Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaat goeie kant op! Nette schouders ook
Dat belly fat is het lastigstgewoon even doorzetten.
Gebruik je cafeïne en/of groene thee extract? Alle beetjes kunnen helpen.
Ja dat poseren kan altijd beter hoor ik hierGefeliciteerd man! Ben benieuwd naar verdere pics, denk dat je ook wel wat heb aan beter poseren..

Lekker weer en nederland, yeah right. Plus ik heb gewoon school en ga wat meer werken (20u p/w) dus geen tijd naast 4x per week trainen voor datTipje voor onderbuik vet, komend weekend wordt het lekker weer ga een stukje zwemmen (vlinderslag)
Probeer gewoon 100meter dan 5min rust 100meter 5min rust enz...
Is wel pittig maar een 10 voor cardio en vetverbranding
Gister gewerkt, nah geen zwembad bij mijn gym zou wel baas zijn.Ja gister was 't chill weer. Mss zit er bij jouw gym een zwembad ofzo gewoon paar baantjes trekken.
Ach ik was aanwezig, laat ik het daarop houden.
Cutten is k*t ja.Cutten is K*t, en deathlift best netjes 5x160kg
Merk je veel verschil met/zonder belt? Bij sommige oefeningen lijkt het net of ik een zwaar dikke pens oppeens heb maar me bovenste 4 abs net onder me borst komt zwaar hard naar voren zetten dan. Mss helpt die riem dan.
Ach ja negatief, als iets niet positief is. Is het dan meteen negatief? Het is niet slecht, maar ook niet goed. Misschien minder druk maken om de cijfers, maar zo zit ik niet in elkaar.waarom zo negatief dennis? er zijn veel mensen die niet zo'n deadlift neer zetten kerel!
Hier op ze vroegst 7,30, maar inderdaad dat breekt je ook gewoon op als je laat gaat slapen en telkens vroeg eruit.Heheheheheh dat probleem heb ik nu ook Dennis. Kan het niet doorzetten op me studie maar probeer het toch iedere keer weer. Naar 1 week geef ik het weer op. die 6:30 wekker doet 't m denk ik.
Ik ben tevreden als BW omhoog gaat, ik zie dat ik groei en de trainingen goed gaan. En geen van die 3 zie ik nu.ik heb wel het zelfde maarja je moet ook eens te vreden zijn anders is het ook geen bal aan toch?
Ik ben tevreden als BW omhoog gaat, ik zie dat ik groei en de trainingen goed gaan. En geen van die 3 zie ik nu.