AndroidHealthClinic

Dennisik, road to 95kg

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.781
Uiteraard spotter, en train bijna altijd op hetzelfde tijdstip. Is redelijk te doen op een maandag, af en toe wachten maar so be it. Rest van de dagen nergens last van.

Is fijn spotter, zonder spotter kan ik geen 5x5 doen.

Dan pak ik 4x8 ofzo, en voel i kgewoon dat ik veel te ligt train echt k*t of moet ik in de smith benchen. Welke taktiek pas jij dan toe?

• #2.783
Niet, want ik train niet zonder spotter. Als ik 0,01% van de trainingen alleen ben, vraag ik wel iemand.

Ah op die manier. Teminste wel fijn! Heb je ook een spotter bij het squaten?

• #2.785
Ah op die manier. Teminste wel fijn! Heb je ook een spotter bij het squaten?
Niet nodig, enkel bij 1rm pogingen. Maar squat gewoon in squatrack, als ik fail dan lig ik op de grond en stang op safety bars. Is niet fijn, maar dan had ik maar niet moeten falen.

Niet nodig, enkel bij 1rm pogingen. Maar squat gewoon in squatrack, als ik fail dan lig ik op de grond en stang op safety bars. Is niet fijn, maar dan had ik maar niet moeten falen.

faalde laatst bij legpress lol stond zo gast te kijken en ik probeer pr maar kreeg geen beweging in. Legpress machine lukte me 215x10 zonder probleem maar probeerde andere gym met schijven en lukte me niet 230 had ik toen.

echt k*t op te falen, k*t feeling

Mooie training gister hoor Dennis!!:D Zeker fijne oefening keuze ook:D!

• #2.788
UB2

Shoulder press
8x19kg
5x24kg
3x5x28kg

Pushpress
5x60kg
4x70kg
1x67.5kg

WG Bench (Ringvinger op ring)
8x20kg
8x60kg
8x75kg
8x85kg

CGBP
5x60kg
5x70kg
4x75kg

BOR
8x60kg
5x70kg
5x80kg

WG Pull-up Deadhang
3x8xBW

Barbell curl
8x22,5kg
5x32,5kg
5x37.5kg
5x40kg

Note: Nice bench, nice shoulder press. PP laatste set viel tegen, maar niks aan te doen. Knalde die 70kg wel hard.

Voeding gaat redelijk, eet gewoon redelijk. Geen idee of ik boven onderhoud eet. Sommige dagen denk wel, sommige dagen niet. Probeer om de 2u te eten, genoeg eiwitten iig.

Diabetes moet nog even wennen, insuline behoefte is met 400% gestegen. Aantal hypo's is sterk afgenomen, enkel nu wat hypers :o Komt wel goed, gaat gestaag goed.

Netjes brah, zolang je een goed gevoel over je training hebt is het goed.

Betekent dit dat je dan 4x zoveel moet spuiten om je suikerspiegel te laten dalen naar "normale" waardes i.v.m. de hoeveelheid die je eet.

• #2.792
Mooie training gister hoor Dennis!!:D Zeker fijne oefening keuze ook:D!
Check, oefening keuze is heerlijk op LB1.

Netjes brah, zolang je een goed gevoel over je training hebt is het goed.
Sowieso, was nice training vandaag!
Yes, hij voelde zeker nice!
Betekent dit dat je dan 4x zoveel moet spuiten om je suikerspiegel te laten dalen naar "normale" waardes i.v.m. de hoeveelheid die je eet.
Nah die 400% is deels spreekwoordelijk. Ik eet ook veel meer carbs, dus moet ik ook veel meer insuline spuiten.

Ik spoot eerst 5 eenheden voor ontbijt, nu moet ik rond de 13 spuiten ongeveer. Enige wat mij nog ****ed is ontbijt, moet daarvoor nog even de juiste waarden voor vinden. Rest gaat redelijk soepel.

UB/LB feels good, nu kijken hoe mijn kracht en bw omhoog gaat de komende weken.

Good shit is good. Wat was jouw bench max ook alweer? 110?

Lekkere UB training man! rock solid heavy metal yeaa. haha nee maar mooie training bro! vind het knap hoe je met je.diabetes om gaat.. ken wel een.paar mensen die het als excuus gebruiken..

• #2.795
Good shit is good. Wat was jouw bench max ook alweer? 110?
1x110kg yes. Nieuwe grip voelt goed aan, 8x85kg voelde nice aan! Hopelijk zo richting de 8x95kg!

Lekkere UB training man! rock solid heavy metal yeaa. haha nee maar mooie training bro! vind het knap hoe je met je.diabetes om gaat.. ken wel een.paar mensen die het als excuus gebruiken..
Hehe, was nice training ja!

Er is geen enkel excuus geldig genoeg om niet groot te worden, of zoiets! Awwwwh yeaaah!

goed bezig dennis nette training. en je tip voor het deadliften werkte. dit voelt goed aan en zo ga ik het ook opbouwen:)

faalde laatst bij legpress lol stond zo gast te kijken en ik probeer pr maar kreeg geen beweging in. Legpress machine lukte me 215x10 zonder probleem maar probeerde andere gym met schijven en lukte me niet 230 had ik toen.

echt k*t op te falen, k*t feeling

Goed verhaal man. Lekker kort. Seriously, als je een eigen log start hoef je mensen die er niet op zitten te wachten niet meer lastig te vallen met wat jij allemaal voor leuke dingen meemaakt bij de legpress en misschien lok je nog een paar mensen die geinteresseerd zijn naar je log toe ook. Kan je leuke karmafeestjes geven. Anders moet je eens een facebookaccount aanmaken, daar heb je zo'n knopje "vrienden zoeken".

Succes!

nette training kerel!

Dikke training penis :)

Goed verhaal man. Lekker kort. Seriously, als je een eigen log start hoef je mensen die er niet op zitten te wachten niet meer lastig te vallen met wat jij allemaal voor leuke dingen meemaakt bij de legpress en misschien lok je nog een paar mensen die geinteresseerd zijn naar je log toe ook. Kan je leuke karmafeestjes geven. Anders moet je eens een facebookaccount aanmaken, daar heb je zo'n knopje "vrienden zoeken".

Succes!
fuarkkk er gaat een wereld voor me open,

thnx brah.

Terug
Naar boven