Fitness Seller

Dennisik, road to 95kg

Lekkere rows man! 8x80KG :D
Voeding zit wel heel veel rijst in he, ben je dol op zeker ?

Goed bezig dennis!

sterke armen dude!

Ik ga je zo nu en dan volgen man, ik ben benieuwt hoe ub/lb je gaat bevallen. Ik ben er zelf nu 2 weken mee bezig na ook altijd via een normale split getraind te hebben. Goede transformatie ook al tot hoe je er nu bij staat:cool:.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.687
Thanks!

Thanks baas!

Ik ga je zo nu en dan volgen man, ik ben benieuwt hoe ub/lb je gaat bevallen. Ik ben er zelf nu 2 weken mee bezig na ook altijd via een normale split getraind te hebben. Goede transformatie ook al tot hoe je er nu bij staat:cool:.
Ben zelf ook zeer benieuwd naar ub/lb. Thanks goos, welkom!

40 gram rijst bestaat dat wel :p is wel ****ing weinig
Valt best mee hoor, 40 gram ongekookte rijst is ongeveer een half bord. Al heb je 100 gram rijst, heb je een goed bord vol.

Ik heb gister in twee maaltijden 275 gram zilvervliesrijst weggekaand anders :p

• #2.689
Zo

Vrijdagmiddag naar de doktor, voor suikerziekte standaard controle. Mijn hypo's worden erger, komen vaker voor.
Naast het feit dat mijn lichaam herkent slechter hypo's dus voel ik het minder snel en ook steeds slechter.
Is nie goe nie, de kans dat het fout gaat word zo steeds groter. Word er zelf ook beetje moe van telkens die hypo's.

Ik wijd dat niet aan het cutten, maar wel deels aan het feit dat mijn lichaam nu veel minder insuline nodig heeft en ook nog eens veel minder eet.

Vanaf maandag gaan de carbs gewoon weer lekker omhoog en zal het aantal hypo's ook wel afnemen.
Het aantal insuline wat ik dan nodig heb zal ook toenemen.

Voeding vandaag is niet echt interessant.
Zal wel rond de 2500cals zitten, gister geen tijd gehad voor wielrennen.

Nu wel tijd, maar val half in slaap.
Was 6,45 wakker voor werk.

:( Respect voor hoe je er mee omgaat Dennis, al die hypo's en insuline spuiten lijken me geen pretje.

We willen wel pics voor je weer gaat cleanbulken he Dennis ;)

• #2.691
:( Respect voor hoe je er mee omgaat Dennis, al die hypo's en insuline spuiten lijken me geen pretje.

We willen wel pics voor je weer gaat cleanbulken he Dennis ;)
Ach ja, het moet maar. Ik denk er gewoon niet aan, hoe het was zonder diabetes. Want die kans zal ik de komende 20 jaar nog niet krijgen waarschijnlijk.

Ik wou vandaag nog wielrennen, maar dat is mislukt. Net in slaap gevallen.

Gewicht voor de cut: ~90kg
Taille voor de cut: ~90cm

Gewicht nu: circa 83/84
Taille nu: circa 80cm

Kan ermee door denk ik voor 8 weken werken, maar ik heb nog wel 100 verbeter punten en die ga ik de volgende cut zeker beter doen.

Ben zelf niet tevreden, had het ook veel makkelijker verwacht eigenlijk. Stats kunnen ermee door, alleen fysiek had ik het beter verwacht. So be it, nu cleanbulken.

Zal morgen even wat foto's schieten, gewicht en taille meten.

Ik vind 10cm taille in 2 maanden een mooie prestatie. Veel geleerd ook voor volgende keer, way to go. Ben benieuwd naar de foto's.

• #2.693
Ik vind 10cm taille in 2 maanden een mooie prestatie. Veel geleerd ook voor volgende keer, way to go. Ben benieuwd naar de foto's.

Volgende keer, ga ik meteen vanaf dag 1 volgas cardio doen.
Meest positieve van deze cut is dat ik van spier verlies weinig heb gemerkt, bench is nog 105kg dus dat is redelijk.
Armen zijn niet veel kleiner geworden, hoogstens wat vocht minder. Wil dit resultaat volgende week gewoon in max 6 weken.

Zal morgen even kijken voor foto's.

ga maar vast sparen snolleke

spierverlies heb je niet joh, als je hard traint en goed eiwitten eet, kan wel wat krachtverlies komen door weinig kh's maar heb je zo weer bij.

• #2.696
ga maar vast sparen snolleke
Jij ja!

spierverlies heb je niet joh, als je hard traint en goed eiwitten eet, kan wel wat krachtverlies komen door weinig kh's maar heb je zo weer bij.
True!

Eten voor clean bulk:
zR6bq.jpg

Onderhoud ligt rond de 3000cals

Cal: 3828

KH: 445 / 46%
Ei: 273 / 28%
Vet: 110 / 25%

Dit hem voor de eerste weken, zal hem na verloop van tijd wel verhogen.

Alles heb ik in de OP gezet, daar staat alle getallen en schema's.

800 boven je onderhoud en dan nog verhogen? :eek: Heb je zoveel nodig om te gainen dan?

super prestatie, 10 cm van de taille af is nice kerel! ben ik jaloers op!

Dit alles met diabetes type 1, klasse hoor. Je weet natuurlijk niet anders, maar het is gewoon een beperking, thans zo kan je het zien.

Resultaten zijn niet mis, fysiek komt wel, je zit gewoon op koers, het is een proces wat jaren in beslag neemt. En met jou instelling kom je er wel.

Ik denk dat je de komende tijd retehard gaat :D Die bench gaat richting de 125 :)

• #2.700
800 boven je onderhoud en dan nog verhogen? :eek: Heb je zoveel nodig om te gainen dan?
Vorige keer zat ik op 4000cal ongeveer en ging ik rete hard, BF wel gestegen maar dat is denk te wijten aan de liters melk en pannenkoeken. Nu iets cleaner en iets minder cals. Als ik niet genoeg aankom, dan verhogen.

super prestatie, 10 cm van de taille af is nice kerel! ben ik jaloers op!
Thanks baas, maar jij bent helemaal koning afvallen!

Dit alles met diabetes type 1, klasse hoor. Je weet natuurlijk niet anders, maar het is gewoon een beperking, thans zo kan je het zien.

Resultaten zijn niet mis, fysiek komt wel, je zit gewoon op koers, het is een proces wat jaren in beslag neemt. En met jou instelling kom je er wel.

Ik denk dat je de komende tijd retehard gaat :D Die bench gaat richting de 125 :)

Als alles goed gaat heb ik geen beperking, alleen leeft niemand in een wereld waar alles goed gaat. Moet zo min mogelijk slechte bloedsuikers krijgen, valt niet mee maar het gaat redelijk.

---------- Post toegevoegd Mon 12 Sep 2011 om 17:07 ----------

Einde cut:

Gewicht: 82,4kg
Taille: 79cm

Foto's:

Ik dacht dat het goeie foto's waren niet dus, wat een schijt kwaliteit. Ach fack it. Je mag ermee doen wat je wilt.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven