AndroidHealthClinic

Dennisik, road to 95kg

Hm, valt bij mij wel mee eigenlijk, ik zorg gewoon dat ik die shit niet in huis heb.:)

Mwoa thuis is het te doen. Alhoewel het af en toe echt nergens op slaat, m'n ouders zijn vet op gezond eten dit dat, maar ze kopen wel cola en chips enzo. Voor m'n broertje vooral, en m'n pa.
Daarnaast werk ik in een hotel-restaurant waar al het (junk)lekkers van de wereld elke minuut wordt geserveerd..

Moet toch eens bij mezelf gaan bedenken waar de knik in m'n bol zit!:p

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.184
ooh god, join the ik heb zin om troep te eten club! Elke dag als ik thuis kom, of eigenlijk de hele dag snak ik naar rotzooi!:meal:
Stil, ik krijg honger :D

Ik heb die drang om te snacken elke ****ing avond na 2300 uur.... Ik ga maar gewoon naar bed om het te ontlopen. Zal altijd wel een gevecht blijven ben ik bang voor.
Nah, zo groot is mijn discipline niet, ik eet dan gewoon niks. Mss ook niet goed, maar ach.

lol:roflol:. Stond net nog in de AH, waren de stroopwafels afgeprijsd. Terwijl ik daarvoor stond kon ik de smaak al proeven. Wou het in mn mandje leggen, maar toch weer teruggelegd. Weerstaan, #winning.
+1 #oke #goedzo #durftevragen

Werkt dat twitter zo?

Zie nu pas je chesttraining van maandag, netjes bro!
Jullie drang om rotzooi te willen vreten snap ik trouwens helemaal niet...:fluit:
Thanks baas!

Nou heb ik ook last van hoor. Maar probeer me d'r iig geen zorgen over te maken. :P
Ach junken = anabool

Hm, valt bij mij wel mee eigenlijk, ik zorg gewoon dat ik die shit niet in huis heb.:)
Als ik bulk dan is er altijd te weinig in huis, maar nu ik cut is alles in overvloed in huis. :fuu:

Mwoa thuis is het te doen. Alhoewel het af en toe echt nergens op slaat, m'n ouders zijn vet op gezond eten dit dat, maar ze kopen wel cola en chips enzo. Voor m'n broertje vooral, en m'n pa.
Daarnaast werk ik in een hotel-restaurant waar al het (junk)lekkers van de wereld elke minuut wordt geserveerd..

Damn, heeeeeerlijk.
Antwoord op alle comments hierboven.

Wat is wijsheid. Vandaag niet cardio gedaan, wel netjes aan voeding gehouden. Had geen schoenen om te hardlopen, morgen meteen kopen!

Maaltijd 1: standaard ontbijt
Maaltijd 2: 60gram pasta + 200gram kip
Maaltijd 3: 500gram kwark + 15gram whey
Maaltijd 4: 60gram pasta + 200gram kip
Maaltijd 5: 500gram kwark + 15gram whey

Eentonig maar redelijk toch?

Iig vandaag geen cardio gedaan, morgen dus refeed skippen en 2000cal eten en cardio of gewoon doorgaan met het schema? Liefst ga ik cardio, dat moet!

Laatst bewerkt:
Stil, ik krijg honger :D

Nah, zo groot is mijn discipline niet, ik eet dan gewoon niks. Mss ook niet goed, maar ach.

+1 #oke #goedzo #durftevragen

Werkt dat twitter zo?

Thanks baas!

Ach junken = anabool

Als ik bulk dan is er altijd te weinig in huis, maar nu ik cut is alles in overvloed in huis. :fuu:

Damn, heeeeeerlijk.
Antwoord op alle comments hierboven.

Wat is wijsheid. Vandaag niet cardio gedaan, wel netjes aan voeding gehouden. Had geen schoenen om te hardlopen, morgen meteen kopen!

Iig vandaag geen cardio gedaan, morgen dus refeed skippen en 2000cal eten en cardio of gewoon doorgaan met het schema? Liefst ga ik cardio, dat moet!
fl**ker wat groenten bij je pasta maaltijden.

Waar ga je schoenen halen?

• #2.186
fl**ker wat groenten bij je pasta maaltijden.

Waar ga je schoenen halen?

Ja vanmiddag even kilo rijst gekookt, en net 3 kilo kip. Maar de broccoli was op, was beetje jammer. Vind ik altijd heeeeerlijk.

Bij de plaatselijke sportboer, zijn 40 euro dus el cheapo prima voor die paar weken.

Ow shit, de hele dag door de verleiding moeten weerstaan.Not jelly!:p

Ziet er idd sober uit maar als je maar aan je kcal komt, verhoudingen in acht genomen, toch?
Op den duur werkte dit niet bij mij btw, na een week of 6 kon ik geen kip of rijst meer zien, bah.
Een keertje cardio overslaan isniet zo'n probleem hoor.;)

• #2.188
Low carbs vind mijn lichaam ook niet zo grappig. Kwa eenheden/kh ratio pas ik niet zoveel aan. Maar laatste dagen heb ik aardig wat hypo's

vanmiddag nog 2,9, en net 2,3 terwijl ik nog redelijk kan functioneren. Bij de 2,9 was ik enkel moe, voelde wel een hypo maar niet zo zwaar als normaal. Ik heb iig mensen plat zien gaan met hogeren waardes. En bij 0 ben je denk ik dood, nog niet getest eigenlijk.
Insuline moet ik dus even wat minder hoog doseren, minder dan normaal en kijken of dit beter uitpakt. Dit gaat anders een keer fout, en ziekenhuis eten is ook niet altijd even lekker.

