training stokbrood genomen ipv van rijst, voeding zal hierdoor denk rond de 2600cal uit komen.
Morgen strikt eten + cardio

goeie genade! tijd voor de 200 kilo... me jelly!

Lekurrre deadlift!

Lekkere training! En vind je het gek die pomp in je biceps, je rug was wass al flink naar de kloten toen je aan die oefening begon.. :D

• #2.147
goeie genade! tijd voor de 200 kilo... me jelly!
Hopelijk binnenkort inderdaad!

Thanks!

Lekkere training! En vind je het gek die pomp in je biceps, je rug was wass al flink naar de kloten toen je aan die oefening begon.. :D
Mooi, was een behoorlijke pomp.

Cutten is behoorlijk k*t :p Net ook even 250cals gesnoept, zal dalijk maar extra veel fietsen om dat af te straffen. Denk dat ik kwa cal nog wel wat marge heb.

Kan mij ook een groot topic herinneren over Macro's, heeft iemand daar de links van? Zie daar veel interessante comments over.

Dit: http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/macros-past-275698/
Vanavond even doorlezen.

Laatst bewerkt:
Mooie training, zeer binnenkort pak je die 200:)

Dat is een goed topic inderdaad, denk zelf ook in grote lijnen zo.

• #2.150
  • #2.151
Net circa 33km gefietst in circa 1u en 35min. Ongeveer 20km per uur.

Eerste stuk was 10km alleen maar tegenwind, windkracht 4 ongeveer. Dat ging wel nice, gewoon 1 tempo in een keer door gereden. Voor de rest, prima tempo vastgehouden. Niet te hard, niet te zacht. Circa 1250 calorieën verbrand zo te zien. Lijkt mij heel erg veel, maar is ongeveer wel redelijk als ik de calculator geloof.
- http://www.caloriecalculator.nl/calorieen-per-activiteit/
- http://www.wijvallenaf.nl/Berekenen/Calorieen-Verbranden.html

Nu kip + rijst + broccoli + kwark + whey.

Hopelijk morgen vroeg opstaan, zodat ik in de ochtend nog wat cardio kan doen op de sportschool mss wat setjes licht trainen.

Vrijdagavond verjaardag gehad, morgenmiddag ook. Niks van plan om extra te cheaten, desnoods bak kwark mee.

Dat was het ongeveer wel.
Groetjes, Dennis

Deadliften is met als fietsen, dat verleer je niet zomaar ;)

Net circa 33km gefietst in circa 1u en 35min. Ongeveer 20km per uur.

Eerste stuk was 10km alleen maar tegenwind, windkracht 4 ongeveer. Dat ging wel nice, gewoon 1 tempo in een keer door gereden. Voor de rest, prima tempo vastgehouden. Niet te hard, niet te zacht. Circa 1250 calorieën verbrand zo te zien. Lijkt mij heel erg veel, maar is ongeveer wel redelijk als ik de calculator geloof.
- http://www.caloriecalculator.nl/calorieen-per-activiteit/
- http://www.wijvallenaf.nl/Berekenen/Calorieen-Verbranden.html

Nu kip + rijst + broccoli + kwark + whey.

Hopelijk morgen vroeg opstaan, zodat ik in de ochtend nog wat cardio kan doen op de sportschool mss wat setjes licht trainen.

Vrijdagavond verjaardag gehad, morgenmiddag ook. Niks van plan om extra te cheaten, desnoods bak kwark mee.

Dat was het ongeveer wel.
Groetjes, Dennis
Je kan ook overdrijven hehe

Goed man die 190kg x2 DL; equivalent van 1x195 Duurt niet lang meer voor je de echt grote mijlpaal hebt bereikt.:D Daarna op naar de 300kg;) Gefeli nog met je verj.

Laatst bewerkt:
  • #2.155
Deadliften is met als fietsen, dat verleer je niet zomaar ;)
Nope, gewoon geduld hebben. Hij komt eraan!

Klopt, klopt. Ach we gaan het zien. Wil het graag goed doen. Heb jammer genoeg gister al 'gecheat'

Goed man die 190kg x2 DL; equivalent van 1x195 Duurt niet lang meer voor je de echt grote mijlpaal hebt bereikt.:D Daarna op naar de 300kg;) Gefeli nog met je verj.
Hij moet er theoretisch inzitten, paar weken terug 4x190kg gedaan. Gewoon geduld.

Bedankt, maar ik ben pas in september jarig :p Vaders en opa zijn jarig.

Cardio niet echt gelukt vanochtend. Was optijd wakker, zelfs te vroeg dus ging nog even in bed liggen en 2u lang 5 minuten de wekker vooruit zetten. Nu pas wakker en moet 2u alweer weg. Wie weet vanavond nog even fietsen. Heb nu wel behoorlijke spierpijn in onderrug

1 klein punt, cals betreft diabetes tel ik niet mee. Komt nog wel eens voor dat ik half glas siroop weg tik omdat ik hypo heb. Jammer dan, maar gezondheid gaat voor.

Gewicht was vanochtend 87,4kg. Het lijkt erop of bovenste abs beetje zichtbaar worden, of ik verbeeld me dat. We gaan iig zo door.

200kg komt eraan Dennis!

• #2.158
Hier ben ik weer ;)
Hele goeie deadlift daar, 200 komt er zeker en vast aan.

• #2.160
Hier ben ik weer ;)
Hele goeie deadlift daar, 200 komt er zeker en vast aan.

Had je bijna al als vermist opgegeven!

Borst

Paused Bench
8x20kg
8x50kg
5x70kg
6x90kg
5x90kg
3x100kg (TG)
6x90kg (TG)

Decline Bench
12x70kg
5x90kg
2x100kg

Incline
12x50kg
5x70kg

Cable Flys
15x40kg
15x35kg
15x30kg

Note: Eigenlijk best een pl**ris training. Werk vanaf nu weer fulltime (36u p/w) DBB wat minder, trainen komt wel goed.

Terug
Naar boven