- Waardering
- 5.950
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks animal!
Biceps gaan wel goed, vind triceps wat achterlopen.Ik durf eerlijk toe te geven dat ik hetzelfde denk als jij Dennis! Liever super biceps en ruk benen, dan andersom! Uiteindelijk wil ik ze natuurlijk beide goed
Dikke frontsquats btw!![]()
True thatik heb ook liever super biceps... helaas is het bij mij andersom... super benen en ruk biceps
Dennis! ik heb het weer te pakken. Ik heb een log geopend maar nu in de powerlifting sectie. Ik ben een te lompe boer dus ik ga mijn sterke kant maar gebruiken: Lompe stalen schijven tillen
Ot:
Lekker gefietst man! trap je ook in een zwaar verzet? of lage versnelling en kei snel trappen?
Is zeker 10x beter dan binnen!2 tot 3x per week buiten fietsen. Vind het wel nice.

Excuses, had je niet gezien. Welkom!Heb je nooit gevolgd, maar vanaf nu zal ik mijn mmm ook hier verspreiden!
True thatIs zeker 10x beter dan binnen!Maar slaapkamercardio staat bij mij op 1!
![]()

Vind zelf low reps + veel sets wel fijn. Moet nu gewoon van dat idee afstappen, en met het idee gaan trainen dat enkele sets voor een spiergroep genoeg zijn + het feit dat ik het 2x per week train.UB/LB ben ik zelf echt fan van. Over je exacte schema kan ik weinig oordelen, hangt heel erg af van wat je zelf fijn vind om te doen en hoe je reageert op een bepaald volume.
Ach jawel, hoop het binnen 1.5u af te krijgen.
Goed zie hieronder.
Ik ga even kijken voor een deadlift variant, al vind ik FSQ ook wel een zeer toffe oefeningen waar ik groter in wil worden. Zeker voor de quadriceps voel ik hem goed.Ik zou voor een deadliftvariant gaan op LB1. En ipv op LB1 seated en standing te doen en LB2 alleen seated kan je ook een keer supersetten ofzo om er wat variatie in te gooien. Voor kuiten heb ik nog wel een leuke als je interesse hebt. Verder lijkt decline op UB2 me logischer, heb je een decline en een incline dag. En met decline heb je minder last van voorvermoeide voorste schouderkoppen na DB press misschien. Wat ga je doen voor abs? Misschien die cable side raises wat naar achteren plaatsten in je training om meer energie te stoppen in BOR enzo.
Kom je ook koekeloeren naar mijn nieuwe schema?![]()
Uiteraard spelen met volume, al vind ik een deadlift variant ook niet verkeerd. Zeker om mijn lift-off te verberen zou ideaal zijn. Deficit deadlift bijvoorbeeld.UB/LB ziet er goed uit. Frontsquat erin, 2x kan je doen. Dan zou ik echter wel wat spelen met intensiteit als je 2x p/w doet.
Je doet teveel presswerk imo, kan je geen hangcleans toevoegen op een UB dag, en je kan wel 2x rowen hoor. Maar denk datn pull-up effectiever is, misschien Kroc Rows?
Verder prima, komt wel goed.
Misschien iets teveel ja, kom op 21 werk setjes voor bijv. UB1. Kan ermee door al moet de trainingstijd niet te lang worden.