Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Mwoa thuis is het te doen. Alhoewel het af en toe echt nergens op slaat, m'n ouders zijn vet op gezond eten dit dat, maar ze kopen wel cola en chips enzo. Voor m'n broertje vooral, en m'n pa.
Daarnaast werk ik in een hotel-restaurant waar al het (junk)lekkers van de wereld elke minuut wordt geserveerd..
Moet toch eens bij mezelf gaan bedenken waar de knik in m'n bol zit!
Ik heb die drang om te snacken elke ****ing avond na 2300 uur.... Ik ga maar gewoon naar bed om het te ontlopen. Zal altijd wel een gevecht blijven ben ik bang voor.
lol. Stond net nog in de AH, waren de stroopwafels afgeprijsd. Terwijl ik daarvoor stond kon ik de smaak al proeven. Wou het in mn mandje leggen, maar toch weer teruggelegd. Weerstaan, #winning.
Mwoa thuis is het te doen. Alhoewel het af en toe echt nergens op slaat, m'n ouders zijn vet op gezond eten dit dat, maar ze kopen wel cola en chips enzo. Voor m'n broertje vooral, en m'n pa.
Daarnaast werk ik in een hotel-restaurant waar al het (junk)lekkers van de wereld elke minuut wordt geserveerd..
Ziet er idd sober uit maar als je maar aan je kcal komt, verhoudingen in acht genomen, toch?
Op den duur werkte dit niet bij mij btw, na een week of 6 kon ik geen kip of rijst meer zien, bah.
Een keertje cardio overslaan isniet zo'n probleem hoor.
Low carbs vind mijn lichaam ook niet zo grappig. Kwa eenheden/kh ratio pas ik niet zoveel aan. Maar laatste dagen heb ik aardig wat hypo's
vanmiddag nog 2,9, en net 2,3 terwijl ik nog redelijk kan functioneren. Bij de 2,9 was ik enkel moe, voelde wel een hypo maar niet zo zwaar als normaal. Ik heb iig mensen plat zien gaan met hogeren waardes. En bij 0 ben je denk ik dood, nog niet getest eigenlijk.
Insuline moet ik dus even wat minder hoog doseren, minder dan normaal en kijken of dit beter uitpakt. Dit gaat anders een keer fout, en ziekenhuis eten is ook niet altijd even lekker.
Vandaag geen cardio en training, wat een h**ren weer. Voeding = refeed dag, dus gewoon eten.
Morgen weer 2500cals + training. Cardio doe ik dan op zaterdag en zondag.
Side Raises + Front raises (Plate)
8x8kg + 8x10kg
8x9kg + 8x15kg
15x5kg + 15x5kg
Facepull
15x30kg
15x25kg
JM Presses
10x30kg
8x50kg
8x50kg
6x60kg (3 lichte spots i guess)
Decline Skullcrusher
10x30kg
6x32,5kg
Lying Tricep Extension
8x8kg
8x9kg
10x7kg
8x11kg
Dips
12xBW
9xBW
Note: Eindelijk een training, was een heerlijke training. Triceps waren goed kapot en zagen er redelijk uit.
Armen lijken groot, ook 1ste keer iig.
(Waren circa 41,5cm, enkel is dat niet geheel recht gemeten ik pak piek van biceps en triceps.
Die liggen jammer genoeg niet geheel tegenover elkaar.
Vandaar dat ik ze iets schuin meet, weet niet of de rest het zo ook doet?)
Tja beetje gaar als ik hem zo meet is die rond de 40cm, maar als ik hem dan iets naar mij toe doe is die 37cm. Kan nooit, heb geen grote armen maar zo klein zijn ze nou ook weer niet.
Komt op circa 2200cals uit
181gram kh en 297gram eiwit
vet = 56 gram.
Opzich wel nice, niet veel cals maar lekker hoog in eiwitten.
Op werk nog wel 2x 5 schepjes suiker + net nog half glas siroop. Diabetes begint echt gaar te worden. Zat net op 2,6 en voelde mij redelijk goed.
Betreft Cardio, wat een schijt t*fus weer. Fietsen ga ik niet doen, net al helemaal zeikus gereden vanaf werk. Zal een uurtje k*tten met 2x4kg dumbbells veel calorieën verbranden? Telkens hh van 2x50 ofzo.