Syss
Cool Novice
- Waardering
- 24
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks ouwe!
Hoi, en nu?
Thanks!
Hoi, dat heb ik nog nooit gehoord. Dan train je feitelijk met de ene hand meer bovenrug, en met de ander onderrug.
Goede training verder btw.
Hoezo geen mixed grip, begrijp jullie redenatie. Deels ook mee eens, maar doe het ook bij deadlift en totaal geen last van asymmetrie op mijn rug. Buiten het feit dat er 100 verschillen grip/breed technieken zijn bij BOR. Bij mixed is mijn grip 10x beter dan bij pronated grip. Dan valt die na 1 rep al uit mijn hand. Heb op 100kg na alle setjes pronated gedaan, zal het volgende keer dan met straps doen!
Hoezo geen mixed grip, begrijp jullie redenatie. Deels ook mee eens, maar doe het ook bij deadlift en totaal geen last van asymmetrie op mijn rug. Buiten het feit dat er 100 verschillen grip/breed technieken zijn bij BOR. Bij mixed is mijn grip 10x beter dan bij pronated grip. Dan valt die na 1 rep al uit mijn hand. Heb op 100kg na alle setjes pronated gedaan, zal het volgende keer dan met straps doen!
Thanks heren!
Haha, zoals hierboven staat zal ik dat doen!haha mixed grip bij dit soort oefeningen is wel crap, pak dan nog eerder straps![]()
Oke 'gasgitaartje'
Trueomdat je armen geen bewegende delen zijn. bij bor wel
+1
Yepja idd maar om mixed grip bij bor te gebruiken heb ik nog nooit gezien/gehoord.
had je last van grip baas?
Vind het nog wel meevallen, gaat als enige vooruit. Rest staat even stil.
True that!Lekker hoor die BOR, ook al is die mixed. Heb je 't iig een keer geprobeert..![]()