- Waardering
- 1.623

Laat ik voorop stellen dat je gewoon een kritische vraag stelt, no offence taken mag altijd ofc.Dennis ga je een keer aan de aas? vraag me af hoelang het gaat duren voor je je streeffysiek hebt man, ik weet dat je begon met niets maar als ik na 3 jaar zo uit zag zou ik echt denken van wtf doe ik fout. Of je ziet er buff uit en de camera en poses zijn bagger.
(no offence) respect voor je en je log, begrijp het niet verkeerd maar gaat denk ik wel lang duren voor je streven hebt bereikt.
grtz
Enkel zitten er in je vraag 2 dingen die elkaar tegen spreken.
Dat is samengevat: Zie je er meteen buff uit als je 3 jaar traint, ongeacht welke prestatie je hebt neergezet.
Ik zeg niet dat mijn resultaat tot nu toe goed of slecht is, het is redelijk vind ik.
Altijd verbeter punten, maar ben in circa 3 jaar tijd 30kg aangekomen ik heb dat nog weinig mensen na zien doen hier.
Of ik dan na die 30kg buff lijk is een 2de, moet ik meteen buff lijken als ik zoveel ben aangekomen of als ik al 3 jaar train?
Ik kan hier nog wat excuses neerschrijven waardoor het eindresultaat meer had kunnen zijn maar daar heb ik geen zin in.
Wat gebeurt is gebeurt, nu op naar de volgende mijlpaal.
Ben ik buff? Ik vind zelf van niet. Wat is buff? Ik heb de afgelopen jaren genoeg positieve comments gekregen in mijn leefomgeving.
Paar keer verdacht van AAS gebruik, maar of dat mij meteen buff maakt. Nope ik vind van niet.
En dan is het al helemaal de vraag wat is lang? Ik train pas 3 jaar, ik weet redelijk wat.
Maar nog steeds niet alles, en ik heb nog steeds niet alles geprobeerd. Ik zou mezelf keihard uitlachen als ik nu mijn test bestel.
Ik ben er nog lang niet klaar voor. Ik zeg iig niet nooit en ook geen datum, ik zie vanzelf wel wanneer ik wil ga kuren als ik ga kuren.
Ik vind het meer een morele kwestie dan een kwestie van gezondheid.
Ik zie wel waar het schip strand, hoop eind deze winter rond de 95kg uit te komen.
Als dat lukt ben ik in 4 jaar tijd 40kg aangekomen, dan weeg ik 95kg bij 185cm. Maar is dat buff? We shall see
Laatst bewerkt:

En kan het alleen maar eens zijn met je AAS-reply. Heb ik ergens foto's gemist trouwens?