- Waardering
- 2.502
- Lengte
- 1m85
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zal ik doen volgende keer!Beter geen fotos maken in spiegel. Gewoon zelf ontspanner als niemand fotos van je kan maken.
Tot en met 34kg gaat het per 1 omhoog, dus dat is wel nice. Dan per 2 t/m 56kg.Vondt het speciaal, meestal gaan ze per 2kg omhoog 30-32-34-36 etc etc
maar is een nette prestatie dennis.
Ben ik niet met je eens. Maar zeker nette db rows! Helemaal zonder straps?
We shall see, denk dat ik Dumbbell Row er wel even inhoud kijken of het wat oplevert.Ja zou ik zeker doen! Dat zal wel zwaar zijn met 46kg dbs.. Wel weer een nieuwe uitdaging!
Thanks!
Thanks, ik vind het alleen jammer dat ik nog niet all out kan gaan op legs. Dan ben ik pas goed bezig!
Hehe trueIk snap niet hoe je dit niet een goede training kan noemen. Jij stelt wel erg goede eisen aan trainingen, en wanneer iets goed is.
Als je met minder genoegen zou nemen zou je echt niet minder worden..
Nice training dus!![]()

Thanks heren! Opzich niet slecht, maar heb beter gekund en dat ga ik de volgende keer dus ook doen!Don't complain! Dat zijn gewoon lekkere rows Dennis!![]()
Janken is beta inderdaad.Niet zo janken baas, niks mis met die training!Mooie rows btw.![]()
+1Blessure's zijn echt aids van de westerse wereld. Sucks bigtime
Haha, had hem in ander topic gemaakt. Vond hem hier ook wel toepasselijk

Haha, had hem in ander topic gemaakt. Vond hem hier ook wel toepasselijk![]()
Blijf em nice vinden.