Ice leovince
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 181
- Lengte
- 1m88
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekkere rows man! 8x80KG
Voeding zit wel heel veel rijst in he, ben je dol op zeker ?
Thanks!
Thanks baas!
Ben zelf ook zeer benieuwd naar ub/lb. Thanks goos, welkom!Ik ga je zo nu en dan volgen man, ik ben benieuwt hoe ub/lb je gaat bevallen. Ik ben er zelf nu 2 weken mee bezig na ook altijd via een normale split getraind te hebben. Goede transformatie ook al tot hoe je er nu bij staat.
Valt best mee hoor, 40 gram ongekookte rijst is ongeveer een half bord. Al heb je 100 gram rijst, heb je een goed bord vol.40 gram rijst bestaat dat welis wel ****ing weinig
Ach ja, het moet maar. Ik denk er gewoon niet aan, hoe het was zonder diabetes. Want die kans zal ik de komende 20 jaar nog niet krijgen waarschijnlijk.Respect voor hoe je er mee omgaat Dennis, al die hypo's en insuline spuiten lijken me geen pretje.
We willen wel pics voor je weer gaat cleanbulken he Dennis![]()
Ik vind 10cm taille in 2 maanden een mooie prestatie. Veel geleerd ook voor volgende keer, way to go. Ben benieuwd naar de foto's.
Jij ja!
True!spierverlies heb je niet joh, als je hard traint en goed eiwitten eet, kan wel wat krachtverlies komen door weinig kh's maar heb je zo weer bij.
Die bench gaat richting de 125 
Vorige keer zat ik op 4000cal ongeveer en ging ik rete hard, BF wel gestegen maar dat is denk te wijten aan de liters melk en pannenkoeken. Nu iets cleaner en iets minder cals. Als ik niet genoeg aankom, dan verhogen.800 boven je onderhoud en dan nog verhogen?Heb je zoveel nodig om te gainen dan?
Thanks baas, maar jij bent helemaal koning afvallen!super prestatie, 10 cm van de taille af is nice kerel! ben ik jaloers op!
Dit alles met diabetes type 1, klasse hoor. Je weet natuurlijk niet anders, maar het is gewoon een beperking, thans zo kan je het zien.
Resultaten zijn niet mis, fysiek komt wel, je zit gewoon op koers, het is een proces wat jaren in beslag neemt. En met jou instelling kom je er wel.
Ik denk dat je de komende tijd retehard gaatDie bench gaat richting de 125
![]()