Shakawkaw
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 266
Uiteraard, opzich kan je de lat ook wel wat hoger leggen, 100kg ofzo.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uiteraard, opzich kan je de lat ook wel wat hoger leggen, 100kg ofzo.
20kg in 1 jaar tijd ?
Damn, dat gaat hem niet worden denk ik. Ben geen moeilijke eter maar een jaar lang dieet van 5500cal dat gaat hem denk niet worden. Heb jammer genoeg niet alle tijd van de wereld, nu druk bezig met studie + werk en dalijk wat motorrijden, daarnaast dan nog elke dag 7 maaltijden en 4 avonden sporten.
Maarja zoals ik in me vorige post zei, to be or not to be. Ga nu even rustig aan doen met eten tot de zomer daarna BULKEN!

Squat jij 8x140 en heb je een 1rm van 145 of lees ik dit nu verkeerd?
Ik neem aan dat je in de eerste cycle elke week sowieso je assistence gelijk houd. Hoeveel sets en reps ga je bij je assistence oefeningen doen?
edit: Ik zelf volg ook mijn eigen assistence en dat bevalt me zeer goed. Maar zet overal wel het aantal sets en reps bij.

Oh nee dat moet 8x130kg zijn, was het maar 8x140kg
Denk dat ik kwa sets 3x5 of 3x8 ga doen, verschilt beetje per oefening.
Thanks voor je input iig!
Omdat dit je eerste cycle is raad ik je aan wat hoger in reps te zitten. Ik zou 10 reps aanhouden. Dan kan je goed wennen aan deze manier van opbouwend trainen. In cycle 2 zou je altijd nog over kunnen stappen naar een andere rep range.
Uitkijken dat als je aan het eind van een trainingscycle zit, niet zozeer op de volgende cycle focust dat je huidige trainingen k*t gaan![]()
Hoe ken dat nou.. geen motivatie. Kom op hè. Nog effe 20kg gainen en dan met mensen afspreken van je basisschool ofzo, dan gaan die allemaal zeggen: woooo wat ben jij breed geworden.
Ik had ook een reünie laatst van m'n school, 40x dat te horen gekregen.
Tja, zie dat meer mensen een dipje hebben. Zomer komt eraan en ik zit nog op de hogeschool, nu even weekje wat minder ermee bezig houden. Daarna gewoon weer ervoor gaan!
Heb nog tijd voor een reunie, had pas vorig jaar eindexamen. Toen woog ik 65, dus over paar jaar richting de 90kg zou wel nice zijn.
Krijg je weleens reacties eigenlijk op hoe je veranderd ben?

Hoe ken dat nou.. geen motivatie. Kom op hè. Nog effe 20kg gainen en dan met mensen afspreken van je basisschool ofzo, dan gaan die allemaal zeggen: woooo wat ben jij breed geworden.
Ik had ook een reünie laatst van m'n school, 40x dat te horen gekregen.

nou en ik heb een pr op press
goede squat had ik maar zon squat...
![]()