Fitness Seller

Dennisik, road to 95kg

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.621
:( het komt goed Dennis Dont give up and go for it!
Zo is het maar net!

Deficit moet je voor jezelf een goede starthouding vinden waar je je rug nog goed recht kan houden. Meestal is dat wel meer door je knieën hierdoor.
Zal volgende keer iets meer door mijn knieen ja, had nu het gevoel dat ik wat onstabiel stond. Probeerde rug zo recht mogelijk te houden en schouders voor de bar.

Wat had je verwacht dan in de cut, stijging in BW? Kilo's massa pakken? Nieuwe PR's in de gym? Misschien voor je volgende cut de verwachtingen even bijstellen..
Hehe :p Dat waren ook niet mijn verwachtingen, had gewoon verwacht dat het iets makkelijker ging. Ben altijd zo ecto as phuck geweest en had verwacht dat sixpack iets makkelijker te zien zou zijn. Jammer genoeg ging dat niet zo makkelijk, heb redelijk mijn best gedaan. Kijk maandag wel even aan of ik nog een week doorga.

Cutten is gewoon k*t. Kan er niks anders van maken.

Wil nu lekker blijven cleanbulken en wat lichte massa erbij pakken (niet teveel). Meer als doel om langzaam droger te worden dan gaat de voorjaarscut volgend jaar veel beter.
Ga dalijk inderdaad cleanbulken, maar als ik zin heb in junkfood of ik eet dat toevallig zeg ik geen nee. Sowieso gaat melk er weer ook in, heerlijk is dat.

Volgende cut ga ik het nog strikter aanpakken, en denk nog meer in cals droppen. Ondanks dat ik in kracht heb mogen inleveren, heb ik niet erg gemerkt dat ik veel spier verlies heb geleden dus dat is een groot plus punt.

Zo hoog is je vp helemaal niet Dennis, zolang je geen buikje krijgt vindt ik het persoonlijk al goed. Echt zomers weer om zonder tshirt te lopen wordt het toch niet, dus die 6pack kan me gestolen worden voor 6maanden.

beter te laat dan nooit, nog van harte :D

Leuk log, ff vaker checken hier :)

• #2.625
Zo hoog is je vp helemaal niet Dennis, zolang je geen buikje krijgt vindt ik het persoonlijk al goed. Echt zomers weer om zonder tshirt te lopen wordt het toch niet, dus die 6pack kan me gestolen worden voor 6maanden.
Nee VP valt nu wel mee, zie stats hieronder.
6 pack boeit mij ook niet, maar was meer een doelstelling.

beter te laat dan nooit, nog van harte :D
Thanks!

Leuk log, ff vaker checken hier :)
Thanks, welkom!

Vanochtend

Gewicht: 82,8kg
Taille: 80cm. Denk nog paar mm en ik zit onder de 80cm

Ga het nog 1 week volhouden, dan stop ik met cutten.

Voeding word zoiets na de cut:
Maaltijd 1:
0.5l melk + scoop whey
2 boterhammen pindakaas

Maaltijd 2:
4 boterhammen
2kip + 2 pindakaas

Maaltijd 3:
100gram rijst of 4 boterhammen
+ kip

Maaltijd 4:
Kwark + whey
of kip + rijst

Maaltijd 5: Voor training
Avond eten.

Maaltijd 6: Na de training
100gram rijst + 125gram kip

Maaltijd 7: Voor slapen
500gram kwark + 15gram whey

Mooie voeding Dennis! Zou persoonlijk niet veel verder cutten ook! 1 weekje doorzetten kan nog wel, maar verder zou wat mij betreft niet nuttig zijn..

Nog trainen vandaag?

• #2.627
Mooie voeding Dennis! Zou persoonlijk niet veel verder cutten ook! 1 weekje doorzetten kan nog wel, maar verder zou wat mij betreft niet nuttig zijn..

Nog trainen vandaag?
Nee verder zie ik er ook geen reden in, lijkt wel of mijn weerstand wat minder word. Afgelopen dagen wat verkouden en koppijn. Heb ik anders nooit.

Taille op dikste punt was wel 84cm, dat is beetje om te huilen. Enkel daar meet ik niet.

Tuurlijk, vanavond borst/buik.

Je staat droog zat, dennis!

• #2.630
Bamn nieuwe titel!

Nee verder zie ik er ook geen reden in, lijkt wel of mijn weerstand wat minder word. Afgelopen dagen wat verkouden en koppijn. Heb ik anders nooit.

Taille op dikste punt was wel 84cm, dat is beetje om te huilen. Enkel daar meet ik niet.

Tuurlijk, vanavond borst/buik.

Hiv? :p Op t dikste punt zit ik ook aan 84-86cm ofzo. Hangt volgens mij ook van je bouw af. Wil volgend jaar serieus onder de 80 cutten. Maar 84 is ook weer niet moddervet.

je bent te blank (ben ik ook:( ) zou beter zijna ls je wat bruiner was, zelf twijfel ik tussen zonnenbanken of melantan

• #2.635
Hiv? :p Op t dikste punt zit ik ook aan 84-86cm ofzo. Hangt volgens mij ook van je bouw af. Wil volgend jaar serieus onder de 80 cutten. Maar 84 is ook weer niet moddervet.
Nee gelukkig niet :p

Ben zeker niet moddervet, maar 84cm is wel redelijk wat. Ach als het maar onder de 90cm blijft tijdens een bulk.

je bent te blank (ben ik ook:( ) zou beter zijna ls je wat bruiner was, zelf twijfel ik tussen zonnenbanken of melantan
strong racist comment is strong
:trollface:

Volgend jaar gewoon veel in de zon zitten, heb het niet op zonnebank of melantan. Melantan ziet er ook echt gay uit.

---------- Post toegevoegd Mon 5 Sep 2011 om 21:32 ----------

Borst, Abs

Bench
8x50kg
8x70kg
3x90kg
1x100kg
1x105kg
0x110kg

Decline Bench
8x60kg
8x80kg
6x90kg

Dumbbell Press
8x32kg
4x36kg

Cable fly's
8x40kg
8x50kg
8x65kg

L-sits
3x8xBW

Abs 3 setjes

Note: Opzich niet slecht 105kg aan het einde van de cut, slechts 5kg kwijt op pr.
L-sits waren zwaar voor je core, omhoog en zo langzaam mogelijk naar beneden. Nice, probs voor ruud0111

Laatst bewerkt:
Sterke decline en db press man! was je al klaar met cutten of nog niet?

En hoe sta je er voor dan? Ik heb niet echt meer tijd om alles nauwlettend te volgen..
En als je idd 44KG al heb gepakt is het wel jammer. Ik dacht ook eerst dat het overhead press was ;) maar het is natuurlijk borst. dus nvm. alsnog sterk :p

Terug
Naar boven