- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
knie is wel iets waar je echt mee moet oppassen man, misschien knee sleeves halen om het warm te houden tijdens trainen?
Dat betreft schouders is nooit echt last geweest, enkel een lichte irritatie. De afgelopen dagen totaal geen last meer van gehad, 1 of 2x per week 'voel' ik nog iets heel kleins. Maar dat zal naar verlang van tijd wel overgaan.Klote van je knie, laatst had je toch ook last van je schouder?
Ah jawel, komt wel goed.Fock op van je knie man. wel slim dat je bent gestopt. ik hoop voor je dat je het genoeg laat rusten..
Je moet overal oppassen, ik kan niet echt een gewricht noemen wat minder erg is dan de ander.
Slim trainen heb je gedaan Dennis, kijk het gewoon even aan. Geen gekke dingen doen, normaliter verdwijnen kleine pijntjes als deze <5 dagen.
Toch wel nice trainingen zie ik verder nog. U going good bro
toch nog genoeg squats gedaan kerel! Stoppen bij pijn is iets wat ik ook eens moet gaan leren![]()
toch nog genoeg squats gedaan kerel! Stoppen bij pijn is iets wat ik ook eens moet gaan leren![]()
Je moet het niet leren, je moet het gewoon doenidd ik had het erover met dennis dat ik het knap vond dat hij dat kan. ik moet altijd door totdat het stuk is. i dont know why
Ditte. Goeie shit Dennis.Ik vind het wel nice dat je na al die setjes schouders nog 6x90 op de bank doet
Ik vind het wel nice dat je na al die setjes schouders nog 6x90 op de bank doet
Bench was niet slecht nee, had op iets meer gehoopt maar dat mocht niet baten. Was al blij zat dat 3x5x30kg lukte. Wie weet volgende week!Ditte. Goeie shit Dennis.
Is al gezegd. Maar wees voorzichtig met je knie. Laat anders even een fysio ernaar kijken.
Ik vind persoonlijk niks mis met je training ouwe maar wie ben ik![]()
Zo slecht was hij achteraf niet nee, kan altijd wel wat beter. Voor volgende week!zo k*t is je training niet. ik vind hem wel netjes!
Ik ga eens met de volgorde spelen en de oefeningen inderdaad.Hmm jij doet ook niet veel leuks.. Mijn rugtraining (wanneer ik split) bestaat doorgaans uit 4/5/6 oefeningen.. Pull-ups, Bor's, T-bars, Cable-rows, lat-pull's, low rows, shrugs, facepulls, straight arm lat pull downs.. Er zijn echt zo t*ring veel oefeningen voor de rug.. Vind het altijd één van de leukere spiergroepen!
Ik moet het nog prettig zien te vinden, maar working on it!Ik vind juist prettig om te trainen. Nette pull ups kerel!
Wel nice ja, alleen nooit spierpijn in lats. (I know zegt niks, maar toch)zieke pull ups man!totaal gewoon 40x BAM! nice training
Weet niet, dacht doe het gewoon.Gekke wg pull ups man. waar komt met de bor trouwens in ene die 5x90KG vandaan??