Fitness Seller

Dennisik, road to 95kg

Klote van je schouder, helaas ben ik er zelf ook bekend mee zoals je wel weet.

ik had ook altijd last van me schouder op die plek heb nou bankdrukken eruit gehaald en doe nu zwaar cgbp en heb geen last meer van schouder

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.323
:roflol:

Dat is mogelijk, maar het kunnen meerdere dingen zijn.

---------- Post toegevoegd Sun 31 Jul 2011 om 22:39 ----------

Ja, hopelijk is het snel over en blijft het weg.

Klote van je schouder, helaas ben ik er zelf ook bekend mee zoals je wel weet.

ik had ook altijd last van me schouder op die plek heb nou bankdrukken eruit gehaald en doe nu zwaar cgbp en heb geen last meer van schouder

Vandaag totaal geen last ervan gehad, zal wss iets met overbelasting te maken hebben oid. Rust doet veel goeds, morgen ook wielrennen en dinsdag rustig benen.

• #2.326
Vanmiddag een heel stuk gefietst.

Afstand: 40,58km
Average: 22,57km/u
Tijd: 2u 12min

Cals: circa 1900

Heenweg had ik gemiddeld 26km/u gereden. Enkel terugweg was echt keihard afzien, had niet veel op voordat ik ging fietsen.
Maar het is ****ing gelukt! Wie weet morgen ook stuk fietsen.

Voeding:
9u: 300ml melk + 50gram whey + 2 boterhammen-pindakaas
13u: 50gram rijst
18u: 250gram kip + 250gram broccoli + 70gram rijst
19u: wat chips
22u: rijst+kip+ 300ml melk + 28gram whey
24u: kwark + 15gram whey

respect voor de hoeveelheid cardio die je uitvoert

neem je ook nog bepaalde wegen of natuurgebieden om het wat leuker te maken of niet

• #2.328
respect voor de hoeveelheid cardio die je uitvoert

neem je ook nog bepaalde wegen of natuurgebieden om het wat leuker te maken of niet

Thanks, zo erg vind ik fietsen niet is wel nice.

Woon tussen stad en natuur/polder in. Dus van de 40km die ik vandaag rij is meer dan de helft tussen de polders en natuurgebieden. Is wel nice.

t*ring wat een kcal verbrand jij.

• #2.330
t*ring wat een kcal verbrand jij.

Tja dat zeggen de calculators zal er denk niet veel naast zitten. Was best vermoeiend.

Net wel halve zak chips op. Zal wel rond de 800 cals zijn, ook al kan ik het hebben kwa cals. Voelt het niet goed en voel ik mij meteen dik en dom

Is toch gewoon cal out - cal in. Niet dat deze cals meteen vet worden ofzo, just asking.

Morgen iig weer wielrennen, en savonds denk even licht armen trainen. Schouder al 2 dagen geen last van, schouder sla ik donderdag nog wel even over. Maar die is volgende week weer helemaal de oude.

Dude, waarom nou weer een zak chips, man up!

Wel nice gefietst vandaag, dat maakt toch weer iets goed:).

• #2.332
Dude, waarom nou weer een zak chips, man up!

Wel nice gefietst vandaag, dat maakt toch weer iets goed:).

Ach, dacht even cheat maaltijd. Hoort inderdaad niet, maar had nog aardig wat cals over. Anders zat ik vandaag bijna 3000cals onder onderhoud.

Aan de andere kant, als het jou weer mentaal geholpen heeft om er weer vol voor te gaan, why not...

Een keer een zak chips is geen probleem hoor. Je zit niet in wedstrijdvoorbereiding of cut toch?

• #2.337
  • #2.338
Fietsen vandaag.

1ste stuk

Afstand: 9.63km
Average: 28,44km/u
Tijd: 20min
Cals: 344

Note: Volgende keer iets later beginnen met meten, heb stoplichten en woonwijk nog in de weg zitten. Als ik dat niet meetel zal ik boven de 30km/u uitkomen.

2de stuk

Afstand: 16,69km
Average: 20,74km/u
Tijd: 48min
Cals: 550

1ste stuk was echt moeilijk zwaar, echt helemaal tot het einde gegaan. Was nice, 2de stuk was lekker relaxen was kapot van het 1ste stuk. Toch bijna weer 1000cals verbrand. Savonds denk nog even sporten.

Cardio wordt ooit nog je dood Dennis :trollface:

Dennis ga je een keer aan de aas? vraag me af hoelang het gaat duren voor je je streeffysiek hebt man, ik weet dat je begon met niets maar als ik na 3 jaar zo uit zag zou ik echt denken van wtf doe ik fout. Of je ziet er buff uit en de camera en poses zijn bagger.

(no offence) respect voor je en je log, begrijp het niet verkeerd maar gaat denk ik wel lang duren voor je streven hebt bereikt.

grtz

Terug
Naar boven