Fitness Seller

Dennisik, road to 95kg

Lol @ cardio!;)
Nette training btw van gister, armen meet ik ook precies zoals jij zegt.Geen idee of dat correct is maar iedereen die ik ken die z'n armen meet doet het zo.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.202
Lol @ cardio!;)
Nette training btw van gister, armen meet ik ook precies zoals jij zegt.Geen idee of dat correct is maar iedereen die ik ken die z'n armen meet doet het zo.

Ja vind het maar gaar, k*t armen. Ach ga wel af op spiegel zie niet echt dat ze niet groeien dus gaan ook niet achteruit tijdens een cut, dan ben ik allang blij.

Ja betreft cardio ga ik denk zoiets doen.
Cycle van 2x25?
- BW Squats
- Dumbbell Row
- Dumbbell Press
- Shoulder Press
- Side Raises
- Front Raises
- Tricep Extension
- Dumbbell Curl

Als ik dat gewoon achter elkaar knal uurtje lang, moet ik minimaal 350cals verbranden denk ik. Ach fack it, beter dan niks en ik wil gewoon cardio doen.

Kan je idd blij om zijn, ik ben gewoon 4 cm. kwijt.
Anyway, spiegel zegt toch meer dan een meetlint denk ik, het gaat ook om de verhouding in grootte tussen de verschillende spiergroepen toch?
Cardio ze!:D

• #2.205
Nice baas, nog niet gezien volgens mij. Thanks!

• #2.208
Zo net even lekker gefietst

Circa 2u met een afstand van 42km ongeveer. Ging volgens mij iets voor 15,45 weg en was 18u thuis. Gemiddelde snelheid is 21km nog best wat vind ik, gezien ik vrij veel tegenwind had.

Calorieën: circa 1600, mss iets teveel als ik de calculators geloof. Maar iig genoeg!

Lang verhaal:
Omkleden om 15,35u ongeveer. Stap op de fiets gaat regenen, denk kak zooi. Maar moet doorgaan dus fietsen ecto! Rij net de wijk uit of het gaat mokers hard regenen, even schuilen en het werd al iets minder. Net 2km gereden en ben al van top tot teen zeik nat, denk **** it dit is niet leuk rij richting huis. Toen werd het droog, denk mooi nu rij ik het ook uit.

Leuk dat de rest van de rit nog wel droog was, maar was nog steeds zeik nat van die 2km.

Op bepaald fiets pad was er een omleiding vanwege werkzaamheden, nu stond het hek er niet meer dus denk chill hoef ik niet om te fietsen (Achter bleek dat het is weggewaaid :o) Eerste 100m kon ik fietsen en daarna moest ik door de blubber lopen. Halverwege stapte ik in drijfzand, meteen bear grylls mode on:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dat was nog net niet nodig, 2de stap zette ik deels uit reactie en die zonk ook weg tot mijn knie. Even 2sec rond kijken, waar ik naartoe moet, niet bewegen en daarheen. Fijn moest ik nog 100meter door de bagger, meteen de wielren fiets een overhead press van gemaakt.

Toen doorgefietst, wou naar een bepaalde plek, enkel ben ik 2x fout gereden. Kon het wel zien, maar was geen fietspad ofzo. Toen maar naar huis gereden, wind mee. Dus kon aardig doortrappen, minder dan 30min over 12km gedaan. Toen maar 3 rondjes in de buurt gereden net zolang totdat het 18u was en ik moest stoppen vanzelf, anders fietste ik nu nog.

Cardio van zaterdag goed gemaakt, volgende week gewoon 3x en niet minder!

Kusjes, Dennis

Hehe, lol @ dat verhaal.
Wel goeie cardio gedaan man.

• #2.210
Borst, Triceps, Abs

Wide Paused Bench (Wide = pink op 'ring')
8x20kg
8x50kg
8x70kg
6x90kg
5x90kg
2x100kg (TG)

Wide Paused Incline
8x50kg
8x60kg
6x70kg

Cable Fly's
12x30kg
12x45kg
12x55kg
25x20kg

- Triceps pulldown
- Dumbbell Extension

Abs 3x3

Note: Lekkere training, keer bredere grip gedaan voelde opzich prima.

