MuscleMeat

Dennisik, road to 95kg

Brute front squats dennis, zoals iedereen hier al roept!
voor de rest just mirin' your dedication :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.242
damn sterf jij niet van de honger?
Nergens last van.
kip kan niet saai zijn, het is te lekker1
+1
Kip niet saai? Wel eens een goed gesprek er mee gehad? Valt vies tegen :mad:
Jep, kip vond mij lekker.
Kip is briljant, hete kip, zoete kip, warme kip, koude kip, pittige kip, gebakken kip, gegrilde kip, gerookte kip, gekookte kip, wat niet met kip!
+1
Brute front squats dennis, zoals iedereen hier al roept!
voor de rest just mirin' your dedication :)
Nah dedication is nog steeds niet zoals ik het wil, heb nog wel een paar verbeter punten.

Zoals wat dan?
Ik doelde vooral op de hardcore cardio sessies en je schijnbaar onuitputtelijke liefde voor kip en rijst ;)

• #2.244
Schouders, Triceps

Pushpress
8x20kg (MP)
8x40kg (MP)
3x60kg
5x70kg
3x75kg

Dumbbell Press
7x28kg
5x30kg

Side Raises ss Front raises plate
8x8kg + 8x10kg
12x7kg + 12x10kg
15x6kg + 15x5kg

JM Presses
8x20kg
8x40kg
8x50kg
12x40kg

Reverse pushdown
12x30kg
12x40kg
10x50kg

Nog 2 setjes cable werk

Note: Lekkere training, ontstressen kon niet op een beter moment.

Knappe training :) Die JM Press is sterk trouwens, althans dat vertaal ik naar vanuit hoe ik hem doe.

• #2.246
Zoals wat dan?
Ik doelde vooral op de hardcore cardio sessies en je schijnbaar onuitputtelijke liefde voor kip en rijst ;)
- Wat regelmatiger slapen en vroeger opstaan op vrije dagen.
- Stricter eten, af en toe eet ik nog klein snoepje oid. Hoort gewoon niet.
- Lang verhaal:
Betreft trainingen twijfel ik, ik train hard en doe mijn best. Maar ik ga niet door waar mijn grens ligt, desnoods negatief dat moet gewoon vind ik. Mss ook niet, maar zo denk ik erover. Simpel gezegd, ik ga niet over mijn nek van het trainen terwijl ik vind en denk dat het zo moet. Ik weet dat no pain no gain 'achterhaald' is, de manier waarop ik train niet slecht is. Maar achteraf denk ik altijd, he lul je had best een rep meer kunnen doen. Terwijl ik tijdens de oefening genoeg kapot ga bij 15 reps maar achteraf denk van he dat hadden er 20 moeten zijn.

Net zoals zondag bij wielrennen, ik kon gewoon niet stoppen wou gewoon doorgaan omdat ik denk meer = beter. Had al 30km gefietst en ben toen maar in de buurt rondjes gaan fietsen van enkele kilometers, uiteindelijk gegaan omdat ik een hypo had anders lag ik naast mijn fiets.

Het kan uiteraard altijd beter, maar dit soort dingen spoken altijd in mijn hoofd na de training. Van godver k*t ecto doe een rep meer, je arm ligt er nog niet vanaf dus doe het gewoon k*t watje.

Knappe training :) Die JM Press is sterk trouwens, althans dat vertaal ik naar vanuit hoe ik hem doe.
Thanks!

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jul 2011 om 22:48 ----------

Voeding btw
Ontbijt: As usal
12u: 100gram rijst + 125gram kip
15u: 3 boterhammen + 125gram kip + 300ml + 30gram whey
18u: 100gram pasta + saus/gehakt
21u: 400ml melk + 30gram whey + banaan + 125gram pasta + saus/gehakt
24u: 500gram kwark + whey.

Laatst bewerkt:
Sterke presses braaah.

Mooie training. Wat zijn jm presses?

Heerlijke oefening die JM presses. Pushpress is sterk! Keep it up

Goede combi. Die side en front raises. Ga ik zeker ook doen.

Lekkere training, pp = sterk!

En het lijkt me verstandig je idee over een goede training bij te stellen want je doet jezelf op deze manier veel te kort. Zoals je zegt no pain no gain is achterhaald..
Daarnaast is het percentage meer vetverlies of krachtwinst nihil zo niet minder als je die paar reps meer doet..

• #2.253
Heerlijke oefening die JM presses. Pushpress is sterk! Keep it up
Thanks, enkel moet het nog veel meer omhoog.

Goede combi. Die side en front raises. Ga ik zeker ook doen.
Is een fijne aanrader!

Lekkere training, pp = sterk!

