MuscleMeat

Dennisik, road to 95kg

Heb je nooit gevolgd, maar vanaf nu zal ik mijn mmm ook hier verspreiden!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.542
jeetje wat een volume! ziet er goed uit Dennis!
Thanks animal!
Ik durf eerlijk toe te geven dat ik hetzelfde denk als jij Dennis! Liever super biceps en ruk benen, dan andersom! Uiteindelijk wil ik ze natuurlijk beide goed ;)
Dikke frontsquats btw!:thumbs:
Biceps gaan wel goed, vind triceps wat achterlopen.
ik heb ook liever super biceps... helaas is het bij mij andersom... super benen en ruk biceps
True that

Wielrennen:
Afstand: 16km
Tijd: 36min
Average: 27,77km/u

Nice, lekker doorgefietst.

Dennis! ik heb het weer te pakken. Ik heb een log geopend maar nu in de powerlifting sectie. Ik ben een te lompe boer dus ik ga mijn sterke kant maar gebruiken: Lompe stalen schijven tillen:D

Ot:

Lekker gefietst man! trap je ook in een zwaar verzet? of lage versnelling en kei snel trappen?

• #2.544
Dennis! ik heb het weer te pakken. Ik heb een log geopend maar nu in de powerlifting sectie. Ik ben een te lompe boer dus ik ga mijn sterke kant maar gebruiken: Lompe stalen schijven tillen:D

Ot:

Lekker gefietst man! trap je ook in een zwaar verzet? of lage versnelling en kei snel trappen?

Heb geen vaste versnelling, gewoon aanvoelen wat fijn voelt. Liefst iets lager versnelling en wat harder trappen, zo zit ik in een lekker ritme en kan ik het langer volhouden.

Ah ja dat is zo. Ik doe nu ook cardio (cross trainer) ook op niveau 5-7 en dan interval. dan kan ik een lekker ritme pakken en het meeste eruit halen!

Hoevaak in de week cardio je nu Dennis?

• #2.546
2 tot 3x per week buiten fietsen. Vind het wel nice.

• #2.548
  • #2.549
Rug, Triceps

WG Pull-up
12xBW
12xBW
11xBW

Wat pomp werk, niet echt boeiend.

• #2.550
Wat vinden jullie van zo'n schema.

UB/LB

Maandag UB1:
Bench 3x5
Incline Dumbbell press 2x5
Cable Side raises 2x8
Pull-up 3x8
Seated row 2x8
CGBP 2x8
Pushdown 2x8
Dumbbell Curl 3x5

Dinsdag LB1:
Squat 3x5
Deficit deadlift / FSQ 2x5
Legpress 2x5
Leg curl 2x12
Seated Calf raises 3x8
Standing Calf raises 3x8
Abs 3x8

Woensdag:
Rustdag

Donderdag UB2:
Dumbbell Shoulder Press 3x5
Speed bench 8x3
Pushpress 3x5
Fly's 2x10
Pull-up 2x12
Dumbbell row 2x5
Cable Pushdown 3x8
Barbell Curl 3x5

Vrijdag LB2:
Deadlift 3x5
Frontsquat 3x5
Leg Extension 3x8-10
Hyperextension 3x8
Seated Calf Raises 3x8
Abs 3x8
Abs 2x8

Zou zeggen schiet er op los!

Split laat ik even achterwegen, doe dit al maanden. Tijd voor wat nieuws, hoor veel positieve verhalen over UB/LB was het al een tijd van plan. Zag de schema's van Waterpoloer en WWE voorbij zien komen, en hierop mijn eigen variant gemaakt.

Comments/tips laat ze horen!

Laatst bewerkt:
Geen ervaring mee, ik doe gewoon altijd de standaard trainingen.

UB/LB ben ik zelf echt fan van. Over je exacte schema kan ik weinig oordelen, hangt heel erg af van wat je zelf fijn vind om te doen en hoe je reageert op een bepaald volume.

zullen lange trainingen worden :P

Ik zou voor een deadliftvariant gaan op LB1. En ipv op LB1 seated en standing te doen en LB2 alleen seated kan je ook een keer supersetten ofzo om er wat variatie in te gooien. Voor kuiten heb ik nog wel een leuke als je interesse hebt. Verder lijkt decline op UB2 me logischer, heb je een decline en een incline dag. En met decline heb je minder last van voorvermoeide voorste schouderkoppen na DB press misschien. Wat ga je doen voor abs? Misschien die cable side raises wat naar achteren plaatsten in je training om meer energie te stoppen in BOR enzo.

Kom je ook koekeloeren naar mijn nieuwe schema? :)

• #2.556
UB/LB ben ik zelf echt fan van. Over je exacte schema kan ik weinig oordelen, hangt heel erg af van wat je zelf fijn vind om te doen en hoe je reageert op een bepaald volume.
Vind zelf low reps + veel sets wel fijn. Moet nu gewoon van dat idee afstappen, en met het idee gaan trainen dat enkele sets voor een spiergroep genoeg zijn + het feit dat ik het 2x per week train.

zullen lange trainingen worden :P
Ach jawel, hoop het binnen 1.5u af te krijgen.

