Fitness Seller

Dennisik, road to 95kg

Wanneer begin je met wendler? Of staat het nog niet vast om dat te gaan spelen?

• Topic Starter Topic Starter
Nette PR, maar hoe diep gaan die andere reps? Ga je wel tot parallel?

Jawel, alles is gewoon tot parallel alleen 1 van die 4 bij 140kg niet. Dus vandaar dat ik dat even erbij zet, en niet durfde voor de 5de rep.

---------- Toegevoegd om 21:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:48 ----------

Wanneer begin je met wendler? Of staat het nog niet vast om dat te gaan spelen?

Jawel, volgende week ga ik ermee beginnen!

Laatst bewerkt:
Jawel, alles is gewoon tot parallel alleen 1 van die 4 bij 140kg niet. Dus vandaar dat ik dat even erbij zet, en niet durfde voor de 5de rep.

Netjes, ik vroeg het me af omdat veel het idee tot parallel te gaan terwijl ze vaak nog niet eens in de buurt komen. Parallel voelt voor veel mensen (en voor mezelf) al erg diep. Zo was er laatst iemand die postte zijn training met filmpjes stond er: FULL squats, en waren het quarter squats op het filmpje.

Netjes, ik vroeg het me af omdat veel het idee tot parallel te gaan terwijl ze vaak nog niet eens in de buurt komen. Parallel voelt voor veel mensen (en voor mezelf) al erg diep. Zo was er laatst iemand die postte zijn training met filmpjes stond er: FULL squats, en waren het quarter squats op het filmpje.

Nee, bij opwarmen let ik wel of ik diep genoeg ga. Dus dan weet ik wel redelijk wat parallel is. Vorig jaar maakte ik halve squats met 120kg voor 5 reps en met me benen 1meter uit elkaar :p

Kan bij hoge gewichten niet zien, of het echt 100% parallel is. Want ik kijk omhoog tijdens me beweging. Het voelt iig wel parallel, en al paar keer gevraagt aan wat gasten en die zeggen dat het er netjes uit ziet.

Nee, bij opwarmen let ik wel of ik diep genoeg ga. Dus dan weet ik wel redelijk wat parallel is. Vorig jaar maakte ik halve squats met 120kg voor 5 reps en met me benen 1meter uit elkaar :p

Kan bij hoge gewichten niet zien, of het echt 100% parallel is. Want ik kijk omhoog tijdens me beweging. Het voelt iig wel parallel, en al paar keer gevraagt aan wat gasten en die zeggen dat het er netjes uit ziet.

Oke, wel sterk dan gast, alleen naar bovenkijken tijdens het squatten.. Ik denk dat je techniek nog niet perfect is. Je probeert waarschijnlijk je borst omhoog te trekken ipv hipdrive gebruik te maken en je reet omhoog te duwen, misschien hang je ook te ver naar voren.

Oke, wel sterk dan gast, alleen naar bovenkijken tijdens het squatten.. Ik denk dat je techniek nog niet perfect is. Je probeert waarschijnlijk je borst omhoog te trekken ipv hipdrive gebruik te maken en je reet omhoog te duwen, misschien hang je ook te ver naar voren.

Nee dat zit wel goed, maak wel goed gebruik van hipdrive, en sta stevig op me voeten en leun niet op me tenen oid. Sta stevig, en kwa borst zal ik het niet weten. Daar let ik niet echt op

Knieen komen ook niet voorbij me tenen.

Het zal uiteraard niet 100% zijn, maar zal denk wel rond de 90% zitten. Zal er volgende keer even opletten, thanks! ;)

Laatst bewerkt:
Nee dat zit wel goed, maak wel goed gebruik van hipdrive, en sta stevig op me voeten en leun niet op me tenen oid. Sta stevig, en kwa borst zal ik het niet weten. Daar let ik niet echt op

Knieen komen ook niet voorbij me tenen.

Het zal uiteraard niet 100% zijn, maar zal denk wel rond de 90% zitten. Zal er volgende keer even opletten, thanks! ;)

Hm daar zou ik me geen zorgen over maken.

Laatst bewerkt:
Korte training. De halve gym is verbouwd, ze zeggen dat de helft wordt vervangen en dat er een squat rack komt. Ben benieuwd.

MP
12x20kg
8x30kg
8x40kg
8x50kg - Eerste keer gedaan, dus ging opzich niet verkeerd.

