MuscleMeat

Dennisik, road to 95kg

Not bad, je moet wel aan je poseren werken ^^.

gaat goed man!

ik vind het zeker niet verkeerd hoor dennis! je ziet echt dat het cutten verschil heeft gemaakt! goed bezig!

Ziet er goed uit:-)

Fysiek is netjes man!

Goed droog+nice abs. Armen lijken niet verkeerd.
Borst lijkt niet zo goed. Rug is niet goed in te schatten.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.708
Thanks bart!
ik vind het zeker niet verkeerd hoor dennis! je ziet echt dat het cutten verschil heeft gemaakt! goed bezig!
Dat was iig wel de bedoeling ja :p
Thanks!
Thanks baas!
Goed droog+nice abs. Armen lijken niet verkeerd.
Borst lijkt niet zo goed. Rug is niet goed in te schatten.
Borst kan inderdaad wat aandacht gebruiken, voor de rest klopt het redelijk met wat je zegt. Armen gaan de goeie kant op, dit was jaar terug een spiergroep die niet vooruit te branden is.

---------- Post toegevoegd Mon 12 Sep 2011 om 21:53 ----------

UB1

WG Paused Bench (Middelvinger op ring)
12x20kg
8x50kg
5x70kg
5x82,5kg
5x82,5kg (Pink op ring)
5x82,5kg (Pink op ring)

Incline Dumbbell Press
5x27kg
5x30kg

Cable side raises
8x15kg
8x25kg

WG Pull Up
2x5xBW+8kg
5xBW+10kg

Compound Row
8x55kg
8x65kg

Cable Pushdown
12x30kg
5x50kg
2x5x65kg

Dumbbell Curl
10x12kg
5x18kg
5x19kg
5x21kg

Note: Eerste UB1 training, bench ging moeilijk. Vandaar dat ik grip laatste 2 setjes even aanpaste want het moest wel 'makkelijk' zijn.

Ondanks dat ik in het begin bijna 10 min heb staan lullen, training binnen 60min geklaard. Assist oefeningen gewoon op geknald en klaar.

Moet zeggen traint niet slecht, alleen het gevoel van ik heb wat gedaan is er niet. Ik heb uiteraard gewoon elk setje mijn best gedaan, en alles gegeven. Was zwaar zat, maar heb niet het gevoel dat ik echt keihard heb getraind. Even aankijken, we gaan er iig zo mee door!

Nice training Baas! volgende keer beter op de bench! dat komt wel goed! gewoon doorzetten

zou niet zeggen dat je 100 bencht bro maar ligt vast aan foto's ;) je bent zeker dedicated

Ziet er goed uit bro, mooi droog! Had je borst alleen wel een stuk groter verwacht.

Wat ik trouwens met UB trainingen deed, was eerst alle press movements, dan alle pull en daarna isolatie zoals curls, pushdowns, side raises etc en dat gewoon snel achter elkaar.
Je kan ook wel meer volume op rows doen denk ik.

• #2.713
Nice training Baas! volgende keer beter op de bench! dat komt wel goed! gewoon doorzetten
Zo is het maar net!

zou niet zeggen dat je 100 bencht bro maar ligt vast aan foto's ;) je bent zeker dedicated
Tja, of ik word opgelicht op de gym. Dat zou ook kunnen.

Ziet er goed uit bro, mooi droog! Had je borst alleen wel een stuk groter verwacht.
Working on it! Is inderdaad 1 van de slechtere punten, hopelijk kan ik met een sterke bench het wat recht trekken.

Wat ik trouwens met UB trainingen deed, was eerst alle press movements, dan alle pull en daarna isolatie zoals curls, pushdowns, side raises etc en dat gewoon snel achter elkaar.
Je kan ook wel meer volume op rows doen denk ik.
Ook nice tip, ik ga eerst even kijken hoe dit schema bevalt de komende weken. Ik denk dat ik hierbij nog wel wat sets ga toevoegen voor rug, gezien dit ook een belangrijke spiergroep is. Denk wat extra setje pull-ups, kijken of dat gaat helpen voor die killer rug.

Ik vermoed dat in je voedings schema op de vorige pagina dat je verzadigd en onverzadigd door elkaar hebt gehaald..

Mooie eerste UB training hoor dennis!:thumbs:

Ik vind je sterk voor je fysiek kerel! Lekker zo door trainen, die massa komt wel.

probeer bij je back double biceps je ellebogen wat lager te houden, geeft je rug meer wijdte.

lekker blijven eten en trainen je komt er wel :)

• #2.717
Ik vermoed dat in je voedings schema op de vorige pagina dat je verzadigd en onverzadigd door elkaar hebt gehaald..

Mooie eerste UB training hoor dennis!:thumbs:
Betreft schema, zal er even naar kijken. Thanks!
Ik vind je sterk voor je fysiek kerel! Lekker zo door trainen, die massa komt wel.
Thanks baas! Ik ga zeker zo door.

probeer bij je back double biceps je ellebogen wat lager te houden, geeft je rug meer wijdte.

lekker blijven eten en trainen je komt er wel :)
Check, ik weet het maar toen niet aangedacht. Zal wel eens keer betere BDB maken.

---------- Post toegevoegd Tue 13 Sep 2011 om 21:46 ----------

LB1

Squat
12x20kg
10x60kg
5x100kg
3x115kg

5x125kg
5x125kg
4x125kg (Laatste rep spotted)

Deficit deadlift
8x60kg
5x90kg
5x110kg
5x120kg

Paused Squat
5x60kg
5x75kg

Leg Curl
12x50kg
12x60kg

Seated Calf raises
5x20kg
5x40kg
5x60kg

Standing calf raises
8x40kg
8x70kg

L-sits
3x8xBW

Note: Helemaal naar de t*ring, echt kapot. Eerste goeie benen training sinds tijden, en back squat ook al tijd niet gedaan. Helemaal naar de t*ring, nice!

Betreft squat, dat viel zwaar tegen. Was echt enorm zwaar en daardoor ook fail op de laatste set. Die gaat terug naar 120kg volgende week, en dan gewoon lekker opbouwen.

Betreft Deficit deadlift, liet maat even kijken laatste set. Rug was goed recht, was geconcentreerd en rustig bezig. Ook goed gefocust, zei hij. Zelfde voelde hij ook lekker, dus dat zit goed.

Hey die pics had ik ff gemist, lookin' good broski!
Would hit!:p

Jammer van je borst maar de rest vind ik er al goed uit zien hoor. Lekker getraind ook. Wel een erg pittige lb training neer gezet, ik ben benieuwt hoe je het er vrijdag vanaf gaat brengen als je weer je benen aanpakt:p.

Gaat al lekker die ub/lb!

Terug
Naar boven