Voeding:
6u: 300ml melk + 30gram whey + krentenbol
9u: 500ml melk + 2 boterhammen pindakaas
12u: 100gram rijst + 125gram kip
15u: 2 krentenbollen + 500gram kwark + 20gram whey
18u: hamburger + 300gram aardappels
21u: 100gram rijst + 125gram kip + 300ml melk + 30gram whey + bak chips
24u: 500gram kwark + 20gram whey

Zo lijkt het best wel veel :D Ach is refeed dag, genoeg eiwitten en op chips na slechte cals.

6u was ik wakker vanwege hypo, toen doorgeslapen tot 9u

Terug een sterke training!!

Lekker bezig geweest Dennis! Goede cardio training nog ondanks de plotseling levensbedreigende situatie :p

Haha wat een verhaal :D

En lekker hoor die paused 2x100 :)
Me proud

edit: die was niet paused, mm is me proud nu? Ja want 6x90 paused is ook heavy :P

• #2.214
Thanks!
Lekker bezig geweest Dennis! Goede cardio training nog ondanks de plotseling levensbedreigende situatie :p
no levensbedreigende situaties no gain zeggen ze.

Thanks!
Haha wat een verhaal :D

En lekker hoor die paused 2x100 :)
Me proud

edit: die was niet paused, mm is me proud nu? Ja want 6x90 paused is ook heavy :P

Je was mij voor, die 6x90kg was even goed als vorige week enkel nu bredere grip. Die incline paused was ook aardig zwaar.

• #2.215
Benen, Biceps

Frontsquat
8x20kg
8x60kg
8x80kg
8x90kg
7x100kg

Leg Extension
10x60kg
10x70kg
10x80kg
15x55kg

Leg Curl
10x70kg

Dumbbell Curl
8x13kg
5x17kg
5x21kg
5x24kg (Laatste 2 cheat)
5x27kg (Seated, cheat style)

Barbell Curl
10x27,5kg
10x32,5kg
10x37,5kg (Cheat style)

Note: FSQ was nice, even zorgen dat die bar niet gaat schuiven. Laatste rep van 100kg niet kunnen doen omdat die richting de grond wou gaan, wel zeer leuke oefening. Over algemeen niet erg veel kunnen doen, aardig wat lopen lullen met wat gasten in de gym. Wel redelijke training

Voeding:
9u: As usual
12u: 75gram rijst + 125gram kip
15u: 50gram rijst + 100gram kip + 500gram kwark + 20gram whey
18u: Gehaktbal + 150gram aardappels + 150gram spinazie
21u:75gram rijst + 100gram kip + 300ml melk + 30gram whey
24u: 500gram kwark + 20gram whey

Denk wel prima voeding, hoog in eiwitten. Carbs en vetten redelijk.

**** Dennis! Dikke FSQ's!:D Je vorige presstraining was ook niet mis trouwens!

deniis jij had toch ook zoveel moeite met FSQ's? hoe heb je dat nou gefixed?

• #2.218
**** Dennis! Dikke FSQ's!:D Je vorige presstraining was ook niet mis trouwens!
Thanks squat monster!

deniis jij had toch ook zoveel moeite met FSQ's? hoe heb je dat nou gefixed?
Nah gewoon even doorzetten, had nu wel op de laatste setjes straps erom heen gedaan en die vastgehouden. Heeft opzich wel deels geholpen, ook pas 2x gedaan de oefening gewoon doorzetten en niet mieten. Nu moet ik even zorgen dat hij echt muurvast blijft zitten, maar dat is een kwestie van balans en oefenen.

Kort maart krachtig, lekkere oefening FSQ, had m vandaag ook willen doen maar was helaas weer tyfusdruk @ gym.:mad:

Nette training

Terug
Naar boven