- Waardering
- 1.291
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice. Is inderdaad mooi weer om van 't weekend een hele hoop klaverbladjes te pakkenVandaag niet getraind en voeding was niet erg goed. Maar dat was het allemaal waard. Heb eindelijk een motor voor de deur staan
![]()
GS500E Slingshot, rijd heerlijk dat ding. Dit weekend maar wat kilometers maken!

Nice. Is inderdaad mooi weer om van 't weekend een hele hoop klaverbladjes te pakken![]()

Haha daar moet ik nog even op oefenen. Maar er ligt praktisch achter me ook een speeltuin. Einde van de A4 dus kan daar lekker rijden en wie weet mss wel een kneedown![]()
Holy shit man! Zo`n nieuwe motor, meteen total loss. Maar 't belangrijkste is dat je dit nu nog gewoon na kunt vertellen. Voor hetzelfde geld reed die vrachtwagen wél door!

Holy shit man! Zo`n nieuwe motor, meteen total loss. Maar 't belangrijkste is dat je dit nu nog gewoon na kunt vertellen. Voor hetzelfde geld reed die vrachtwagen wél door!
ooh damn dat is ****ed up man!
verder wel alles in orden?
wie was schuld dan?
hopen dat alles weer goed komt gast!
Zo he! flink wat meegemaakt met de motor in zo'n korte tijd.
erg balen om te horen dat hij nu al best verrot is.. ik denk dat hij wel total los is..
hou je ons nog wel even op de hoogte wat betreft verzekeringen enzo en ga je nog naar het ziekenhuis voor een diagnose van je knie/voet??
sterkte man!
ja man,. voor hetzelfde geld had ik op het journaal gehoord dat er een jongen van 18 met zn moter onder de vrachtwagen is omgekomen.![]()
Hmm klinkt idd niet echt fijn, maar 't mooiste is dat je 't nog na kunt vertellen. Wel erg jammer van je motor, maar denk dat je beter een ander kunt hebben dan zo'n krom ding![]()
Ja hij zag er goed uit! Maar als je die foto zo bekijkt lijkt de hele achterkant sowieso al zo krom als een hoepel dus echt stabiel zal het wel niet meer zijn.
Heb je er nou zelf nog wat aan over gehouden?