AndroidHealthClinic

Dennisik, road to 95kg

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.921
mooi dat het weer wat beter gaat met de knie!

Mooi dattie weer beter gaat.

OMFGWTFROFLCOPTER MIXED GRIP BOR!?????

mss niet boeiend maar wel een nette training dude!

Tijdens het squatten geen last van, maar gister voelde ik het al even en vandaag als ik lang zit begin ik hem langzaam weer te voelen. Echt h**ren zooi dit, squat voelde gister goed enkel daarna als ik wat langer zat achter bureau begon de knie weer lichtelijk te irriteren. pl**ris t*ring, h**ren zooi. Wil squatten!

• #2.922
Vandaag toch wel wat last van de knie, vooral tijdens buigen of motorrijden.

Ook wil diabetes niet meewerken, word er schijtziek van.
Knie zal denk maar even de huisarts opzoeken, en kijken wat zij zegt.
Mocht het zo zijn, dat ik enkele weken moet stoppen. Dan stop ik met UB/LB en ga ik een split achtig iets doen.
Dan alle UB spiergroepen 2x per week.

klote nieuws hier... hopelijk valt het mee kerel!

Beterschap man. Aids is bad.

Vandaag toch wel wat last van de knie, vooral tijdens buigen of motorrijden.

Ook wil diabetes niet meewerken, word er schijtziek van.
Knie zal denk maar even de huisarts opzoeken, en kijken wat zij zegt.
Mocht het zo zijn, dat ik enkele weken moet stoppen. Dan stop ik met UB/LB en ga ik een split achtig iets doen.
Dan alle UB spiergroepen 2x per week.

Beterschap, maar al geweest Dennis? Ik ben gelijk naar de fysio gegaan en kreeg een sticker geplakt bij mijn knie.
Tijdens het bewegen, masseert die automatisch mijn knie. Was er vrijwel vanaf.
Maar, ook zoals jij weer vandaag veel last van mijn knieën, snel weer afspraak maken. :)

• #2.928
UB2,5

Shoulder Press
10x18kg
5x24kg
5x28kg

5x32
5x32
5x32 - nice

Pushpress
5x60kg
5x65kg

WG Bench
10x40kg
8x70kg
8x80kg
7x80kg

2 tricep oefeningen.

Note: Laatste 2 setjes van shoulder press waren hard en strak, nice. Dit gaat wel nice!

Beterschap man. Aids is bad.
Aids sucks :(

Beterschap, maar al geweest Dennis? Ik ben gelijk naar de fysio gegaan en kreeg een sticker geplakt bij mijn knie.
Tijdens het bewegen, masseert die automatisch mijn knie. Was er vrijwel vanaf.
Maar, ook zoals jij weer vandaag veel last van mijn knieën, snel weer afspraak maken. :)
Nog niet geweest, eerst maar even naar huis arts denk ik. Die even bellen, maar pl**ris k*tte is dat fysio niet word vergoed. Maar moet wel even, pijn wil ik het niet noemen. Het is een lichte irritatie, maar zelfs dat wil ik gewoon niet. Knie moet stevig en goed aanvoelen, zelfs een lichte pijn hoort er gewoon niet.

Laatst bewerkt:
nice shoulder press dennis! en doe rustig aan met je knie!

Nog niet geweest, eerst maar even naar huis arts denk ik. Die even bellen, maar pl**ris k*tte is dat fysio niet word vergoed. Maar moet wel even, pijn wil ik het niet noemen. Het is een lichte irritatie, maar zelfs dat wil ik gewoon niet. Knie moet stevig en goed aanvoelen, zelfs een lichte pijn hoort er gewoon niet.

Vervelend inderdaad, fysio sessies zijn ook echt duur. Je hebt gelijk dat soort pijntjes zijn niet welkom. Waarschijnlijk hebben we hetzelfde probleem. Heb je dat ook, dat als je zit in rust je knieën lichtjes tikken?

