Fitness Seller

Dennisik, road to 95kg

Hier gaan ze het precies andersom doen, daar ben ik zeker blij mee:D

van Smith naar squatrek

• Topic Starter Topic Starter
.

Laatst bewerkt:
Vandaag niet getraind en voeding was niet erg goed. Maar dat was het allemaal waard. Heb eindelijk een motor voor de deur staan :D

2cor1ar.jpg

GS500E Slingshot, rijd heerlijk dat ding. Dit weekend maar wat kilometers maken!
Nice. Is inderdaad mooi weer om van 't weekend een hele hoop klaverbladjes te pakken :P

Nice. Is inderdaad mooi weer om van 't weekend een hele hoop klaverbladjes te pakken :P

Haha daar moet ik nog even op oefenen. Maar er ligt praktisch achter me ook een speeltuin. Einde van de A4 dus kan daar lekker rijden en wie weet mss wel een kneedown :D

Mooi ding man. Lekker weer ook om em uit te proberen :)

Haha daar moet ik nog even op oefenen. Maar er ligt praktisch achter me ook een speeltuin. Einde van de A4 dus kan daar lekker rijden en wie weet mss wel een kneedown :D

dat is een half klaverblad schatje, enne het feit dat jij student ben en nog een scholieren abbo hebt, voor wat centjes vertel ik het ze voorlopig nog even niet^^

Wou vandaag een heerlijke training neerzetten, maar dat gaat hem denk niet worden. Jammer genoeg

Ik was vroeg uit, dus wou even met me gloednieuwe motor toeren. Had wat spullen gekocht bij motorzaak in de buurt en toen maar even richting hoek van Holland, maar dit gebeurde erop de terug weg:

Stond voor het stoplicht in de file, het was redelijk druk op de schalkweg. Stond voor een auto die reed toen weg, ik wou net weg rijden toen ik oppeens een knal hoorde en toen lag ik onder de motor keek naar boven zag de onderkant van een vrachtwagen, keek opzij en toen kwam de vrachtwagen heel dicht bij. Wou wegkruipen maar dat lukte niet aangezien me voet onder de motor zat.

Dat was geen fijne gedachte, gelukkig reed hij snel in ze achteruit stapte uit en tilde de motor op. Resultaat: motor total loss + kapotte knie + een blauwe voet:

fv8gnn.jpg

Nu maar hopen dat hij kan worden gerepareerd kan worden, en dat ik niet weer moet zoeken naar een nieuwe motor.

Dus komende tijd geen mooie ritjes, en komende dagen geen trainingen.

ooh damn dat is ****ed up man!

verder wel alles in orden?
wie was schuld dan?
hopen dat alles weer goed komt gast!

Holy shit man! Zo`n nieuwe motor, meteen total loss. Maar 't belangrijkste is dat je dit nu nog gewoon na kunt vertellen. Voor hetzelfde geld reed die vrachtwagen wél door!

heftig :eek:

succes met je herstel!

Zo he! flink wat meegemaakt met de motor in zo'n korte tijd.
erg balen om te horen dat hij nu al best verrot is.. ik denk dat hij wel total los is..

hou je ons nog wel even op de hoogte wat betreft verzekeringen enzo en ga je nog naar het ziekenhuis voor een diagnose van je knie/voet??
sterkte man!

Holy shit man! Zo`n nieuwe motor, meteen total loss. Maar 't belangrijkste is dat je dit nu nog gewoon na kunt vertellen. Voor hetzelfde geld reed die vrachtwagen wél door!

ja man,. voor hetzelfde geld had ik op het journaal gehoord dat er een jongen van 18 met zn moter onder de vrachtwagen is omgekomen.:eek:

ooh damn dat is ****ed up man!

verder wel alles in orden?
wie was schuld dan?
hopen dat alles weer goed komt gast!

heftig :eek:

succes met je herstel!

Zo he! flink wat meegemaakt met de motor in zo'n korte tijd.
erg balen om te horen dat hij nu al best verrot is.. ik denk dat hij wel total los is..

hou je ons nog wel even op de hoogte wat betreft verzekeringen enzo en ga je nog naar het ziekenhuis voor een diagnose van je knie/voet??
sterkte man!

ja man,. voor hetzelfde geld had ik op het journaal gehoord dat er een jongen van 18 met zn moter onder de vrachtwagen is omgekomen.:eek:

Thanks, op knie en voet na ben ik helemaal in orde. Jammer genoeg wel een ervaring rijker, dat uitzicht dat de motor op me afkwam was geen fijn gevoel.

Gelukkig maak ik me druk om de motor, en niet om welke kleur prothese me linkervoet mag. Het had erger af kunnen lopen. Net dealer gebeld, hij denkt dat hij wss total loss is. Dus dat is zwaar k*t, maar ik leef dus ik mag niet klagen.

Voet is nu wel vrij dik, en moeilijk op te lopen. Deze week dus ook niet trainen.

Hmm klinkt idd niet echt fijn, maar 't mooiste is dat je 't nog na kunt vertellen. Wel erg jammer van je motor, maar denk dat je beter een ander kunt hebben dan zo'n krom ding ;)

Hmm klinkt idd niet echt fijn, maar 't mooiste is dat je 't nog na kunt vertellen. Wel erg jammer van je motor, maar denk dat je beter een ander kunt hebben dan zo'n krom ding ;)

Tja dat is het belangrijkste, maar stiekem baal ik wel van die motor. Was een leuk ding! Nu maar even afwachten hoe en wat.

Ja hij zag er goed uit! Maar als je die foto zo bekijkt lijkt de hele achterkant sowieso al zo krom als een hoepel dus echt stabiel zal het wel niet meer zijn.

Heb je er nou zelf nog wat aan over gehouden?

Ja hij zag er goed uit! Maar als je die foto zo bekijkt lijkt de hele achterkant sowieso al zo krom als een hoepel dus echt stabiel zal het wel niet meer zijn.

Heb je er nou zelf nog wat aan over gehouden?

Op zere knie, en blauwe voet niks.

Man van de garage zei ook al dat hij wss total loss is, aangezien het achterframe helemaal gebogen is en dat vast zit aan het hoofdframe. Tja, kan er weinig aan doen.

Wow, dat is balen van je motor.

Vooral je schade aan je zelf is natuurlijk het meest klote, ik hoop dat je snel hersteld.

veel beterschap.

Over de motor:

Die word niet gerepareerd, de kosten van de reparatie zijn hoger dan de waarde van de motor, dat is dus economisch total loss.

Dat word een nieuwe motor uit kiezen. Ik hoop dat je nog een redelijk bedrag krijgt. Meestal krijg je de dag waarde. en hou ouder de motor hoe lager die zal zijn:mad:

Veel succes en hou ons op de hoogte

Focking hell gast, je lijkt mij wel. Je doet over wat ik met de auto en rijbewijs heb gedaan! Enig idee hoe lang het herstel gaat duren? En jij werd dus aangereden en krijgt dus shit vergoed neem ik aan?

---------- Toegevoegd om 22:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:53 ----------

@DBBRoderick: Idd, dagwaarde. Die is meestal flink lager dan het aanschafbedrag, dus waarschijnlijk gaat dat je geld kosten (ook al vergoed de verzekering).

Terug
Naar boven