AndroidHealthClinic

Dennisik, road to 95kg

Ik vind je schema er wel lekker uit zien eigenlijk! Als je het binnen max 1.5uur kunt afronden lijkt het me geen probleem!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.562
Ik vind je schema er wel lekker uit zien eigenlijk! Als je het binnen max 1.5uur kunt afronden lijkt het me geen probleem!

Tja ik zit echt te twijfelen. 10 man zegt weer teveel, terwijl de andere 10 weer zegt nee is prima. Normaal doe ik ook rond de 6 a 7 oefeningen per training, soms nog wel met meer werk sets.

Ach ik probeer het zo uit, mocht ik het overkill vinden kan ik er nog altijd wat uit gooien. Verwacht niet dat ik harder zal groeien met minder oefeningen als mijn voeding gewoon goed is. Enkel zal ik nijgen naar overkill mocht het teveel zijn. Of zie ik dat verkeerd?

• #2.563
Wat vinden jullie van zo'n schema.

UB/LB

Maandag UB1:
Bench 3x5 (Strongest grip)
Incline Dumbbell press 2x5
Cable Side raises 2x8
Pull-up 3x5
Seated row 2x8
Pushdown 3x5
Dumbbell Curl 3x5

Dinsdag LB1:
Squat 3x5
Deficit deadlift 3x5
Paused Squat 2x5
Leg curl 2x12
Seated Calf raises 3x5
Standing Calf raises 3x8
Abs 3x8

Woensdag:
Rustdag

Donderdag UB2:
Dumbbell Shoulder Press 3x5
Pushpress 3x5
Bench 3x8 (Very wide grip)
CGBP 3x5
Fly's 2x10
Pull-up 2x12
BOR 2x5
Barbell Curl 3x5

Vrijdag LB2:
Deadlift 3x3
Frontsquat 3x5
Leg Extension 3x8-10
Hyperextension 3x8
Seated Calf Raises 3x8
Abs 3x8
Abs 2x8

Dit word hem denk ik, kleine aanpassingen gedaan. Tja kwa intensiteit zie verhaal hierboven. We gaan het meemaken.

Startgewichten.
Bench = 82,5kg
Squat = 125
Shoulder press = 24
Deadlift = 160

Bench/Shoulder press elke week 2,5/2kg erbij
Deadlift/squat elke week 5kg erbij

Wie weet dat ik nog meerdere oefeningen progressief wil verhogen, ga ik nog even aankijken. Weet niet of dat zin heeft met bijv curlen of CGBP. Wie weet dat ik het bij FSQ wel doe.

Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit dennis! ben je vanavond wel wezen knallen of niet?

aah oke lekker had niet gezien dat het daar stond!

Succes alvast Dennis met je nieuwe schema! Wanneer start je, maandag?

• #2.570
Succes alvast Dennis met je nieuwe schema! Wanneer start je, maandag?

Maandag of volgende week maandag, eerst even kijken of die week zonder melk veel gaat uithalen anders trek ik die een week door.

Heb nog wat zeer goeie tips gekregen van een DBB member, dus ga die er zo even in verwerken.

• #2.571
Zie hierboven voor schema.

Misschien nog een paused squat erin gooien. Die vanavond even proberen. Volgende week even failen op bench, zodat ik weet waar mijn zwakste punt zit. (Denk dat het nu gewoon ligt aan chest, maar als het aan de lockout ligt dan 1 of 2 oefeningen veranderen)

Merendeel sets op 5 reps gezet, high reps nu tijdje getraind vind dat 3x niks en groeien weet mijn lichaam niet meer wat dat is. Low reps high weight, altijd goed op gereageerd en dat gaan we nu ook weer terug invoeren.

Laatst bewerkt:
failen bij een 1RM poging ?

Doe dan 105

Tja ik zit echt te twijfelen. 10 man zegt weer teveel, terwijl de andere 10 weer zegt nee is prima. Normaal doe ik ook rond de 6 a 7 oefeningen per training, soms nog wel met meer werk sets.

Ach ik probeer het zo uit, mocht ik het overkill vinden kan ik er nog altijd wat uit gooien. Verwacht niet dat ik harder zal groeien met minder oefeningen als mijn voeding gewoon goed is. Enkel zal ik nijgen naar overkill mocht het teveel zijn. Of zie ik dat verkeerd?

Ik denk niet dat het overkill is. ik deed gisteren ook 5x5 8 oefeningen en dat lukt me prima in anderhalf uur. je moet wel strikt met je rusttijden wezen. ik train met stopwatch om deze reden

• #2.578
Ik denk niet dat het overkill is. ik deed gisteren ook 5x5 8 oefeningen en dat lukt me prima in anderhalf uur. je moet wel strikt met je rusttijden wezen. ik train met stopwatch om deze reden
Nah ik train niet met stopwatch of tijd. Soms ben ik wel 30 min bezig met squatten of deadliften. Soms kom ik veel bekende tegen, en dan loop ik uren lang te lullen :rolleyes:

• #2.579
Benen, Biceps

FSQ
8x20kg
8x50kg
8x70kg
4x90kg
3x110kg

Legpress
8x145kg
8x165kg

Leg Extension
12x40kg
12x50kg
12x60kg

Dumbbell Curl
5x14kg
5x17kg
5x21kg

Hammer Curl
8x15kg
8x18kg

Barbell curl 21e
3x7x17,5kg
3x7x17,5kg

Note: Het ging, biceps stonden weer in brand na 21e.

Paused squats gaat in volgende schema, nu even 2 setjes gedaan. Voelde zwaar en nice, zal zeker wel nice zijn om mijn squat omhoog te gooien. Legpress gooi ik er dan uit, vind het hier maar een k*t apparaat en heb het gevoel dat het mijn knieën sloopt.

Low reps high weight ftw inderdaad.Die highreps shit heeft mij ook niet veel opgeleverd.
Nice FSQ btw.

Terug
Naar boven