• #2.931
Vervelend inderdaad, fysio sessies zijn ook echt duur. Je hebt gelijk dat soort pijntjes zijn niet welkom. Waarschijnlijk hebben we hetzelfde probleem. Heb je dat ook, dat als je zit in rust je knieën lichtjes tikken?

Nee tikken niet, maar het begint wel licht te irriteren. Ik moet eens de komende dagen heel duidelijk opschrijven wat mijn klachten zijn en wanneer zodat ik daarmee een beter beeld kan vormen. Enige wat ik weet is dat het af en toe pijn doet als ik lang zit.

Ik heb nu het idee dat ik denk dat ik pijn heb, maar eigenlijk geen pijn heb. Snap je, of ik wil denken dat ik geen pijn heb. Al is die pijn echt wel aanwezig denk ik.
Fuaaaaark, knieception dit.

Nee tikken niet, maar het begint wel licht te irriteren. Ik moet eens de komende dagen heel duidelijk opschrijven wat mijn klachten zijn en wanneer zodat ik daarmee een beter beeld kan vormen. Enige wat ik weet is dat het af en toe pijn doet als ik lang zit.

Zou handig zijn inderdaad (vooral voor de doktor) het kan zijn dat ik het niet goed beschrijf, heel vervelend die pijntjes maar goed dat je meteen ingrijpt en niet consistent blijft doortrainen!

• #2.933
Zou handig zijn inderdaad (vooral voor de doktor) het kan zijn dat ik het niet goed beschrijf, heel vervelend die pijntjes maar goed dat je meteen ingrijpt en niet consistent blijft doortrainen!

True, wil graag door trainen maar op lange termijn heb ik daar totaal geen baat bij.

Morgen eerst nog even het e.e.a. fixen voor diabetes, t*ring ziekte werkt nu ook even niet mee.

• #2.934
Wat ik vergeten te melden was. Cleanbulk wil niet echt werken.
Schommel al 3 weken richting de 85kg droog. Eten wil ook niet echt lukken meestal, eet gewoon netjes volgens het schema enkel de pinda's vergeet ik. Zit iig elke dag hoog zat in eiwitten dus dat is geen probleem.

2 pluspunten, UB gaat opzich netjes vooruit. V shape is beter te zien, schouders en armen lijken voller. En taille is amper gestegen, zit rond de 80cm in de ochtend.

Grootste minpunt, dat t*ring gewicht wil niet omhoog. Wanneer ik weer kan squatten, gooi ik cleanbulk eruit en ga ik 1liter melk + 4 pannenkoeken toevoegen. Gewoon ouderwets volgas bulken!

schouderpress is idd nice kerel!

Het belangrijkste is dat je Suiker weer op orde is?beterschap

Waarom niet gewoon rustig cleanbulken? Nu ga je met een harde bulk alles weer vergooien waar je zo hard voor hebt gewerkt...(Lees: Je cutten)

Wat ik vergeten te melden was. Cleanbulk wil niet echt werken.
Schommel al 3 weken richting de 85kg droog. Eten wil ook niet echt lukken meestal, eet gewoon netjes volgens het schema enkel de pinda's vergeet ik. Zit iig elke dag hoog zat in eiwitten dus dat is geen probleem.

2 pluspunten, UB gaat opzich netjes vooruit. V shape is beter te zien, schouders en armen lijken voller. En taille is amper gestegen, zit rond de 80cm in de ochtend.

Grootste minpunt, dat t*ring gewicht wil niet omhoog. Wanneer ik weer kan squatten, gooi ik cleanbulk eruit en ga ik 1liter melk + 4 pannenkoeken toevoegen. Gewoon ouderwets volgas bulken!

Waarom niet gewoon rustig cleanbulken? Nu ga je met een harde bulk alles weer vergooien waar je zo hard voor hebt gewerkt...(Lees: Je cutten)

hierom dus syss

Ja, dat had ik gelezen...

Je kan beter gewoon je Kcal rustig uppen en kijken op welke hoeveelheid je wel langzaam maar zeker gaint.

• #2.940
Terug
Naar boven