Ice leovince
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 181
- Lengte
- 1m88
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks baas!Hey die pics had ik ff gemist, lookin' good broski!
Would hit!
Thanks goos! Ben inderdaad benieuwd hoe vrijdag gaat, kan nu amper meer lopen.Jammer van je borst maar de rest vind ik er al goed uit zien hoor. Lekker getraind ook. Wel een erg pittige lb training neer gezet, ik ben benieuwt hoe je het er vrijdag vanaf gaat brengen als je weer je benen aanpakt.
Zker, zker!
Poseren moet inderdaad beter, working on it! Thanks iig!Zoals je al zegt lekker LB training dennisik! Ik had ook nog even naar je pics gekeken en die zagen er netjes uit. Alleen ff meer poses oefenen voor de spiegel. Maar wel respect voor wat je al heb bereikt!
Je rug is duidelijk je beste punt, prima dit. Thanks baas!Leuk om te zien, je gewicht ongeveer zelfde als van mij (voor de vakantie). En vet% ook!
Alleen je ownt mij op vrijwel elke oefeningJe rug is duidelijk je beste punt, prima dit.
Volgens mij heb jij je genen ook niet echt mee, maar je ambitie des te meer!
Ik volg je nu een tijd en met plezier. Ik ben erg benieuwd wanneer je die 200 op reps gaat deadliften!
als je gewoon aangeeft dat je hem wide doet dan is het wel duidelijk dat je ze supinated (palmen naar buiten) doet
True!optrekken met palmen naar binnen is sowieso voor f**gots.
en je pakt er veel meer biceps mee.
Heb pas 2x getraind met nieuwe schema, maar ik zeg gewoon ja

Not true! Als je de oefening goed uitvoerd kun je wel degelijk je biceps grotendeels uitschakelen en wat meer gefocust richting het onderste deel van je lats en het midden van je traps trainen.optrekken met palmen naar binnen is sowieso voor f**gots.
en je pakt er veel meer biceps mee.

Mooi toch! Goed getraind ook! Hoe ziet UB1 eruit qua indeling? Iets meer rug of iets meer borst?...Training...
Kreeg vandaag ook de vraag (Indirect) of ik aan de AAS zat, toch wel een nice compliment!![]()
Ik zie het net als Dennis als een compliment..Hahaha nice compliment! alleen ik heb er altijd een hekel aan als mensen dat aan me vragen.

Chin up is palmen naar binnen. Pull up is palmen naar buiten.
![]()
Je hebt ook sites die zeggen dat het één en dezelfde oefening is, maar dat je deze dus op verschillende manieren kunt uitvoeren wijd/smal palmen binnen/palmen buiten.
In principe is het net waar je de nadruk op wil leggen.
Lekkere training b.t.w.![]()