Shoulder Press
8x16kg
8x20kg
7x24kg - Was kapot door MP

Dan nog 3x7 met stang, 3x9 en 3x12. Toen maar naar huis. Morgen Rug, Kuiten, Triceps + Motor ophalen :D

Ben ook nog bezig met een website voor school, vind hem zelf er al strak uit zien. Dit is het adres: www.raceplanet.x10.bz

Als je op of aanmerkingen hebt roept u maar!

Hoe squatte je eerst dan? Kracht in je schouders is niet slecht. Lekker man motor ophalen:D

Korte training. De halve gym is verbouwd, ze zeggen dat de helft wordt vervangen en dat er een squat rack komt. Ben benieuwd.
Dat verhaal heeft mij in mijn gym ook aan het lijntje gehouden. En wat staat er nu? Een smith machine ipv een squat rack :(

---------- Toegevoegd om 19:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:04 ----------

Nice MP trouwens! :O

Hoe squatte je eerst dan? Kracht in je schouders is niet slecht. Lekker man motor ophalen:D

Toen stonden er gewoon 2 palen waarop de stang leunde, die haal ik eruit 3 stappen en squatten maar.

Merk wel dat eerste oefening van schouders goed ging, maar daarna is het gewoon bagger.

@Thanks Kevv, ben benieuwd wat ze er voor in de plaats zetten. Echt veel beters is er niet in de omgeving voor deze prijs. Betaal nu maar 22euro, heb nog een scholieren abbo :D

Toen stonden er gewoon 2 palen waarop de stang leunde, die haal ik eruit 3 stappen en squatten maar.

Merk wel dat eerste oefening van schouders goed ging, maar daarna is het gewoon bagger.

@Thanks Kevv, ben benieuwd wat ze er voor in de plaats zetten. Echt veel beters is er niet in de omgeving voor deze prijs. Betaal nu maar 22euro, heb nog een scholieren abbo :D

O oke, was je dan niet bang te falen op squat? Dat je niet meer omhoog komt en je de stang moet laten fl*kkeren of door je benen gaat?

O oke, was je dan niet bang te falen op squat? Dat je niet meer omhoog komt en je de stang moet laten fl*kkeren of door je benen gaat?

Jawel, heb dan nog wel een trainingsmaat achter me staan. Maar die is niet vrij sterk op ze squat. Vandaar dat ik niet me max ga uit testen, behalve als ik elk aan een zijkant zet of een beer van een vent achter me heb staan.

Ga dus nu iets hoger in reps en wanneer zich de kans voordoet ga ik wel me max testen.

Waar woon je precies dan dat er niks beters in de buurt is?

Waar woon je precies dan dat er niks beters in de buurt is?

Je hebt wat health centers in de buurt en allround. Maar dan is .. waar ik nu zit een van de betere, met dumbbells tot 50kg en voor 400kg aan los gewicht om te squatten en deadliften.

Laatst bewerkt:
Je hebt alleen geen squat rack?
Als het je erg tegen staat en je een nieuwe gym zoekt is Vlaardingen denk wel goed te doen?

Je hebt alleen geen squat rack?
Als het je erg tegen staat en je een nieuwe gym zoekt is Vlaardingen denk wel goed te doen?

Dat is 20km, dan kan ik nog beter richting den haag of rotterdam. Vind het opzich niet verkeerd daar, mis alleen nog een squat rack en vandaag was oppeens alles weg. Dus ben benieuwd wat er voor in de plaats komt.

Oh ok, dacht dat je vanaf Delft via een korte weg in Vlaardingen of Schiedam kon komen. Maar 20km is inderdaad beetje overdreven.

Lol @ die nieuwe smith ipv squatrek :roflol:

Site ziet er wel net uit :) Alleen die letters zijn wat pixelig, of ligt dat aan mn pc? (header)

Lol @ die nieuwe smith ipv squatrek :roflol:

Site ziet er wel net uit :) Alleen die letters zijn wat pixelig, of ligt dat aan mn pc? (header)

Klopt, kan denk zijn omdat er nog een link achter zit. Of omdat het iets te grootte letters zijn en daardoor de kwaliteit wat achteruit gaat, maandag even checken.

Edit: Even voor mezelf, reserveren ligt er ook uit

@Smith/squat is nog niet bekend. Dus beter komt er een squat rack :D

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven