Ice leovince
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 181
- Lengte
- 1m88
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nergens last van.
+1
Jep, kip vond mij lekker.Kip niet saai? Wel eens een goed gesprek er mee gehad? Valt vies tegen![]()
+1Kip is briljant, hete kip, zoete kip, warme kip, koude kip, pittige kip, gebakken kip, gegrilde kip, gerookte kip, gekookte kip, wat niet met kip!
Nah dedication is nog steeds niet zoals ik het wil, heb nog wel een paar verbeter punten.Brute front squats dennis, zoals iedereen hier al roept!
voor de rest just mirin' your dedication![]()
- Wat regelmatiger slapen en vroeger opstaan op vrije dagen.Zoals wat dan?
Ik doelde vooral op de hardcore cardio sessies en je schijnbaar onuitputtelijke liefde voor kip en rijst![]()
Thanks!Knappe trainingDie JM Press is sterk trouwens, althans dat vertaal ik naar vanuit hoe ik hem doe.
Thanks, enkel moet het nog veel meer omhoog.Heerlijke oefening die JM presses. Pushpress is sterk! Keep it up
Is een fijne aanrader!Goede combi. Die side en front raises. Ga ik zeker ook doen.
Jep, je hebt gelijk. Thanks baasLekkere training, pp = sterk!
En het lijkt me verstandig je idee over een goede training bij te stellen want je doet jezelf op deze manier veel te kort. Zoals je zegt no pain no gain is achterhaald..
Daarnaast is het percentage meer vetverlies of krachtwinst nihil zo niet minder als je die paar reps meer doet..
Tja ik weet niet of ik 7x170kg sterk mag noemen, het is iig niet slecht.
Maandag start week 4. Wil graag naar de 80cm, vanaf daar zie ik wel. - Wat regelmatiger slapen en vroeger opstaan op vrije dagen.
- Stricter eten, af en toe eet ik nog klein snoepje oid. Hoort gewoon niet.
- Lang verhaal:
Betreft trainingen twijfel ik, ik train hard en doe mijn best. Maar ik ga niet door waar mijn grens ligt, desnoods negatief dat moet gewoon vind ik. Mss ook niet, maar zo denk ik erover. Simpel gezegd, ik ga niet over mijn nek van het trainen terwijl ik vind en denk dat het zo moet. Ik weet dat no pain no gain 'achterhaald' is, de manier waarop ik train niet slecht is. Maar achteraf denk ik altijd, he lul je had best een rep meer kunnen doen. Terwijl ik tijdens de oefening genoeg kapot ga bij 15 reps maar achteraf denk van he dat hadden er 20 moeten zijn.
Net zoals zondag bij wielrennen, ik kon gewoon niet stoppen wou gewoon doorgaan omdat ik denk meer = beter. Had al 30km gefietst en ben toen maar in de buurt rondjes gaan fietsen van enkele kilometers, uiteindelijk gegaan omdat ik een hypo had anders lag ik naast mijn fiets.
Het kan uiteraard altijd beter, maar dit soort dingen spoken altijd in mijn hoofd na de training. Van godver k*t ecto doe een rep meer, je arm ligt er nog niet vanaf dus doe het gewoon k*t watje.
Cutten gaat opzich redelijk, zit nu pas in week drie en abs worden steeds beter te zien. Buik is stuk minder geworden naar mijn mening, zal morgenochtend even meten hoeveel hij nu in omtrek is.