MuscleMeat

Dennisik, road to 95kg

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.341
Cardio wordt ooit nog je dood Dennis :trollface:
:orly:

Dennis ga je een keer aan de aas? vraag me af hoelang het gaat duren voor je je streeffysiek hebt man, ik weet dat je begon met niets maar als ik na 3 jaar zo uit zag zou ik echt denken van wtf doe ik fout. Of je ziet er buff uit en de camera en poses zijn bagger.

(no offence) respect voor je en je log, begrijp het niet verkeerd maar gaat denk ik wel lang duren voor je streven hebt bereikt.

grtz
Laat ik voorop stellen dat je gewoon een kritische vraag stelt, no offence taken mag altijd ofc.

Enkel zitten er in je vraag 2 dingen die elkaar tegen spreken.
Dat is samengevat: Zie je er meteen buff uit als je 3 jaar traint, ongeacht welke prestatie je hebt neergezet.

Ik zeg niet dat mijn resultaat tot nu toe goed of slecht is, het is redelijk vind ik.
Altijd verbeter punten, maar ben in circa 3 jaar tijd 30kg aangekomen ik heb dat nog weinig mensen na zien doen hier.
Of ik dan na die 30kg buff lijk is een 2de, moet ik meteen buff lijken als ik zoveel ben aangekomen of als ik al 3 jaar train?
Ik kan hier nog wat excuses neerschrijven waardoor het eindresultaat meer had kunnen zijn maar daar heb ik geen zin in.
Wat gebeurt is gebeurt, nu op naar de volgende mijlpaal.

Ben ik buff? Ik vind zelf van niet. Wat is buff? Ik heb de afgelopen jaren genoeg positieve comments gekregen in mijn leefomgeving.
Paar keer verdacht van AAS gebruik, maar of dat mij meteen buff maakt. Nope ik vind van niet.

En dan is het al helemaal de vraag wat is lang? Ik train pas 3 jaar, ik weet redelijk wat.
Maar nog steeds niet alles, en ik heb nog steeds niet alles geprobeerd. Ik zou mezelf keihard uitlachen als ik nu mijn test bestel.
Ik ben er nog lang niet klaar voor. Ik zeg iig niet nooit en ook geen datum, ik zie vanzelf wel wanneer ik wil ga kuren als ik ga kuren.
Ik vind het meer een morele kwestie dan een kwestie van gezondheid.

Ik zie wel waar het schip strand, hoop eind deze winter rond de 95kg uit te komen.
Als dat lukt ben ik in 4 jaar tijd 40kg aangekomen, dan weeg ik 95kg bij 185cm. Maar is dat buff? We shall see

Laatst bewerkt:
95 kg bij je lengte is zeker buff maar je bf moet wel 10% ofzo zijn om goed eruit te kunnen zien, maar ik betwijfel dat je dat kan halen in een jaar lang trainen maar hoop het echt voor je

lekkere cardio dennis

hoe lang ben je nu in de cut hoeveel weken ?

• #2.344
95 kg bij je lengte is zeker buff maar je bf moet wel 10% ofzo zijn om goed eruit te kunnen zien, maar ik betwijfel dat je dat kan halen in een jaar lang trainen maar hoop het echt voor je

95kg zou nice zijn inderdaad.
10% op 95kg ga ik niet redden na de winter ben ik bang. Gewicht schommelt nu rond de 86kg op 12/13% wil tot september cutten. Dan 4 a 5 maanden lang gewoon bulken. Beginnen op 4000cal en dat verhogen tot 5500cal ofzo.

Maar dit zijn allemaal dagdromen, ik doe mij best en we gaan het zien.

---------- Post toegevoegd Tue 2 Aug 2011 om 18:15 ----------

lekkere cardio dennis

hoe lang ben je nu in de cut hoeveel weken ?

Thanks baas!

Begonnen op 4 juli. Dit is dus de 4de week.

hoeveel % of kg ben je al verloren?

Nog steeds flink aan het cardio-en zie ik. Ik lees het meeste wel mee..
Interessante vraag van little daddy, leuk om een keer dit soort kritische vragen te lezen, als ze goed en netjes worden beantwoord zoals je doet. Ik vind dat je er heel realistisch tegen aankijkt. Nice.

• #2.349
volgens mij ben je een maand bezig toch? 2/3 procent kan dat wel, nice btw dan
Ben maand bezig ja, heb het nooit gemeten dus 2/3 procent is maar een schatting. Kwa stats is het iig minder geworden, nog steeds niet genoeg voor een sixpack maar dat komt er rustig aan.

Nog steeds flink aan het cardio-en zie ik. Ik lees het meeste wel mee..
Interessante vraag van little daddy, leuk om een keer dit soort kritische vragen te lezen, als ze goed en netjes worden beantwoord zoals je doet. Ik vind dat je er heel realistisch tegen aankijkt. Nice.
Yes, wielrennen is leuk dus dat vind ik niet erg. Morgen weer als het goed is.
Betreft die vragen, daar is een log voor dus heb geen moeite ze te beantwoorden. Thanks iig!

---------- Post toegevoegd Tue 2 Aug 2011 om 22:22 ----------

Biceps, Triceps

Dumbbell Curl
12x10kg
12x12kg
12x14kg
12x16kg
10x18kg

Barbell Curl
12x15kg
12x25kg
12x20kg

Cable Curl
12x15kg
12x10kg

Rope pushdown
12x10kg
12x15kg
12x20kg
12x15kg

V-bar pushdown
12x15kg
12x20kg
12x25kg

Reverse Grip Pushdown
12x15kg
12x20kg
12x25kg
12x35kg

Note: Opzich een lekkere training. Baal er een beetje van dat ik bij Biceps mijn schouder wel voel, denk 3 of 4x voelde ik een lichte irritatie op die plek. In tegenstelling tot triceps ging dat perfect en had ik totaal geen last ervan. Donderdag skip ik schouders, wie weet rug + triceps dan trainen of benen.

Voeding:
11u: 300ml melk + 40gram whey + 2 boterhammen pindakaas
15u: 300ml melk + 29gram whey + 60gram rijst + 100gram kip
18u: 300ml melk + 28gram whey + 70gram rijst + 100gram kip + 300gram broccoli
22u: 50gram rijst + 75gram kip + 150gram broccoli
24u: 500gram kwark + 15gram whey

eiwitzzzeeeen genoen iig

eet jij op niet trainings dagen minder kh als op trainings dagen ?

• #2.352
ik eet hele week door eigenlijk het zelfde ik scrap op rustdagen gewoon wat kh
moet ik dan meer eiwitten toe voegen of dat ook niet?

• #2.354
ik eet hele week door eigenlijk het zelfde ik scrap op rustdagen gewoon wat kh
moet ik dan meer eiwitten toe voegen of dat ook niet?

Nah eiwitten gewoon elke dag hoog houden. Je bent al genoeg eiwitten, dus dat zit wel goed. KH inderdaad variëren op rust/trainings dagen.

Dat is wel zo, maar nu voel ik mij dik, lomp en ecto. Denk persoonlijk dat het weinig kwaad kan, maar zo voelt het niet.

Whaha wat klopt hier niet, slechtste van 2 wereldjes :p En kan het alleen maar eens zijn met je AAS-reply. Heb ik ergens foto's gemist trouwens?

• #2.357
Zie nu foto' s, dikte zat, pose nog steeds k*t, geen probleem maar ik zie wel buffness ;)

Klote dat je je schouder nog voelt man.

Eet jij trouwens ook nog wat van saus door/over je eten?

doe je nog wel eens jm press?

Terug
Naar boven