Rijstwafel
Huge Freak
- Waardering
- 1.477
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks goos, ik probeer het!Opzich niet veel oefeningen maar wel nice volume kwa pull ups keep it up Dennis.
Gekneusde ribbenkast ken het, heeft broertje gehad. Dat is inderdaad geen pretje.Ontiegelijke noobZou niet hopen op een kneuzing, kan verrekte lang duren. Zou mijn gekneusde ribbenkast zo inruilen voor een bloeduitstorting
Wel zonde van je kwark man.
Hehe, die pijn van gister boeit mij niet. Maar dat ik niet kan benchen als het maandagochtend niet weg is, is wat minder fijnoh wat was hij boos gisteren avond op msn
"nu kan ik me bench wel vergeten gvd"

Done that, doesn't work.

We kijken het wel even morgen aan!ik snap het! doe geen gekke dingen vandaag zal het vast wel goed zijn morgen!
Smeer er anders wat pindakaas op
FUUU marvin is me net voor!
whaha we posten te gelijk het zelfde![]()
Ach ja niks aan te doen. Zal morgen aankijken inderdaad.Zou k*t zijn een blessure oplopen op zo dikke lame manier, probeer er beweging in te houden dan ben je er morgen al achter of het ernstig is ja of nee
I hope so
Hehe, is k*t inderdaad. Maar kan benen ook niet trainen omdat ik mijn knie nog even rust wil geven. Fuaaaaarkhad ook blessure onderarm, was echt ****ed up, 2 weken niks kunnen trainen behalve benen
Overtraind ben ik niet, enkel wat blessures die mij tegenhouden.dan rusten bro, zelf merk ik nu dat ik te overtrained raak, ben echt kapot elke dag nuen ga steeds door met trainen
I know, maar deload is nu niet nodig.deload kan nooit kwaat nee, wat little daddy al zegt heb ik ook eens gehad.
Afgelopen week heb ik ook deload gedaan, en vandaag weer PR's gezet!![]()
netjes dennis! en idd die onderarm valt reuze mee! dus niet meer zo schelden op msn!