- Waardering
- 265
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 68kg
- Vetpercentage
- 23%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Thanks bart!
Dat was iig wel de bedoeling jaik vind het zeker niet verkeerd hoor dennis! je ziet echt dat het cutten verschil heeft gemaakt! goed bezig!

Thanks!
Thanks baas!
Borst kan inderdaad wat aandacht gebruiken, voor de rest klopt het redelijk met wat je zegt. Armen gaan de goeie kant op, dit was jaar terug een spiergroep die niet vooruit te branden is.Goed droog+nice abs. Armen lijken niet verkeerd.
Borst lijkt niet zo goed. Rug is niet goed in te schatten.
Zo is het maar net!Nice training Baas! volgende keer beter op de bench! dat komt wel goed! gewoon doorzetten
Tja, of ik word opgelicht op de gym. Dat zou ook kunnen.zou niet zeggen dat je 100 bencht bro maar ligt vast aan foto'sje bent zeker dedicated
Working on it! Is inderdaad 1 van de slechtere punten, hopelijk kan ik met een sterke bench het wat recht trekken.Ziet er goed uit bro, mooi droog! Had je borst alleen wel een stuk groter verwacht.
Ook nice tip, ik ga eerst even kijken hoe dit schema bevalt de komende weken. Ik denk dat ik hierbij nog wel wat sets ga toevoegen voor rug, gezien dit ook een belangrijke spiergroep is. Denk wat extra setje pull-ups, kijken of dat gaat helpen voor die killer rug.Wat ik trouwens met UB trainingen deed, was eerst alle press movements, dan alle pull en daarna isolatie zoals curls, pushdowns, side raises etc en dat gewoon snel achter elkaar.
Je kan ook wel meer volume op rows doen denk ik.
Betreft schema, zal er even naar kijken. Thanks!Ik vermoed dat in je voedings schema op de vorige pagina dat je verzadigd en onverzadigd door elkaar hebt gehaald..
Mooie eerste UB training hoor dennis!![]()
Thanks baas! Ik ga zeker zo door.Ik vind je sterk voor je fysiek kerel! Lekker zo door trainen, die massa komt wel.
Check, ik weet het maar toen niet aangedacht. Zal wel eens keer betere BDB maken.probeer bij je back double biceps je ellebogen wat lager te houden, geeft je rug meer wijdte.
lekker blijven eten en trainen je komt er wel![]()