XXL Nutrition

Dennisik, road to 95kg

Lekkere training Dennis!
Die paused bench van jou is wel erg nice :D
Die front raises doe je zeker erg strict?

mirin bench :)

sterke benchserie idd! nice

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.865
Lekkere training Dennis!
Die paused bench van jou is wel erg nice :D
Die front raises doe je zeker erg strict?
Front raises waren redelijk strict ja.
Thanks ouwe, nu nog pr's verbreken.
Yess

---------- Post toegevoegd Tue 4 Oct 2011 om 21:08 ----------

LB1

Squat
12x20kg
12x40kg
12x50kg
12x60kg
12x70kg

Leg extension
12x30kg
12x40kg
12x50kg

Leg curl
12x35kg
12x50kg

- kuiten

- abs

Note: Geen boeiende training, knie voelde redelijk goed aan. Enkel bij 1 of 2 reps bij de neergaande beweging een hele kleine steek voelde ik. Denk dat het hopelijk meevalt en over 1 a 2 weken wel kan knallen.

je bent in ieder geval aan het herstellen!

• #2.867
je bent in ieder geval aan het herstellen!
Betwijfel het.

Wat ik wel heb als ik langere tijd achter bureau zit, knie wat pijn begint te worden. Ook als ik er nu op druk doet het wat pijn. Mss toch geen gek idee om de fysio keer op te zoeken.

• #2.869
waar is je training van vanavond Dennis?

Rust zal je goed doen D! Je hebt veel gevraagd van je lijf lately.

• #2.872
waar is je training van vanavond Dennis?

Sleep
30 min pre sleep
1,5u sleep like a baby
eat like a horse

Rust zal je goed doen D! Je hebt veel gevraagd van je lijf lately.
Niet, dat lichaam moet zich maar aanpassen! Nah vind het meevallen moet ik zeggen, maar het lichaam denkt daar anders over.

Hoop dat het weg gaat, ben bang dat het toch het gene is wat ice zegt. Iets zegt mij dat ik volgens mij fysio niet in mijn zorgpakket hebt :fuu:

Hey Dennis, niet zo letterlijk nemen wat ik tegen je heb gezegd. De klachten die je ervaart zijn erg algemeen en sowieso zou ik veel meer informatie moeten hebben. Ik herkende alleen een van de symptomen van dat ziektebeeld. Ik zou je zeker aanraden om naar een goede (sport)fysio te stappen en precies uitleggen wat je doet. verder kan je wel die link of de naam meenemen van dat ziektebeeld want ik ben stiekem wel benieuwd wat er aan de hand is :p

• #2.874
Hey Dennis, niet zo letterlijk nemen wat ik tegen je heb gezegd. De klachten die je ervaart zijn erg algemeen en sowieso zou ik veel meer informatie moeten hebben. Ik herkende alleen een van de symptomen van dat ziektebeeld. Ik zou je zeker aanraden om naar een goede (sport)fysio te stappen en precies uitleggen wat je doet. verder kan je wel die link of de naam meenemen van dat ziektebeeld want ik ben stiekem wel benieuwd wat er aan de hand is :p

Nee i know, maar jij bent de gene met meer verstand ervan. Even zorgverzekering bellen en kijken of ik een fysio kan bezoeken. Wil wel weten wat het is en hoe ik dit weg krijg.

Sterke paused bench zie ik daar op de vorige pagina!

• #2.876
UB2

Shoulder Press
10x20kg
8x24kg
5x28kg

5x31kg
5x31kg
5x31kg

MP
4x60kg
5x55kg

WG Bench
10x40kg
8x70kg
8x80kg
4x90kg

CGBP
5x60kg
5x70kg
2x80kg

cable pushdown.

Note: Opzich redelijke training, shoulder press was nice. Rest viel klein beetje tegen, wat te wijten valt aan de shoulder press. Zal zo nog wel even paar foto's uploaden.

---------- Post toegevoegd Thu 6 Oct 2011 om 13:14 ----------

Wat een pl**ris pose is die MM toch, op mobiel zag die er goed uit en nu lijk ik wel een monk die het doet. Anyway me @ 86kg, vp geen idee.

Laatst bewerkt:
Ik vind de onderste foto het best gelukt. Je moet wat vaker gewoon random voor de spiegel staan en posen man!
Die db press is inderdaad erg nice. Goede training.

redelijke training toch!

Niet verkeerd bedoeld maar er mag wel wat wijdte in de rug komen lijkt me. Borst gaat wel goed, maar de foto's zijn niet super duidelijk natuurlijk.

Gaat goed brah.

• #2.880
Ik vind de onderste foto het best gelukt. Je moet wat vaker gewoon random voor de spiegel staan en posen man!
Die db press is inderdaad erg nice. Goede training.
I know, moet het maar een keer oefenen. Ach komt wel als ik groot ben.
Lijkt mij wel, beetje retorische vraag denk je niet. Heb ze net gebruikt.
redelijke training toch!

Niet verkeerd bedoeld maar er mag wel wat wijdte in de rug komen lijkt me. Borst gaat wel goed, maar de foto's zijn niet super duidelijk natuurlijk.

Gaat goed brah.
Nee hoor, ben het volkomen met je eens. Het ligt deels aan de foto en deels aan mij. Lats zijn gewoon bagger dat icm met hoge aanhecting en geen smalle taille is dit. Ach ik doe mijn best iig, is al redelijk vooruit gegaan tov jaar terug.

Terug
Naar boven