XXL Nutrition

Dennisik, road to 95kg

Mixed grip met BOR's wtf?

Hoi, dat heb ik nog nooit gehoord. Dan train je feitelijk met de ene hand meer bovenrug, en met de ander onderrug.

Goede training verder btw.

damn 100k bor, jelly
maar mixed grip ???

haha mixed grip bij dit soort oefeningen is wel crap, pak dan nog eerder straps :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.907
Hoi, dat heb ik nog nooit gehoord. Dan train je feitelijk met de ene hand meer bovenrug, en met de ander onderrug.

Goede training verder btw.
damn 100k bor, jelly
maar mixed grip ???
Hoezo geen mixed grip, begrijp jullie redenatie. Deels ook mee eens, maar doe het ook bij deadlift en totaal geen last van asymmetrie op mijn rug. Buiten het feit dat er 100 verschillen grip/breed technieken zijn bij BOR. Bij mixed is mijn grip 10x beter dan bij pronated grip. Dan valt die na 1 rep al uit mijn hand. Heb op 100kg na alle setjes pronated gedaan, zal het volgende keer dan met straps doen!

Thanks heren!

Hoezo geen mixed grip, begrijp jullie redenatie. Deels ook mee eens, maar doe het ook bij deadlift en totaal geen last van asymmetrie op mijn rug. Buiten het feit dat er 100 verschillen grip/breed technieken zijn bij BOR. Bij mixed is mijn grip 10x beter dan bij pronated grip. Dan valt die na 1 rep al uit mijn hand. Heb op 100kg na alle setjes pronated gedaan, zal het volgende keer dan met straps doen!

Thanks heren!

omdat je armen geen bewegende delen zijn. bij bor wel

• #2.910
Mixed grip of niet, toch nette Bor!

borst is wel jou spiergroep he! sterk kerel

Lekker hoor die BOR, ook al is die mixed. Heb je 't iig een keer geprobeert.. :D

• #2.915
Mixed grip of niet, toch nette Bor!
+1
ja idd maar om mixed grip bij bor te gebruiken heb ik nog nooit gezien/gehoord.

had je last van grip baas?
Yep

borst is wel jou spiergroep he! sterk kerel
Vind het nog wel meevallen, gaat als enige vooruit. Rest staat even stil.
Lekker hoor die BOR, ook al is die mixed. Heb je 't iig een keer geprobeert.. :D
True that!

Denk vanavond even licht squatten, al paar dagen amper last ervan gehad. Even kijken hoe het aanvoelt.

goed idee gewoon licht maar heel strikt squatten! is lekker:D

• #2.917
LB1

Squats
12x20kg
12x40kg
8x60kg
8x80kg
8x100kg

Leg Curl
8x45kg
8x65kg
5x80kg

- leg extension

- seated calf raise

- abs

Note: Opzich geen boeiende training. Squatten ging opzich prima, tijdens 80kg en 100kg totaal geen last van knie. Bij 60kg 1 of 2 reps klein beetje pijn. Wat ik net wel had dat als ik wat langer zit, dat ik er na de training wat last van krijg. Terwijl ik dat op school amper had. Nog meer even aankijken bij deadlift vrijdag. Denk dat het wel zo goed als over is.

mooi dat het weer wat beter gaat met de knie!

Mooi dattie weer beter gaat.

OMFGWTFROFLCOPTER MIXED GRIP BOR!?????

mss niet boeiend maar wel een nette training dude!

Terug
Naar boven