Fitness Seller

Dennisik, road to 95kg

knie is wel iets waar je echt mee moet oppassen man, misschien knee sleeves halen om het warm te houden tijdens trainen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.822
knie is wel iets waar je echt mee moet oppassen man, misschien knee sleeves halen om het warm te houden tijdens trainen?

Ja ik weet, moet zeggen dat ik tijdens het 3 jaar trainen er nog nooit last van heb gehad volgens mij. Had tijdens trainen wat last van, niet erg pijnlijk maar de pijn was aanwezig en dus maar gestopt.

Ik hou het nu even rustig, vrijdag deadliften dat lukt opzich wel. FSQ kijk ik aan hoe de knie voelt, mocht het probleem wat langer aanhouden is knee sleeves een optie inderdaad.

Klote van je knie, laatst had je toch ook last van je schouder?

Fock op van je knie man. wel slim dat je bent gestopt. ik hoop voor je dat je het genoeg laat rusten..

Je moet overal oppassen, ik kan niet echt een gewricht noemen wat minder erg is dan de ander.

Slim trainen heb je gedaan Dennis, kijk het gewoon even aan. Geen gekke dingen doen, normaliter verdwijnen kleine pijntjes als deze <5 dagen.

Toch wel nice trainingen zie ik verder nog. U going good bro

• #2.826
Klote van je knie, laatst had je toch ook last van je schouder?
Dat betreft schouders is nooit echt last geweest, enkel een lichte irritatie. De afgelopen dagen totaal geen last meer van gehad, 1 of 2x per week 'voel' ik nog iets heel kleins. Maar dat zal naar verlang van tijd wel overgaan.

Fock op van je knie man. wel slim dat je bent gestopt. ik hoop voor je dat je het genoeg laat rusten..
Ah jawel, komt wel goed.

---------- Post toegevoegd Wed 28 Sep 2011 om 00:01 ----------

Je moet overal oppassen, ik kan niet echt een gewricht noemen wat minder erg is dan de ander.

Slim trainen heb je gedaan Dennis, kijk het gewoon even aan. Geen gekke dingen doen, normaliter verdwijnen kleine pijntjes als deze <5 dagen.

Toch wel nice trainingen zie ik verder nog. U going good bro

Nee tuurlijk heb je gelijk in, enkel knie krijgt wel de grootste klappen (Squat en deadlift) dan heb ik het nog niet over de gewichten ervan.

Ja kijk het gewoon aan, zal denk FSQ en leg extension ook even eruit gooien vrijdag. Just to be sure, en dan kan ik dinsdag weer rustig knallen en week erop gewoon weer volgas.

toch nog genoeg squats gedaan kerel! Stoppen bij pijn is iets wat ik ook eens moet gaan leren:)

• #2.829
toch nog genoeg squats gedaan kerel! Stoppen bij pijn is iets wat ik ook eens moet gaan leren:)
idd ik had het erover met dennis dat ik het knap vond dat hij dat kan. ik moet altijd door totdat het stuk is. i dont know why
Je moet het niet leren, je moet het gewoon doen ;)
Dagje overslaan is beter dan dalijk maand niet kunnen trainen.

Blessures maken meer kapot dan je lief is!
wait, what?
True story!

---------- Post toegevoegd Thu 29 Sep 2011 om 21:46 ----------

UB2

Shoulder Press
12x16kg
8x22kg
5x26kg
5x30kg
5x30kg
5x30kg

- facepull

WG Benchpress (wijsvinger op ring)
12x20kg
8x50kg
8x80kg
6x90kg

CGBP
5x60kg
5x70kg
4x80kg

- cable pushdown

Note: Shoulder press en bench ging redelijk. Was eigenlijk gewoon een k*t training, voeding was ronduit k*t vandaag. Deadliften sla ik morgen over. Knie nog wat last van, morgen dus Rug + Biceps.

Ik vind het wel nice dat je na al die setjes schouders nog 6x90 op de bank doet

• #2.832
Ik vind het wel nice dat je na al die setjes schouders nog 6x90 op de bank doet
Ditte. Goeie shit Dennis.

