AndroidHealthClinic

Dennisik, road to 95kg

shiiit.
klote man!

maar zoals al eerder gezegd, gelukkig kan jij hier je verhaal nog doen;)
had ook heel anders kunnen aflopen.

Focking hell gast, je lijkt mij wel. Je doet over wat ik met de auto en rijbewijs heb gedaan! Enig idee hoe lang het herstel gaat duren? En jij werd dus aangereden en krijgt dus shit vergoed neem ik aan?

---------- Toegevoegd om 22:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:53 ----------

@DBBRoderick: Idd, dagwaarde. Die is meestal flink lager dan het aanschafbedrag, dus waarschijnlijk gaat dat je geld kosten (ook al vergoed de verzekering).

Ja daar had een maat van mij ook last van, had een Kawa Ninja gekocht uit 1998

Werd 2 weken later plat gereden kreeg mar 3400 terug van de 5000, dus dat was zonde:mad:

• Topic Starter Topic Starter
Wow, dat is balen van je motor.

Vooral je schade aan je zelf is natuurlijk het meest klote, ik hoop dat je snel hersteld.

veel beterschap.

Over de motor:

Die word niet gerepareerd, de kosten van de reparatie zijn hoger dan de waarde van de motor, dat is dus economisch total loss.

Dat word een nieuwe motor uit kiezen. Ik hoop dat je nog een redelijk bedrag krijgt. Meestal krijg je de dag waarde. en hou ouder de motor hoe lager die zal zijn:mad:

Veel succes en hou ons op de hoogte

Thanks, het is 99% zeker dat hij gewoon Total loss wordt verklaard en dat ik opzoek mag naar een andere motor. Hij was goed onderhouden en zag er goed oud dus waarschijnlijk zal ik ongeveer hetzelfde bedrag terug krijgen wat ik er voor had betaald.

Focking hell gast, je lijkt mij wel. Je doet over wat ik met de auto en rijbewijs heb gedaan! Enig idee hoe lang het herstel gaat duren? En jij werd dus aangereden en krijgt dus shit vergoed neem ik aan?

---------- Toegevoegd om 22:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:53 ----------

@DBBRoderick: Idd, dagwaarde. Die is meestal flink lager dan het aanschafbedrag, dus waarschijnlijk gaat dat je geld kosten (ook al vergoed de verzekering).

Herstel zal denk ik, 1 a 2 weken duren. Heb nu aardig last van me voet, en daarnaast wat pijn met ademhalen dus dat is niet erg ideaal. Morgen even de huisarts bellen en dan denk op controle.

---------- Toegevoegd om 23:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:06 ----------

shiiit.
klote man!

maar zoals al eerder gezegd, gelukkig kan jij hier je verhaal nog doen;)
had ook heel anders kunnen aflopen.

Thanks, ik heb redelijk geluk gehad ja. Ik heb niet erg het gevoel van als dit, als dat. Het is gewoon gebeurd en kan daar weinig aan doen.

Ja daar had een maat van mij ook last van, had een Kawa Ninja gekocht uit 1998

Werd 2 weken later plat gereden kreeg mar 3400 terug van de 5000, dus dat was zonde:mad:

Een collega motorrijder schatte het bedrag op 1200 euro dat ik terug zou krijgen, heb er zelf 830 euro voor betaald. Alleen zal ik geen waardige vervanger kunnen vinden aangezien deze er perfect uitzag en ook perfect liep.

maar kun je wat vertellen over wie schuld is?

K*t man!
Volgens mij woon je wel in een groot huis + thuis zeg, relax.

maar kun je wat vertellen over wie schuld is?

De tegenpartij is uiteraard schuldig, ik stond stil + hij reed van achter op me in. Hij kwam vanavond ook papieren invullen, was een aardige vent en over de schuldvraag is geen twijfel over mogelijk zei hij zelf ook. Nu maar hopen dat het snel wordt afgehandeld.

K*t man!
Volgens mij woon je wel in een groot huis + thuis zeg, relax.

Haha, hoe dat zo ?

Edit: Zie het al, dat was de foto bij wie ik hem ging ophalen. Die had zeker geen klein huis nee :D, mag hier ook niet klagen. Maar aan dat huis kan ik nog niet tippen.

Laatst bewerkt:
De tegenpartij is uiteraard schuldig, ik stond stil + hij reed van achter op me in. Hij kwam vanavond ook papieren invullen, was een aardige vent en over de schuldvraag is geen twijfel over mogelijk zei hij zelf ook. Nu maar hopen dat het snel wordt afgehandeld.

Haha, hoe dat zo ?

oke nice, niet dat je nog 5 maanden loopt te wijzen naar elkaar.

Man man wat een verhaal. Flink balen. Vind dat je er goed op reageerd. Veel beterschap voor je voet enzo!!

Man man wat een verhaal. Flink balen. Vind dat je er goed op reageerd. Veel beterschap voor je voet enzo!!

Ach ja, ben niet zo'n depressief iemand. Het is gebeurt en klaar. Denk dat ik er ook wat sceptisch tegenover sta, als iemand zegt je had wel dood kunnen zijn. Denk ik van nee joh dat valt wel mee!

Maar als ik dan de foto's kijk, mag ik denk toch wel zeggen. Dat ik klein beetje geluk had :x

Vanavond armen trainen, de rest laat ik met rust of gaat nog niet ivm met me knie/voet/rug.