Goed zie hieronder.

Ik zou voor een deadliftvariant gaan op LB1. En ipv op LB1 seated en standing te doen en LB2 alleen seated kan je ook een keer supersetten ofzo om er wat variatie in te gooien. Voor kuiten heb ik nog wel een leuke als je interesse hebt. Verder lijkt decline op UB2 me logischer, heb je een decline en een incline dag. En met decline heb je minder last van voorvermoeide voorste schouderkoppen na DB press misschien. Wat ga je doen voor abs? Misschien die cable side raises wat naar achteren plaatsten in je training om meer energie te stoppen in BOR enzo.

Kom je ook koekeloeren naar mijn nieuwe schema? :)
Ik ga even kijken voor een deadlift variant, al vind ik FSQ ook wel een zeer toffe oefeningen waar ik groter in wil worden. Zeker voor de quadriceps voel ik hem goed.

Zal side raises wat naar achter plaatsen inderdaad. Voor abs doe ik gewoon weighted crunches.

Betreft rug oefeningen op UB2 zit ik nog te twijfelen. BOR is leuk, maar heb niet het idee dat ik er groter van word. Zelfde geldt eigenlijk voor ROW.

---------- Post toegevoegd Sun 28 Aug 2011 om 21:12 ----------

Vanochtend

Gewicht: 84.0kg
Taille: 80.5cm

Opzich wel netjes, al is het nog niet zoals ik had verwacht met deze taille. Vanaf morgen weer school, dus regelmaat in leven.

Ook vanaf maandag al het zuivel eruit voor 1 week (Exc kwark) zal doorzetten worden, vind het niet te drinken. Maar hopelijk zal het opleveren wat ik verwacht.

Net ook nog even gefietst, was nice. Veel tegenwind al is gemiddelde nog prima.

Afstand: 30,23km
Tijd: 1u 10min
Average: 26.56km

Voeding
11u: 300ml melk + 30gram whey + 2 boterhammen pindakaas
14u: 2 boterhammen + 150gram kip
16u: 500gram kwark + 15gram whey
18: 30gram whey + banaan
fietsen
20u: 200gram snijbonen + 100gram aardappels + 150gram varkensfilet

Laatst bewerkt:
UB/LB ziet er goed uit. Frontsquat erin, 2x kan je doen. Dan zou ik echter wel wat spelen met intensiteit als je 2x p/w doet.

Je doet teveel presswerk imo, kan je geen hangcleans toevoegen op een UB dag, en je kan wel 2x rowen hoor. Maar denk datn pull-up effectiever is, misschien Kroc Rows?

Verder prima, komt wel goed.

Inderdaad veel volume man.

• #2.559
UB/LB ziet er goed uit. Frontsquat erin, 2x kan je doen. Dan zou ik echter wel wat spelen met intensiteit als je 2x p/w doet.

Je doet teveel presswerk imo, kan je geen hangcleans toevoegen op een UB dag, en je kan wel 2x rowen hoor. Maar denk datn pull-up effectiever is, misschien Kroc Rows?

Verder prima, komt wel goed.
Uiteraard spelen met volume, al vind ik een deadlift variant ook niet verkeerd. Zeker om mijn lift-off te verberen zou ideaal zijn. Deficit deadlift bijvoorbeeld.

Denk dat pull-up ook effectiever zal zijn, zal kroc rows eens bekijken wel meerdere keren gezien in de powerlift sectie. Kwa presses daar zal je denk wel een punt hebben, armen kunnen redelijk wat aan maar moet het niet overdrijven wil ik er pijnloos verder mee trainen.

Misschien iets teveel ja, kom op 21 werk setjes voor bijv. UB1. Kan ermee door al moet de trainingstijd niet te lang worden.

---------- Post toegevoegd Mon 29 Aug 2011 om 17:50 ----------

Is het nationale hypo dag? Vannacht een behoorlijke lage hypo gehad. Volgens mij laagste tot zover, net weer 1.

3u snachts zat ik 2.1
Net was het 2.8

Voeding Refeed
3u: 100ml siroop + druiven + banaan + krentenbol
11u: 30gram whey + 2 boterhammen pindakaas
15u: 8 boterhammen + 200gram kip + banaan
17u: 70gram rijst + 100gram kip
18u: spinazie + aardappels + whey + vlees
21u: rijst + kip
24u: kwark + whey

• #2.560
Borst, Abs

Bench
8x20kg
8x50kg
5x70kg
5x90kg

Decline WG bench
12x50kg
10x70kg
5x90kg

Incline dumbbell press
12x20kg
12x23kg
10x26kg

Cable fly's / ab work

Note: Best goeie t*ring training, nog 1 of 2 weken cutten en dan gaat de bench weer omhoog. Ben 10kilo van mijn pr 'kwijt' Of dat aan hypo/low BW/k*t genetics/cutten ligt of combinatie ervan. Geen idee, maar die 10kg komt iig 2x zo hard terug!

Terug
Naar boven