Is al gezegd. Maar wees voorzichtig met je knie. Laat anders even een fysio ernaar kijken.
Bench was niet slecht nee, had op iets meer gehoopt maar dat mocht niet baten. Was al blij zat dat 3x5x30kg lukte. Wie weet volgende week!

Betreft knie is al veel beter, slechts paar keer last van gehad vandaag. Voel ook dat de 'scherpte' van de pijn al weg is. Tot en met dinsdag vermijd ik LB oefeningen, dinsdag denk light squats en even aankijken hoe die voelt.

Ik vind persoonlijk niks mis met je training ouwe maar wie ben ik ;)

zo k*t is je training niet. ik vind hem wel netjes!

• #2.835
Ik vind persoonlijk niks mis met je training ouwe maar wie ben ik ;)

zo k*t is je training niet. ik vind hem wel netjes!
Zo slecht was hij achteraf niet nee, kan altijd wel wat beter. Voor volgende week!

---------- Post toegevoegd Sat 1 Oct 2011 om 00:29 ----------

UB2,5

BOR
8x20kg
8x40kg
8x60kg
3x5x70kg
5x90kg

WG Pull-UP
5xBW
5xBW
5xBW+6kg
5xBW+6kg
5xBW+10kg
5xBW+10kg
5xBW+15kg
5xBW+15kg

Compound Row
8x50kg
8x65kg
8x80kg

Dumbbell Curl
10x13kg
5x18kg
5x19kg
5x20kg
5x23kg (Cheated)

cable curls

Note: Ik weet niet hoe het zit met rug trainingen, maar ik vind er weinig aan ik zie geen meetbare progressie betreft gewichten. Er is ook geen enkele oefening waarvan ik denk, die vind ik nice of daarvan groei ik! Enkel deadlift vind ik zeer nice voor rug.

Knie voelde vandaag al veel beter, tijdens bor alleen barbell ertegen gestoten maar daarvoor eigenlijk amper last van gehad. Dinsdag light squats en dan zal het wel over zijn.

Hmm jij doet ook niet veel leuks.. Mijn rugtraining (wanneer ik split) bestaat doorgaans uit 4/5/6 oefeningen.. Pull-ups, Bor's, T-bars, Cable-rows, lat-pull's, low rows, shrugs, facepulls, straight arm lat pull downs.. Er zijn echt zo t*ring veel oefeningen voor de rug.. Vind het altijd één van de leukere spiergroepen!

Ik vind juist prettig om te trainen. Nette pull ups kerel!

zieke pull ups man!totaal gewoon 40x BAM! nice training

Gekke wg pull ups man. waar komt met de bor trouwens in ene die 5x90KG vandaan??

• #2.840
Hmm jij doet ook niet veel leuks.. Mijn rugtraining (wanneer ik split) bestaat doorgaans uit 4/5/6 oefeningen.. Pull-ups, Bor's, T-bars, Cable-rows, lat-pull's, low rows, shrugs, facepulls, straight arm lat pull downs.. Er zijn echt zo t*ring veel oefeningen voor de rug.. Vind het altijd één van de leukere spiergroepen!
Ik ga eens met de volgorde spelen en de oefeningen inderdaad.

Ik vind juist prettig om te trainen. Nette pull ups kerel!
Ik moet het nog prettig zien te vinden, maar working on it!

zieke pull ups man!totaal gewoon 40x BAM! nice training
Wel nice ja, alleen nooit spierpijn in lats. (I know zegt niks, maar toch)

Gekke wg pull ups man. waar komt met de bor trouwens in ene die 5x90KG vandaan??
Weet niet, dacht doe het gewoon.

Dacht dat knie wat beter voelde (Doet het opzich wel ten opzichte van dinsdag) enkel merk ik bij wat zwaardere belasting. Stel pak wat van de grond, dat het toch nog niet helemaal lekker voelt. Damned, even aankijken tot dinsdag. Als die niet goed voelt. Skip ik weer UB1, gewoon totaal geen knie oefeningen totdat dit over is.

Terug
Naar boven