Little Daddy
Monstrous Giant
- Waardering
- 711
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het giet het giet, giet.
Nog niet langs huisarts geweest, betreft voeding kijk ik inderdaad wel keer na. Eet amper pinda's de laatste tijd, moet weer even wat kilo's inslaan.Ik zou ook gewoon cleanbulken voeg gewoon meer carbs (rustig 70gr carbs meer voor/na de training, wanneer je het hardst nodig hebt ~ 300kcal kan al voldoende zijn) toe op trainingsdagen en je gaat als een tierelier.
Op rustdagen zou ik gewoon je vetten verhogen.
Hoe gaat met je knie nu? Nog niet langs huisarts geweest neem ik aan?

Deadlift = baas van rug oefeningen, hele weekend spierpijn in rug = nice!8x150 is zeker niet bad! En dan 1x170, BAM nice
edit:
Ja heb gelezen, fijn om te horen dat het beter gaat.
Voeding is no big deal idd, vetten leveren veel kcal's als je dat op rustdagen meer eet en op trainingsdagen extra complexe carbs komt het zeker goed.
Alleen ik denk dat velen ook bedoelen dat het jammer is als je extra vet aanzet, nu je hard hebt gewerkt om lager in bf te dalen.
Danku!
Oke?Mooie training op 15/10
Sterke deadlift...
Hoeveel weeg je ondertussen?
Strong morning bench = strong!
Mooie gewichten zo op de maandagochtend!![]()

40kg dumbbell press en 5x5x95 bench press, echt nice Dennis!![]()
UB1.1 = Borst, Schouders, Triceps
UB1.2 = Rug, Biceps, Buik
Benen deze week helemaal niet, volgende week waarschijnlijk ook niet. Mocht het dan aanhouden = fysio, zo niet rustig aan beginnen.

Yesss
Yess, nog 2 weken!Dat zijn weer lekkere trainingen kerel! De serie bench met 100 kg komt dichtbij!
Was nice training indeed!40kg dumbbell press en 5x5x95 bench press, echt nice Dennis!![]()
Danku!
Hehe heus niet
Is dat mijn knie het niet toelaat, zou heel graag willen squatten/deadliften.