Hoorde trouwens dat sportschool wss failliet is, alle dumbbells zijn weggehaald, squat dingen, bankdruk apparaat. Dus dat word een nieuwe opzoeken. Wel echt k*t, was een goeie sportschool dumbbells tot 50kg, en betaalde maar 22euro per maand. Voor onbeperkt trainen.

Ach ja, ben niet zo'n depressief iemand. Het is gebeurt en klaar. Denk dat ik er ook wat sceptisch tegenover sta, als iemand zegt je had wel dood kunnen zijn. Denk ik van nee joh dat valt wel mee!

Maar als ik dan de foto's kijk, mag ik denk toch wel zeggen. Dat ik klein beetje geluk had :x

Vanavond armen trainen, de rest laat ik met rust of gaat nog niet ivm met me knie/voet/rug.

Hoorde trouwens dat sportschool wss failliet is, alle "dumbbells">dumbbells zijn weggehaald, squat dingen, bankdruk apparaat. Dus dat word een nieuwe opzoeken. Wel echt k*t, was een goeie sportschool "dumbbells">dumbbells tot 50kg, en betaalde maar 22euro per maand. Voor onbeperkt trainen.

Wat ik mij afvroeg, je vertelde dat je in de file stond, dan stond die wagen toch ook in de file? Of kwam die van een zijkant aanrijden?

Wat ik mij afvroeg, je vertelde dat je in de file stond, dan stond die wagen toch ook in de file? Of kwam die van een zijkant aanrijden?

Nee hij stond achter me. We stonden allebei in de rij voor het stoplicht.

Auto voor me reed weg, ik wou net wegrijden. Maar hij was mij vergeten dus dacht dat ik er niet stond, dus gaf even goed gas en toen lag ik onder de motor, waar de vrachtwagen opreed.
Op tijd in ze achteruit anders was het :fuu:

Nee hij stond achter me. We stonden allebei in de rij voor het stoplicht.

Auto voor me reed weg, ik wou net wegrijden. Maar hij was mij vergeten dus dacht dat ik er niet stond, dus gaf even goed gas en toen lag ik onder de motor, waar de vrachtwagen opreed.
Op tijd in ze achteruit anders was het :fuu:

ah zo, nu zie ik t voor me. Hij heeft je dan iig nooit goed kunnen zien. Ik begin volgende week met motorlessen, merk dat dit me wel ff op scherp zet.:)

ah zo, nu zie ik t voor me. Hij heeft je dan iig nooit goed kunnen zien. Ik begin volgende week met motorlessen, merk dat dit me wel ff op scherp zet.:)

Ach ja, gewoon niet aandenken. Er kan zoveel gebeuren.

Gewoon lekker van motorrijden genieten! en succes met de lessen ;)

Training van vandaag was Biceps en Triceps. Nog nooit eerder gedaan, dus was benieuwd hoe het ging. Halve sportschool is ook verbouwd. Alle stangen, dumbbells en schijven zijn ongeveer weg, dus beetje kijken wat ik kan doen met wat er staat. Ze zeggen dat binnen 2 weken alles weer terug staat, maar even aankijken wat er van waar blijkt te zijn. Een waardig vervanger is er toch niet, en komende tijd zal ik weinig kunnen doen vanwege ongeluk dus dat is mooi meegenomen. Nou maar de cijfers!

Barbell curl (Met een rechte stang, helemaal k*t)
10x17,5kg
10x22,5kg
10x27,5kg
8x37,5kg

Cable Curl
8x15kg
8x20kg
8x25kg

Machine Curl
8x40kg
7x55kg
10x35kg

Triceps Pulldown
10x15kg
10x20kg
10x25kg
15x30kg - vpr

Skullcrusher (Staand met kabel)
10x15kg
10x20kg
8x25kg

Dips
8xbw
12xbw
7xbw

Opzich geen slechte training. Na een ongeluk en voeding gaat nu harstikke k*t. Wat hoger in reps gezeten en dips voor het eerst gedaan, opzich wel een lekkere oefeningen. Hoop snel 20xbw te dippen.

Ik herken dat, dubbel gevoel is dat :rolleyes:

Training van vandaag was Biceps en Triceps. Nog nooit eerder gedaan, dus was benieuwd hoe het ging.

Hoe vond je de combi? Wel lekker aangepakt die armen hoor. Dips lekker diep (tot parallel) pakken ;)

Ik herken dat, dubbel gevoel is dat :rolleyes:

Hoe vond je de combi? Wel lekker aangepakt die armen hoor. Dips lekker diep (tot parallel) pakken ;)

Haha, ja meer ook omdat ik me dat moment niet goed kan herrineren. Het moet wel zo geweest zijn kan niet anders. Kan het alleen moeilijk herrineren. Had ook niet een bijna dood ervaring. Heel me leven flitste niet voor me voorbij, of het werd oppeens wit aan het eind van de tunnel. Dus het viel allemaal wel mee eigenlijk :D

Mwah, vond het wel een lekkere combi. Alleen niet echt het gevoel gehad dat ik wat gedaan heb, meer ook omdat ik beide spiergroepen aan het einde van de training doe. Was dus even twijfelen welke eerst ging.

Thanks!, dips waren dieper dan parallel.

Laatst bewerkt:
Het moet wel zo geweest zijn kan niet anders. Kan het alleen moeilijk herrineren. Had ook niet een bijna dood ervaring. Heel me leven flitste niet voor me voorbij, of het werd oppeens wit aan het eind van de tunnel. Dus het viel allemaal wel mee eigenlijk :D

Je praat er echt over alsof je het tegen vond vallen :roflol:

Terug
Naar boven