- Waardering
- 912
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Focking hell gast, je lijkt mij wel. Je doet over wat ik met de auto en rijbewijs heb gedaan! Enig idee hoe lang het herstel gaat duren? En jij werd dus aangereden en krijgt dus shit vergoed neem ik aan?
---------- Toegevoegd om 22:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:53 ----------
@DBBRoderick: Idd, dagwaarde. Die is meestal flink lager dan het aanschafbedrag, dus waarschijnlijk gaat dat je geld kosten (ook al vergoed de verzekering).

Wow, dat is balen van je motor.
Vooral je schade aan je zelf is natuurlijk het meest klote, ik hoop dat je snel hersteld.
veel beterschap.
Over de motor:
Die word niet gerepareerd, de kosten van de reparatie zijn hoger dan de waarde van de motor, dat is dus economisch total loss.
Dat word een nieuwe motor uit kiezen. Ik hoop dat je nog een redelijk bedrag krijgt. Meestal krijg je de dag waarde. en hou ouder de motor hoe lager die zal zijn
Veel succes en hou ons op de hoogte
Focking hell gast, je lijkt mij wel. Je doet over wat ik met de auto en rijbewijs heb gedaan! Enig idee hoe lang het herstel gaat duren? En jij werd dus aangereden en krijgt dus shit vergoed neem ik aan?
---------- Toegevoegd om 22:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:53 ----------
@DBBRoderick: Idd, dagwaarde. Die is meestal flink lager dan het aanschafbedrag, dus waarschijnlijk gaat dat je geld kosten (ook al vergoed de verzekering).
shiiit.
klote man!
maar zoals al eerder gezegd, gelukkig kan jij hier je verhaal nog doen
had ook heel anders kunnen aflopen.
Ja daar had een maat van mij ook last van, had een Kawa Ninja gekocht uit 1998
Werd 2 weken later plat gereden kreeg mar 3400 terug van de 5000, dus dat was zonde![]()
K*t man!
Volgens mij woon je wel in een groot huis + thuis zeg, relax.
, mag hier ook niet klagen. Maar aan dat huis kan ik nog niet tippen.De tegenpartij is uiteraard schuldig, ik stond stil + hij reed van achter op me in. Hij kwam vanavond ook papieren invullen, was een aardige vent en over de schuldvraag is geen twijfel over mogelijk zei hij zelf ook. Nu maar hopen dat het snel wordt afgehandeld.
Haha, hoe dat zo ?
Edit: Zie het al, dat was de foto bij wie ik hem ging ophalen. Die had zeker geen klein huis nee, mag hier ook niet klagen. Maar aan dat huis kan ik nog niet tippen.

Man man wat een verhaal. Flink balen. Vind dat je er goed op reageerd. Veel beterschap voor je voet enzo!!

Ach ja, ben niet zo'n depressief iemand. Het is gebeurt en klaar. Denk dat ik er ook wat sceptisch tegenover sta, als iemand zegt je had wel dood kunnen zijn. Denk ik van nee joh dat valt wel mee!
Maar als ik dan de foto's kijk, mag ik denk toch wel zeggen. Dat ik klein beetje geluk had
Vanavond armen trainen, de rest laat ik met rust of gaat nog niet ivm met me knie/voet/rug.
Hoorde trouwens dat sportschool wss failliet is, alle "dumbbells">dumbbells zijn weggehaald, squat dingen, bankdruk apparaat. Dus dat word een nieuwe opzoeken. Wel echt k*t, was een goeie sportschool "dumbbells">dumbbells tot 50kg, en betaalde maar 22euro per maand. Voor onbeperkt trainen.
Wat ik mij afvroeg, je vertelde dat je in de file stond, dan stond die wagen toch ook in de file? Of kwam die van een zijkant aanrijden?

Nee hij stond achter me. We stonden allebei in de rij voor het stoplicht.
Auto voor me reed weg, ik wou net wegrijden. Maar hij was mij vergeten dus dacht dat ik er niet stond, dus gaf even goed gas en toen lag ik onder de motor, waar de vrachtwagen opreed.
Op tijd in ze achteruit anders was het![]()

ah zo, nu zie ik t voor me. Hij heeft je dan iig nooit goed kunnen zien. Ik begin volgende week met motorlessen, merk dat dit me wel ff op scherp zet.![]()

Ach ja, ben niet zo'n depressief iemand. Het is gebeurt en klaar. Denk dat ik er ook wat sceptisch tegenover sta, als iemand zegt je had wel dood kunnen zijn. Denk ik van nee joh dat valt wel mee!
Maar als ik dan de foto's kijk, mag ik denk toch wel zeggen. Dat ik klein beetje geluk had![]()

Training van vandaag was Biceps en Triceps. Nog nooit eerder gedaan, dus was benieuwd hoe het ging.

Ik herken dat, dubbel gevoel is dat
Hoe vond je de combi? Wel lekker aangepakt die armen hoor. Dips lekker diep (tot parallel) pakken![]()

Het moet wel zo geweest zijn kan niet anders. Kan het alleen moeilijk herrineren. Had ook niet een bijna dood ervaring. Heel me leven flitste niet voor me voorbij, of het werd oppeens wit aan het eind van de tunnel. Dus het viel allemaal wel mee eigenlijk![]()

Je praat er echt over alsof je het tegen vond vallen![]()