En het lijkt me verstandig je idee over een goede training bij te stellen want je doet jezelf op deze manier veel te kort. Zoals je zegt no pain no gain is achterhaald..
Daarnaast is het percentage meer vetverlies of krachtwinst nihil zo niet minder als je die paar reps meer doet..
Jep, je hebt gelijk. Thanks baas

---------- Post toegevoegd Fri 22 Jul 2011 om 22:30 ----------

Rug, Kuiten

Deadlift
8x60kg
8x100kg
5x140kg
7x170kg (vanaf rep 3 zag ik zwarte puntjes in de lucht die er niet waren)
1x180kg (concentratie weg, triest)

Wide grip pull up
10xBW
12xBW
8xBW

Cable Row
15x50kg
15x60kg

Paar sets kuit werk

Note: Het is dat er geen bed is in de sportschool anders lag ik te slapen daar, damn ik viel nog net niet in slaap. Het was een 'ik was aanwezig training'
Ben bang dat fietsen morgen niet doorgaat, word herfst.

Cutten gaat opzich redelijk, zit nu pas in week drie en abs worden steeds beter te zien. Buik is stuk minder geworden naar mijn mening, zal morgenochtend even meten hoeveel hij nu in omtrek is.

Laatst bewerkt:
Jammer van die deadlift, 7 x 170 is echt sterk!

• #2.256
Taille voor cut = 88/89cm
Taille week 3 = 84,5cm

Gewicht zal ik morgen even wegen. Zal denk rond de 87kg nuchter wegen, circa 2kg minder dan dat ik begon voor de cut.

Circa 4 centimeter eraf in 3 weken, is redelijk resultaat denk ik? Buik word iig zichtbaar minder en zag zelfs ader op tricep/elleboog dacht eerst dat het een pen streep was, maar met water ging het er niet af :o Maandag start week 4. Wil graag naar de 80cm, vanaf daar zie ik wel.

Vanavond geen fietsen, dalijk breekt volgens mij de hel hier los. Ben vrij moe na 6 dagen non stop werken en heb wat last van aanhechting voorkant schouder naar bovenkant borst beetje last van. Dus dat lekker laten rusten.

Morgen weer gewoon 1000cals verbranden zodat ik die van vandaag goed maak.

Laatst bewerkt:
Lekkere training ouwe!
Mijn taille is van 94--> 83 nu in 3 maanden, dus je gaat lekker hoor, ik cut niet zo drastisch uiteraard maar gaat goed hoor.

- Wat regelmatiger slapen en vroeger opstaan op vrije dagen.
- Stricter eten, af en toe eet ik nog klein snoepje oid. Hoort gewoon niet.
- Lang verhaal:
Betreft trainingen twijfel ik, ik train hard en doe mijn best. Maar ik ga niet door waar mijn grens ligt, desnoods negatief dat moet gewoon vind ik. Mss ook niet, maar zo denk ik erover. Simpel gezegd, ik ga niet over mijn nek van het trainen terwijl ik vind en denk dat het zo moet. Ik weet dat no pain no gain 'achterhaald' is, de manier waarop ik train niet slecht is. Maar achteraf denk ik altijd, he lul je had best een rep meer kunnen doen. Terwijl ik tijdens de oefening genoeg kapot ga bij 15 reps maar achteraf denk van he dat hadden er 20 moeten zijn.

Net zoals zondag bij wielrennen, ik kon gewoon niet stoppen wou gewoon doorgaan omdat ik denk meer = beter. Had al 30km gefietst en ben toen maar in de buurt rondjes gaan fietsen van enkele kilometers, uiteindelijk gegaan omdat ik een hypo had anders lag ik naast mijn fiets.

Het kan uiteraard altijd beter, maar dit soort dingen spoken altijd in mijn hoofd na de training. Van godver k*t ecto doe een rep meer, je arm ligt er nog niet vanaf dus doe het gewoon k*t watje.

Tsja wel herkenbaar hoor dat verhaal, of tenminste deels. Mn deadlift is flink hoog vergeleken met mn bench en dat heb ik waarschijnlijk wel deels te danken aan genetics/bouw maar ook omdat ik op deadliften altijd maximaal wou knallen en een stuk minder voldoening haalde uit benchen.

Cutten gaat opzich redelijk, zit nu pas in week drie en abs worden steeds beter te zien. Buik is stuk minder geworden naar mijn mening, zal morgenochtend even meten hoeveel hij nu in omtrek is.

Gaat wel lekker dan man. Ik had iets vergelijkbaars met Twisters, van 93 naar 83cm in pak em beet 3 maanden. Had zeker stricter gekund, zeker qua cardio maar je ziet bij jou dat die strictheid zich uitbetaald. Way to go :thumbs: We krijgen toch wel after-cut-pics he? :D

Als we ook after-k*t pics van jou krijgen McM..? :D

• #2.260
Qua strictheid vind ik dat ik het nog slecht doe. Vandaag ook was eten niet 100% en cardio overslagen, het gaat niet slecht het cutten maar voor in het vervolg moet het gewoon 100x beter. Pics komen wss wel.

Terug
Naar boven