- Waardering
- 1.623
48kg is natuurlijk ook niet 100% strict, maar ging nog best netjes. T/m 42kg waren ze gewoon strict.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
10 reppers vind ik k*t. Low reps it is!Ow oke bro is goed, zelf doe ik nu echt 10 reps en gaat lekker zo, check die gewichten niet meer alleen bij benchpress
Danku!
Ik hou nog 8 dagen rust voordat ik het weer probeer. Thanks iig!
Werkt opzich wel fijn, is wel verslavend elke keer als ik wat voel. Hop erop gooien, en de irritatie gaat weg.Hoe werkt tijgebalsem? Ik had ook dat van rechts oversloeg naar links en daarna was het opeens over lol.
Nah, heb wat beters te doen jammer genoegAls je niks te doen heb kan je voor de gein eens de KNGF richtlijnen voor knieletsel opzoeken.
Gewoon dat intikken op google. Let wel dat je het pdf bestand hebt en dat je echt tijd hebt om het te lezen. Deze shit moeten wij dus kennen naast nog honderdduizend andere protocollen anatomische en sociale vaardigheden. Leuk man![]()

Danku heren! Was inderdaad prima training.
Kon gewoon niet meer, schouders waren kapot. Finish, dood.Nice presses man, vind alleen je MP wat laag in verhouding of ben je niet max gegaan?
Danku heren! Was inderdaad prima training.
Kon gewoon niet meer, schouders waren kapot. Finish, dood.

Vind shoulder presses op machines beter werken dan DB shoulder press, dunno why maar met machines voel ik ze meer.
Nah, sowieso niet. Machine gaat hier tot 100kg en die doe ik vrij makkelijk 12x dat heeft dus geen zin. Plate loaded kan ik hem ook doen, maar doe ik niet.
Dumbbell press > elke andere schouder oefening.
Nah, sowieso niet. Machine gaat hier tot 100kg en die doe ik vrij makkelijk 12x dat heeft dus geen zin. Plate loaded kan ik hem ook doen, maar doe ik niet.