XXL Nutrition

Dennisik, road to 95kg

Goed bezig buffel!

hi

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.583
Mooie training weer Dennis:D

hoppa:) 3 x 5 looks nice

• #2.587
In progress!
Het kan ermee door!
Yes!

---------- Post toegevoegd Thu 1 Sep 2011 om 21:32 ----------

Schouders, Triceps

Dumbbell Press
12x16kg
8x20kg
8x24kg
8x28kg
6x30kg

Front Raise (Plate)
8x10kg
8x15kg

8x40kg MP
6x50kg MP

8x15kg

Cable Side raises
8x25kg
8x30kg
8x40kg

CGBP
8x40kg
8x60kg
3x80kg

Cable Pushdown.

Overhead barbell press (Zoiets?
8x20kg / 8x27,5kg / 8x25kg

Note: Opzich wel een redelijke training.

Voeding is vandaag ronduit k*t. Diabetes loopt vandaag weer te ****en, veel hypo's en hypers erop. Vanmiddag ook 4u lang lopen beunen om een stenen trap te verschuiven & 500+ liter zand verplaatsen. Cardio vandaag ook niet aan toe gekomen, gister ook niet.

Voel mij de afgelopen dagen beetje k*t, enorme keelpijn + koppijn. Is nu bijna weg, dus vrijdag/zaterdag/zondag cardio. Hopelijk gaat het wat beter. Moet zeggen dat ik nog weinig merk van een zuivel loos dieet.

Laatst bewerkt:
500+ L zand verplaatsen is al cardio Dennis! Wel klote dat je diabetis je voeding een beetje loopt te ****en! Even doorzetten met die zuivel! Probeer het op zijn minst twee weken en dan even checken voor adertjes en dunner aanvoelende huid of geslonken taille..

• #2.589
500+ L zand verplaatsen is al cardio Dennis! Wel klote dat je diabetis je voeding een beetje loopt te ****en! Even doorzetten met die zuivel! Probeer het op zijn minst twee weken en dan even checken voor adertjes en dunner aanvoelende huid of geslonken taille..

Heb behoorlijk lopen zweten ja vanmiddag.

Diabetes loopt deels mijn voeding te ****en, maar ook mijn gezondheid. Koppijn krijg ik van al die schommelingen, en voor BB doeleinden is een schommelend bloedsuiker verre van ideaal.

Zal het nog wel even een week volhouden cardio + zuivel loos.

• #2.590
Doelen
Voor 2 september 2011:
- 90kg wegen!
- 500kg totaal op de grote 3.

Vandaag dus 20 geworden.

- Punt 1 net niet gehaald, heb in mei 89kg nuchter gewogen (Savonds wel paar keer 91kg maar dat telt niet)
- Punt 2 ook niet gehaald, totaal is nu 460kg (4x190kg - 3x160kg - 1x110kg)

Had het kunnen halen door te blijven bulken in juli maar dat vond ik geen optie anders werd BF te hoog. Jammer dat ik het niet hebt gehaald. Het scheelde niet veel, maar dat is achteraf. We gaan zo door en we gaan kijken wat dit jaar brengt. Doelen voor 21 jaar zijn 95kg op 13% ongeveer en 550kg totaal deze 2, minimaal. Liefst nog voor de zomer (6 maanden)

Kwa progressie 19 naar 20 jaar is prima. Maar dat was ook niet zo moeilijk gezien ik op mijn 19de een belabberd fysiek had.

Gefeliciteerd Dennis! En mooie doelen!

Hoeveel weeg je nu dan?

edit: Gefeliciteerd

• #2.593
Gefeliciteerd Dennis! En mooie doelen!
Thanks baas, nu nog ze halen!

Hoeveel weeg je nu dan?

edit: Gefeliciteerd
Weeg nu 84kg op 11% ongeveer.

Thanks!

---------- Post toegevoegd Fri 2 Sep 2011 om 14:14 ----------

Cut trek ik trouwens nog 1 week door, zuivel ook week lang niet nemen. Deze week was niet erg ideaal, en ben nog niet heel blij met het resultaat dus we gaan kijken of die week extra nog wat kan opleveren. Daarna is het gewoon clean bulk, en knallen.

gaat goed zo te zien bro! had ik maar zon tijd :( misselijk, en gisteren paar uur in ziekenhuis gelegen door buikpijn fml.

Lijken me erg hoge doelen, maargoed succes

• #2.596
gaat goed zo te zien bro! had ik maar zon tijd :( misselijk, en gisteren paar uur in ziekenhuis gelegen door buikpijn fml.
Kan altijd beter denk ik zo! Beterschap!

Net even 2 picca's geschoten, denk foto's zeggen meer dan woorden. Even kijken of het er redelijk uitziet.

---------- Post toegevoegd Fri 2 Sep 2011 om 14:27 ----------

Nog 2 weken cutten, nu sta ik er zo bij. Enige probleem is eigenlijk nog vet op onderkant buik, maar hopelijk zal zuivel loos dieet het er nog af krijgen

Laatst bewerkt:
front relax achtige pose eens maken?

• #2.598
Ik had die post al gemaakt voor jou fotos er stonden hoor:P

Terug
Naar boven