- Waardering
- 1.154
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nette PR, maar hoe diep gaan die andere reps? Ga je wel tot parallel?
Wanneer begin je met wendler? Of staat het nog niet vast om dat te gaan spelen?
Jawel, alles is gewoon tot parallel alleen 1 van die 4 bij 140kg niet. Dus vandaar dat ik dat even erbij zet, en niet durfde voor de 5de rep.
Netjes, ik vroeg het me af omdat veel het idee tot parallel te gaan terwijl ze vaak nog niet eens in de buurt komen. Parallel voelt voor veel mensen (en voor mezelf) al erg diep. Zo was er laatst iemand die postte zijn training met filmpjes stond er: FULL squats, en waren het quarter squats op het filmpje.

Nee, bij opwarmen let ik wel of ik diep genoeg ga. Dus dan weet ik wel redelijk wat parallel is. Vorig jaar maakte ik halve squats met 120kg voor 5 reps en met me benen 1meter uit elkaar
Kan bij hoge gewichten niet zien, of het echt 100% parallel is. Want ik kijk omhoog tijdens me beweging. Het voelt iig wel parallel, en al paar keer gevraagt aan wat gasten en die zeggen dat het er netjes uit ziet.
Oke, wel sterk dan gast, alleen naar bovenkijken tijdens het squatten.. Ik denk dat je techniek nog niet perfect is. Je probeert waarschijnlijk je borst omhoog te trekken ipv hipdrive gebruik te maken en je reet omhoog te duwen, misschien hang je ook te ver naar voren.

Nee dat zit wel goed, maak wel goed gebruik van hipdrive, en sta stevig op me voeten en leun niet op me tenen oid. Sta stevig, en kwa borst zal ik het niet weten. Daar let ik niet echt op
Knieen komen ook niet voorbij me tenen.
Het zal uiteraard niet 100% zijn, maar zal denk wel rond de 90% zitten. Zal er volgende keer even opletten, thanks!![]()

Dat verhaal heeft mij in mijn gym ook aan het lijntje gehouden. En wat staat er nu? Een smith machine ipv een squat rackKorte training. De halve gym is verbouwd, ze zeggen dat de helft wordt vervangen en dat er een squat rack komt. Ben benieuwd.

Hoe squatte je eerst dan? Kracht in je schouders is niet slecht. Lekker man motor ophalen![]()

Toen stonden er gewoon 2 palen waarop de stang leunde, die haal ik eruit 3 stappen en squatten maar.
Merk wel dat eerste oefening van schouders goed ging, maar daarna is het gewoon bagger.
@Thanks Kevv, ben benieuwd wat ze er voor in de plaats zetten. Echt veel beters is er niet in de omgeving voor deze prijs. Betaal nu maar 22euro, heb nog een scholieren abbo![]()
O oke, was je dan niet bang te falen op squat? Dat je niet meer omhoog komt en je de stang moet laten fl*kkeren of door je benen gaat?
Waar woon je precies dan dat er niks beters in de buurt is?
Je hebt alleen geen squat rack?
Als het je erg tegen staat en je een nieuwe gym zoekt is Vlaardingen denk wel goed te doen?
Lol @ die nieuwe smith ipv squatrek
Site ziet er wel net uitAlleen die letters zijn wat pixelig, of ligt dat aan mn pc? (header)