XXL Nutrition

Dennisik, road to 95kg

• Topic Starter Topic Starter
Uiteraard, opzich kan je de lat ook wel wat hoger leggen, 100kg ofzo.

20kg in 1 jaar tijd ?

Damn, dat gaat hem niet worden denk ik. Ben geen moeilijke eter maar een jaar lang dieet van 5500cal dat gaat hem denk niet worden. Heb jammer genoeg niet alle tijd van de wereld, nu druk bezig met studie + werk en dalijk wat motorrijden, daarnaast dan nog elke dag 7 maaltijden en 4 avonden sporten.

Maarja zoals ik in me vorige post zei, to be or not to be. Ga nu even rustig aan doen met eten tot de zomer daarna BULKEN!

20kg in 1 jaar tijd ?

Damn, dat gaat hem niet worden denk ik. Ben geen moeilijke eter maar een jaar lang dieet van 5500cal dat gaat hem denk niet worden. Heb jammer genoeg niet alle tijd van de wereld, nu druk bezig met studie + werk en dalijk wat motorrijden, daarnaast dan nog elke dag 7 maaltijden en 4 avonden sporten.

Maarja zoals ik in me vorige post zei, to be or not to be. Ga nu even rustig aan doen met eten tot de zomer daarna BULKEN!

mwa is goed te doen hoor;)

Over paar weken ga ik met wendler beginnen. Gaat er ongeveer zo uit zien:

Maandag: Bench wendler
+ Incline Bench, Decline Dumbbells, Fly's
+ Biceps

Di: Squat wendler
+ Legpress, Lying Leg Curl, Leg Extensions
+ Buik

Do: MP wendler
+ Shoulder Press, Upright Row, Side Raises
+ Triceps (oa. Dips)

Vr: Deadlift wendler
+ Dumbbell Row, Chin up, Compound Row
+ Kuiten

Op de 4 compounds na ga ik gewoon switche tussen aantal sets en reps. Denk tussen de 5 en de 8 kwa herhalingen vind ik wel fijn.

Edit: Ik heb vandaag Wendler Manual helemaal doorgelezen, en opzich vind ik die oefeningen naast de compounds wel lekker, maar dat is niet echt de gedachte achter wendler. Zal ik het gewoon simpel houden en wat assist oefeningen eruit gooien, of mijn manier van trainen zo houden en alleen ze rep/set range behouden.

Edit2: Aantal reps en gewicht gaat er zo uit zien:
2qwezaf.jpg
Wat denken jullie ervan ?

Laatst bewerkt:
Squat jij 8x140 en heb je een 1rm van 145 of lees ik dit nu verkeerd?

Ik neem aan dat je in de eerste cycle elke week sowieso je assistence gelijk houd. Hoeveel sets en reps ga je bij je assistence oefeningen doen?

edit: Ik zelf volg ook mijn eigen assistence en dat bevalt me zeer goed. Maar zet overal wel het aantal sets en reps bij.

Laatst bewerkt:
Squat jij 8x140 en heb je een 1rm van 145 of lees ik dit nu verkeerd?

Ik neem aan dat je in de eerste cycle elke week sowieso je assistence gelijk houd. Hoeveel sets en reps ga je bij je assistence oefeningen doen?

edit: Ik zelf volg ook mijn eigen assistence en dat bevalt me zeer goed. Maar zet overal wel het aantal sets en reps bij.

Oh nee dat moet 8x130kg zijn, was het maar 8x140kg :D

Denk dat ik kwa sets 3x5 of 3x8 ga doen, verschilt beetje per oefening.

Thanks voor je input iig!

Oh nee dat moet 8x130kg zijn, was het maar 8x140kg :D

Denk dat ik kwa sets 3x5 of 3x8 ga doen, verschilt beetje per oefening.

Thanks voor je input iig!

Omdat dit je eerste cycle is raad ik je aan wat hoger in reps te zitten. Ik zou 10 reps aanhouden. Dan kan je goed wennen aan deze manier van opbouwend trainen. In cycle 2 zou je altijd nog over kunnen stappen naar een andere rep range.

Omdat dit je eerste cycle is raad ik je aan wat hoger in reps te zitten. Ik zou 10 reps aanhouden. Dan kan je goed wennen aan deze manier van opbouwend trainen. In cycle 2 zou je altijd nog over kunnen stappen naar een andere rep range.

Oh oke, dat is wel een slimme zet. Dan ga ik eerste week 3x10 aanhouden. Daarna afbouwen naar 3x8 en 3x5.

Training van vandaag was Borst en Biceps. Naast het trainen was me voeding ook vrij slecht vandaag. Volgende week wendler + eten.