Vandaag geen cardio en training, wat een h**ren weer. Voeding = refeed dag, dus gewoon eten.

Morgen weer 2500cals + training. Cardio doe ik dan op zaterdag en zondag.

• #2.189
Schouders, Triceps

Pushpress
8x20kg
5x40kg
3x60kg
5x70kg
4x70kg
5x70kg

Side Raises + Front raises (Plate)
8x8kg + 8x10kg
8x9kg + 8x15kg
15x5kg + 15x5kg

Facepull
15x30kg
15x25kg

JM Presses
10x30kg
8x50kg
8x50kg
6x60kg (3 lichte spots i guess)

Decline Skullcrusher
10x30kg
6x32,5kg

Lying Tricep Extension
8x8kg
8x9kg
10x7kg
8x11kg

Dips
12xBW
9xBW

Note: Eindelijk een training, was een heerlijke training. Triceps waren goed kapot en zagen er redelijk uit.
Armen lijken groot, ook 1ste keer iig.

(Waren circa 41,5cm, enkel is dat niet geheel recht gemeten ik pak piek van biceps en triceps.
Die liggen jammer genoeg niet geheel tegenover elkaar.
Vandaar dat ik ze iets schuin meet, weet niet of de rest het zo ook doet?)

Voeding
Ochtend: Onbijt as usual
Middag: 100gram rijst + 150gram kip
Middag: 3 boterhammen + 175gram kip
Avond: Kip + Broccoli
Voor trainen: Banaan
Na trainen: 75gram rijst + kip + broccoli
Slapen: Kwark

Schat denk rond de 2500cals?

Hele sterke training man!

Wss een domme vraag maar wat is het verschil tussen JM Presses en GCBP?

pushpresses zijn nice man! Raises lijken me wel licht voor jouw doen?

• #2.194
pushpresses zijn nice man! Raises lijken me wel licht voor jouw doen?
Ik denk dat ik met die PP nog wel wat kan behalen als techniek beter is, laatste setje was easy vergeleken 1ste setje.

Ach ja, gewoon strict en nice. Kan wel met 14kg gaan zwaaien, maar dat vind ik niet fijn.

Ik denk dat ik met die PP nog wel wat kan behalen als techniek beter is, laatste setje was easy vergeleken 1ste setje.

Ach ja, gewoon strict en nice. Kan wel met 14kg gaan zwaaien, maar dat vind ik niet fijn.
Techniek is inderdaad een beetje wennen met PP. En inderdaad, beter netjes en wat lichter dan zwaarder en zwaaien.

Ik ga zeker weer vaker kijken hier Dennis! Gaat zeker lekker hier!

Lekker bezig geweest! En ik meet armen niet schuin, gewoon over biceps piek heen, zelfde kant aan de andere kant.

• #2.200
Techniek is inderdaad een beetje wennen met PP. En inderdaad, beter netjes en wat lichter dan zwaarder en zwaaien.

Jep, PP vooral kwestie van goed doorzakken en sterk uitstoten. Wil eind van het jaar nog wel 100kg zou wel nice zijn.

Ik ga zeker weer vaker kijken hier Dennis! Gaat zeker lekker hier!
Thanks baas, zal inderdaad even je log lezen.

Lekker bezig geweest! En ik meet armen niet schuin, gewoon over biceps piek heen, zelfde kant aan de andere kant.

Ik ook maar beter pak ik t volgende keer schuin, dan ist misschien nog wat :D

Tja beetje gaar als ik hem zo meet is die rond de 40cm, maar als ik hem dan iets naar mij toe doe is die 37cm. Kan nooit, heb geen grote armen maar zo klein zijn ze nou ook weer niet.

Voeding voor vandaag:
Ontbijt: As usaul
Middag: 75gram rijst + 125gram kip
Middag: 125gram kip + 2 boterhammen + 450gram kwark + scoop whey
Avond: 50gram rijst + 125gram kip
Dalijk: Kwark

Komt op circa 2200cals uit
181gram kh en 297gram eiwit
vet = 56 gram.

Opzich wel nice, niet veel cals maar lekker hoog in eiwitten.
Op werk nog wel 2x 5 schepjes suiker + net nog half glas siroop. Diabetes begint echt gaar te worden. Zat net op 2,6 en voelde mij redelijk goed.

Betreft Cardio, wat een schijt t*fus weer. Fietsen ga ik niet doen, net al helemaal zeikus gereden vanaf werk. Zal een uurtje k*tten met 2x4kg dumbbells veel calorieën verbranden? Telkens hh van 2x50 ofzo.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven