- Waardering
- 1.623
Zo is het maar net!
Zal volgende keer iets meer door mijn knieen ja, had nu het gevoel dat ik wat onstabiel stond. Probeerde rug zo recht mogelijk te houden en schouders voor de bar.Deficit moet je voor jezelf een goede starthouding vinden waar je je rug nog goed recht kan houden. Meestal is dat wel meer door je knieën hierdoor.
HeheWat had je verwacht dan in de cut, stijging in BW? Kilo's massa pakken? Nieuwe PR's in de gym? Misschien voor je volgende cut de verwachtingen even bijstellen..
Dat waren ook niet mijn verwachtingen, had gewoon verwacht dat het iets makkelijker ging. Ben altijd zo ecto as phuck geweest en had verwacht dat sixpack iets makkelijker te zien zou zijn. Jammer genoeg ging dat niet zo makkelijk, heb redelijk mijn best gedaan. Kijk maandag wel even aan of ik nog een week doorga.Ga dalijk inderdaad cleanbulken, maar als ik zin heb in junkfood of ik eet dat toevallig zeg ik geen nee. Sowieso gaat melk er weer ook in, heerlijk is dat.Cutten is gewoon k*t. Kan er niks anders van maken.
Wil nu lekker blijven cleanbulken en wat lichte massa erbij pakken (niet teveel). Meer als doel om langzaam droger te worden dan gaat de voorjaarscut volgend jaar veel beter.
Volgende cut ga ik het nog strikter aanpakken, en denk nog meer in cals droppen. Ondanks dat ik in kracht heb mogen inleveren, heb ik niet erg gemerkt dat ik veel spier verlies heb geleden dus dat is een groot plus punt.

het komt goed Dennis Dont give up and go for it!

maar het is natuurlijk borst. dus nvm. alsnog sterk