- Waardering
- 1.623
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet nodig, enkel bij 1rm pogingen. Maar squat gewoon in squatrack, als ik fail dan lig ik op de grond en stang op safety bars. Is niet fijn, maar dan had ik maar niet moeten falen.Ah op die manier. Teminste wel fijn! Heb je ook een spotter bij het squaten?
Niet nodig, enkel bij 1rm pogingen. Maar squat gewoon in squatrack, als ik fail dan lig ik op de grond en stang op safety bars. Is niet fijn, maar dan had ik maar niet moeten falen.
Komt wel goed, gaat gestaag goed.Check, oefening keuze is heerlijk op LB1.Mooie training gister hoor Dennis!!Zeker fijne oefening keuze ook
!
Sowieso, was nice training vandaag!Netjes brah, zolang je een goed gevoel over je training hebt is het goed.
Yes, hij voelde zeker nice!
Nah die 400% is deels spreekwoordelijk. Ik eet ook veel meer carbs, dus moet ik ook veel meer insuline spuiten.Betekent dit dat je dan 4x zoveel moet spuiten om je suikerspiegel te laten dalen naar "normale" waardes i.v.m. de hoeveelheid die je eet.
1x110kg yes. Nieuwe grip voelt goed aan, 8x85kg voelde nice aan! Hopelijk zo richting de 8x95kg!Good shit is good. Wat was jouw bench max ook alweer? 110?
Hehe, was nice training ja!Lekkere UB training man! rock solid heavy metal yeaa. haha nee maar mooie training bro! vind het knap hoe je met je.diabetes om gaat.. ken wel een.paar mensen die het als excuus gebruiken..
faalde laatst bij legpress lol stond zo gast te kijken en ik probeer pr maar kreeg geen beweging in. Legpress machine lukte me 215x10 zonder probleem maar probeerde andere gym met schijven en lukte me niet 230 had ik toen.
echt k*t op te falen, k*t feeling
fuarkkk er gaat een wereld voor me open,Goed verhaal man. Lekker kort. Seriously, als je een eigen log start hoef je mensen die er niet op zitten te wachten niet meer lastig te vallen met wat jij allemaal voor leuke dingen meemaakt bij de legpress en misschien lok je nog een paar mensen die geinteresseerd zijn naar je log toe ook. Kan je leuke karmafeestjes geven. Anders moet je eens een facebookaccount aanmaken, daar heb je zo'n knopje "vrienden zoeken".
Succes!