- Waardering
- 12.551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lol @ cardio!
Nette training btw van gister, armen meet ik ook precies zoals jij zegt.Geen idee of dat correct is maar iedereen die ik ken die z'n armen meet doet het zo.
) Eerste 100m kon ik fietsen en daarna moest ik door de blubber lopen. Halverwege stapte ik in drijfzand, meteen bear grylls mode on:
Ach is refeed dag, genoeg eiwitten en op chips na slechte cals. Thanks!
no levensbedreigende situaties no gain zeggen ze.Lekker bezig geweest Dennis! Goede cardio training nog ondanks de plotseling levensbedreigende situatie![]()
Haha wat een verhaal
En lekker hoor die paused 2x100![]()
Me proud
edit: die was niet paused, mm is me proud nu? Ja want 6x90 paused is ook heavy![]()
Thanks squat monster!**** Dennis! Dikke FSQ's!Je vorige presstraining was ook niet mis trouwens!
Nah gewoon even doorzetten, had nu wel op de laatste setjes straps erom heen gedaan en die vastgehouden. Heeft opzich wel deels geholpen, ook pas 2x gedaan de oefening gewoon doorzetten en niet mieten. Nu moet ik even zorgen dat hij echt muurvast blijft zitten, maar dat is een kwestie van balans en oefenen.deniis jij had toch ook zoveel moeite met FSQ's? hoe heb je dat nou gefixed?