XXL Nutrition

Dennisik, road to 95kg

Gaat goeie kant op! Nette schouders ook :)

Dat belly fat is het lastigst :( gewoon even doorzetten.

Gebruik je cafeïne en/of groene thee extract? Alle beetjes kunnen helpen.

van harte gefeliciteerd Dennis! jammer dat je je doelen niet gehaald hebt. maar al met al toch een goede progressie man~!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.603
Gaat goeie kant op! Nette schouders ook :)

Dat belly fat is het lastigst :( gewoon even doorzetten.

Gebruik je cafeïne en/of groene thee extract? Alle beetjes kunnen helpen.

Thanks! Nog even 2 weken doorzetten inderdaad.

Gebruik niks van die 2, weet niet of het veel zal helpen. Is gewoon vet, niks meer dan dat.

Gefeliciteerd man! Ben benieuwd naar verdere pics, denk dat je ook wel wat heb aan beter poseren..

Tipje voor onderbuik vet, komend weekend wordt het lekker weer ga een stukje zwemmen (vlinderslag)

Probeer gewoon 100meter dan 5min rust 100meter 5min rust enz...

Is wel pittig maar een 10 voor cardio en vetverbranding

• #2.606
Gefeliciteerd man! Ben benieuwd naar verdere pics, denk dat je ook wel wat heb aan beter poseren..
Ja dat poseren kan altijd beter hoor ik hier :D
Tipje voor onderbuik vet, komend weekend wordt het lekker weer ga een stukje zwemmen (vlinderslag)

Probeer gewoon 100meter dan 5min rust 100meter 5min rust enz...

Is wel pittig maar een 10 voor cardio en vetverbranding
Lekker weer en nederland, yeah right. Plus ik heb gewoon school en ga wat meer werken (20u p/w) dus geen tijd naast 4x per week trainen voor dat

Ja gister was 't chill weer. Mss zit er bij jouw gym een zwembad ofzo gewoon paar baantjes trekken.

• #2.608
Gisteravond even 17km gefietst in hoog tempo, lekker doorgebeukt.

Net training

Rug, Biceps

Deadlift (Beltless)
8x60kg (Deficit)
8x100kg
8x130kg
5x160kg

Compound Row
5x60/70/80kg

Pull up
5xBW/BW+5/BW+1kg

Drag Curl geprobeerd, is even wennen denk niet dat ik hem erin hou. Zo positief ben ik er niet over.

Dumbbell Curl
5x15/18/21/24kg

Dalijk misschien nog even uurtje wielrennen als ik er nog zin in heb.

Nu week zonder melk, ik zal maandag even taille meten maar moet zeggen dat er weinig is veranderd. Heb eigenlijk totaal geen zin meer in cutten, en heb zoiets fack it ik ga gewoon cleanbulken. Na de winter ga ik wel weer cutten, wie weet dat ik dan wel abs goed te zien krijg. Nu niet voor elkaar gekregen, maar taille is met 9cm ongeveer gedropt.

Deficit deadlift was even om op te warmen, stond op schijf van 25kg. Enige wat even wennen was hoe ik mijn knieen moest plaatsen. Moet ik volledig door mijn knien, locken of middenweg daarvan? Voor de rest voelde hij opzich wel nice, en bijna wel zwaar te noemen met 60kg. Even op youtube kijken hoe je, je knieen moet plaatsen. Schouders iig verder dan de bar was zoals het hoort als het goed is.

Ja gister was 't chill weer. Mss zit er bij jouw gym een zwembad ofzo gewoon paar baantjes trekken.
Gister gewerkt, nah geen zwembad bij mijn gym zou wel baas zijn.

lekkere training! nice deadlift!

Cutten is K*t, en deathlift best netjes 5x160kg

Merk je veel verschil met/zonder belt? Bij sommige oefeningen lijkt het net of ik een zwaar dikke pens oppeens heb maar me bovenste 4 abs net onder me borst komt zwaar hard naar voren zetten dan. Mss helpt die riem dan.

• #2.611
lekkere training! nice deadlift!
Ach ik was aanwezig, laat ik het daarop houden.

Cutten is K*t, en deathlift best netjes 5x160kg

Merk je veel verschil met/zonder belt? Bij sommige oefeningen lijkt het net of ik een zwaar dikke pens oppeens heb maar me bovenste 4 abs net onder me borst komt zwaar hard naar voren zetten dan. Mss helpt die riem dan.
Cutten is k*t ja.

Met belt kan je wel wat meer kracht zetten merk ik, gewoon wat meer spanning op de core.

Heb zoiets van ik wil die cut doorzetten totdat ik mijn doel bereikt heb. Dat zijn gewoon 6 abs die zichtbaar zijn, bovenste 4 zijn redelijk zichtbaar alleen onderste 2 nog niet. Ik kijk het maandag wel even.

waarom zo negatief dennis? er zijn veel mensen die niet zo'n deadlift neer zetten kerel!

• #2.613
waarom zo negatief dennis? er zijn veel mensen die niet zo'n deadlift neer zetten kerel!
Ach ja negatief, als iets niet positief is. Is het dan meteen negatief? Het is niet slecht, maar ook niet goed. Misschien minder druk maken om de cijfers, maar zo zit ik niet in elkaar.

Ben gewoon een pessimist. Al deadlifte ik vanochtend 200kg zou ik balen dat het geen 210kg enzovoort. Het is (bijna) nooit goed. Jammer dat ik te lui ben om die ambities niet door te zetten op school carrière anders had ik nu prima Uni kunnen doen.

Heheheheheh dat probleem heb ik nu ook Dennis. Kan het niet doorzetten op me studie maar probeer het toch iedere keer weer. Naar 1 week geef ik het weer op. die 6:30 wekker doet 't m denk ik.

ik heb wel het zelfde maarja je moet ook eens te vreden zijn anders is het ook geen bal aan toch?

• #2.616
Heheheheheh dat probleem heb ik nu ook Dennis. Kan het niet doorzetten op me studie maar probeer het toch iedere keer weer. Naar 1 week geef ik het weer op. die 6:30 wekker doet 't m denk ik.
Hier op ze vroegst 7,30, maar inderdaad dat breekt je ook gewoon op als je laat gaat slapen en telkens vroeg eruit.

ik heb wel het zelfde maarja je moet ook eens te vreden zijn anders is het ook geen bal aan toch?
Ik ben tevreden als BW omhoog gaat, ik zie dat ik groei en de trainingen goed gaan. En geen van die 3 zie ik nu.

:( het komt goed Dennis Dont give up and go for it!

Deficit moet je voor jezelf een goede starthouding vinden waar je je rug nog goed recht kan houden. Meestal is dat wel meer door je knieën hierdoor.

Ik ben tevreden als BW omhoog gaat, ik zie dat ik groei en de trainingen goed gaan. En geen van die 3 zie ik nu.

Wat had je verwacht dan in de cut, stijging in BW? Kilo's massa pakken? Nieuwe PR's in de gym? Misschien voor je volgende cut de verwachtingen even bijstellen..

Cutten is gewoon k*t. Kan er niks anders van maken.

Wil nu lekker blijven cleanbulken en wat lichte massa erbij pakken (niet teveel). Meer als doel om langzaam droger te worden dan gaat de voorjaarscut volgend jaar veel beter.

Terug
Naar boven