Twisters
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 64
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Klinkt lekker man, ik begin ook wat sterker te worden met curlen
Biceps in 3 weekjes al 1cm erbij haha
Ik denk dat ik nu net zoveel curl als een superdude na 3 maanden training![]()

Nah doet mijn moeder 'gelukkig' niet, ze gooit geld op tafel. 90% aan kip, 10% aan rijst en broccoliDacht ik ook, komt mijn moeder net langs.
"Maarten, heb speciaal voor als ik weg ben wat muffins voor je gekocht. Dat vind je wel lekker toch?"
Fuuuuuu

Nice goos, armen willen opzich ook wel vooruit. Gister sprak iemand me nog aan, al komt dat denk eerder door triceps.Klinkt lekker man, ik begin ook wat sterker te worden met curlen
Biceps in 3 weekjes al 1cm erbij haha
Ik denk dat ik nu net zoveel curl als een superdude na 3 maanden training![]()
Thanks goos!
Pakte tas in, en dacht keer geen riem. Was niet zo erg. Andere keer ga ik wel toppen. 120kg moet wel haalbaar zijn.
Gast, wtf je bent sterk :/
Al is je conditie met je 24 km/u fietsen niet zo sterk![]()
24 km/u op een normale fiets is een best goed hoor..

Ik ook
Hoop dat we nog steeds friendjes kunnen zijn?![]()
Ach tja wat is sterk, het kan ermee door vind ik. Sterk nog niet.Gast, wtf je bent sterk :/
Al is je conditie met je 24 km/u fietsen niet zo sterk![]()
Is geen normale fiets, is wielren fiets. Niet de meest uber beste, maar hij doet ze werk24 km/u op een normale fiets is een best goed hoor..
Jep, hoop het.
Nope
Ze zijn redelijk strict, vind ik wel fijner ja.Vind je het fijn om side raises zeer strict te doen? Ik neem in ieder geval aan dat je dat doet..
Nope
Ze zijn redelijk strict, vind ik wel fijner ja.
Heb ook beetje last van aanhechting linkerschouder/bovenkant borst. Daar even mee uitkijken, vorige week met schouder training ook al last van.