- Waardering
- 1.291
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 105kg
Toen ik die muur had verplaatst deed het anders wel godver veel zeer!
i know brahski was just trolling

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toen ik die muur had verplaatst deed het anders wel godver veel zeer!

Front raises waren redelijk strict ja.Lekkere training Dennis!
Die paused bench van jou is wel erg nice
Die front raises doe je zeker erg strict?
Thanks ouwe, nu nog pr's verbreken.
Yess
Betwijfel het.
Thanks voor de link! Ik zal de symptonen nog eens nagaan.Misschien: http://www.medicinfo.nl/{8324F4D1-41A9-4736-AC29-FF61DF0567CB}
Enkele symptomen zijn:
De pijn (aan de voorkant van je knie) is verspreid (niet specifiek)
pijn bij traplopen
pijn bij lang stilzitten (auto rijden, computer werk etc.)
Ik zou zeker even langs een fysio of dokter gaan.

Niet, dat lichaam moet zich maar aanpassen! Nah vind het meevallen moet ik zeggen, maar het lichaam denkt daar anders over.Rust zal je goed doen D! Je hebt veel gevraagd van je lijf lately.

Hey Dennis, niet zo letterlijk nemen wat ik tegen je heb gezegd. De klachten die je ervaart zijn erg algemeen en sowieso zou ik veel meer informatie moeten hebben. Ik herkende alleen een van de symptomen van dat ziektebeeld. Ik zou je zeker aanraden om naar een goede (sport)fysio te stappen en precies uitleggen wat je doet. verder kan je wel die link of de naam meenemen van dat ziektebeeld want ik ben stiekem wel benieuwd wat er aan de hand is![]()
I know, moet het maar een keer oefenen. Ach komt wel als ik groot ben.Ik vind de onderste foto het best gelukt. Je moet wat vaker gewoon random voor de spiegel staan en posen man!
Die db press is inderdaad erg nice. Goede training.
Lijkt mij wel, beetje retorische vraag denk je niet. Heb ze net gebruikt.
Nee hoor, ben het volkomen met je eens. Het ligt deels aan de foto en deels aan mij. Lats zijn gewoon bagger dat icm met hoge aanhecting en geen smalle taille is dit. Ach ik doe mijn best iig, is al redelijk vooruit gegaan tov jaar terug.redelijke training toch!
Niet verkeerd bedoeld maar er mag wel wat wijdte in de rug komen lijkt me. Borst gaat wel goed, maar de foto's zijn niet super duidelijk natuurlijk.
Gaat goed brah.