Bankdrukken
warming up(20,40,60kg)
5x80kg
5x90kg
5x85kg

Incline
8x40kg
8x50kg
8x60kg

Cable Flies
8x20kg
8x25kg
8x30kg

Incline Dumbbell Press
8x20kg
8x24kg

Barbell Curl
8x22,5kg
8x32,5kg
8x42,5kg - Enige PR!

Daarna nog machine curl gedaan 8x50kg en 2x21e.

Motivatie was 0%, deze week afmaken. Volgende week beginnen met wendler + wat beter eten.

Uitkijken dat als je aan het eind van een trainingscycle zit, niet zozeer op de volgende cycle focust dat je huidige trainingen k*t gaan ;)

Hoe ken dat nou.. geen motivatie. Kom op hè. Nog effe 20kg gainen en dan met mensen afspreken van je basisschool ofzo, dan gaan die allemaal zeggen: woooo wat ben jij breed geworden. :D
Ik had ook een reünie laatst van m'n school, 40x dat te horen gekregen.

Uitkijken dat als je aan het eind van een trainingscycle zit, niet zozeer op de volgende cycle focust dat je huidige trainingen k*t gaan ;)

Thanks, zal opzich wel meevallen. Concentreer me gewoon op de training die ik die dag heb, en daarna pas wat er nog gaat komen.

Hoe ken dat nou.. geen motivatie. Kom op hè. Nog effe 20kg gainen en dan met mensen afspreken van je basisschool ofzo, dan gaan die allemaal zeggen: woooo wat ben jij breed geworden. :D

Tja, zie dat meer mensen een dipje hebben. Zomer komt eraan en ik zit nog op de hogeschool, nu even weekje wat minder ermee bezig houden. Daarna gewoon weer ervoor gaan!

Heb nog tijd voor een reunie, had pas vorig jaar eindexamen. Toen woog ik 65, dus over paar jaar richting de 90kg zou wel nice zijn.

Tja, zie dat meer mensen een dipje hebben. Zomer komt eraan en ik zit nog op de hogeschool, nu even weekje wat minder ermee bezig houden. Daarna gewoon weer ervoor gaan!

Heb nog tijd voor een reunie, had pas vorig jaar eindexamen. Toen woog ik 65, dus over paar jaar richting de 90kg zou wel nice zijn.

Krijg je weleens reacties eigenlijk op hoe je veranderd ben?

je bank en curls maken indruk op mij :yes:

Krijg je weleens reacties eigenlijk op hoe je veranderd ben?

Jawel, laatste tijd wel wat reacties gehad van bekende die ik tijdje niet heb gezien. Op me werk ook wel aardig wat reacties, dat het nu begint te komen en dergelijke. Maar ben vrij laag begonnen, dus toen ik eenmaal 15kg was aangekomen en richting de 70kg was. Zat ik op een normaal gewicht voor me leeftijd, dus kan nu alleen nog maar groter worden!

je bank en curls maken indruk op mij :yes:

Thanks!, heb liever dat ik er zelf ook van versteld sta. Dat zou een leuke training zijn :D

Nice :D

@ Training: Bruut.

Was vandaag moe, eten was k*t had hoofdpijn en was voor het eten in slaap gevallen. Maar benen waren aan de beurt. Wou eigenlijk niet gaan, en verder slapen. Trainings partner drong er gelukkig op aan en toch maar gegaan. Een betere mix voor een slechte training kan je niet hebben!

Squat
8x20kg
8x60kg
8x100kg

8x120kg
4x140kg - PR!

Legpress
8x150kg
8x180kg
5x210kg

Lying Leg Curl
8x45kg
8x55kg
7x60kg (Fullstack)

Leg Extension
12x51kg
12x62kg
12x71kg

Training was zo slecht zo niet, lekkere pr op me squat. Jammer genoeg was rep 3 niet erg diep, overige reps wel bij 140. Jammer genoeg geen 5x, maar dat komt volgende week wel.

Tip van Flip, Altijd trainen, je weet nooit wat je presteert als je er eenmaal bent!

Laatst bewerkt:
nou en ik heb een pr op press :D

goede squat had ik maar zon squat...

:thumbs:

Nette PR, maar hoe diep gaan die andere reps? Ga je wel tot parallel?

nou en ik heb een pr op press :D

goede squat had ik maar zon squat...

:thumbs:

Tja benen gaan de afgelopen maanden erg lekker. Maar borst stagneert nu een beetje, ga beginnen met wendler dus we gaan kijken hoever ik daarmee kom. Dumbbell press is altijd al dramatisch bij mij, zo ook me incline.

Terug
Naar boven