Fitness Seller

Dennisik, road to 95kg

Ow oke bro is goed, zelf doe ik nu echt 10 reps en gaat lekker zo, check die gewichten niet meer alleen bij benchpress

still going strong :)

keep it up man!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.984
Ow oke bro is goed, zelf doe ik nu echt 10 reps en gaat lekker zo, check die gewichten niet meer alleen bij benchpress
10 reppers vind ik k*t. Low reps it is!
still going strong :)

keep it up man!
Danku!

---------- Post toegevoegd Fri 21 Oct 2011 om 22:34 ----------

Schouders, Borst, Triceps

Shoulder Dumbbell Press
8x15kg
8x20kg
5x24kg
5x29kg

5x33kg
5x33kg
4x33kg
5x33kg - nice!

MP
5x50kg
4x50kg
5x40kg (Behind neck)

WG Bench
8x50kg
8x70kg
6x80kg

CGBP
8x50kg
5x60kg (6de rep viel die naar beneden voordat ik lockte)

Wat cable werk voor triceps.

Note: Voor 3de set 33kg shoulder press liet ik een dampoe killer, focus was toen wat minder. Trainingsmaat deed 6x33kg. Dus moest dat even recht zetten! Jammer genoeg lukte rep 6 net niet. Heerlijke training!

Schouders waren helemaal op daarna, dat is te zien aan de gewichten. Hou het zo nog wel even denk ik. Wie weet over paar weken, even wat andere borst/tricep oefeningen pakken die schouders wat meer ontzien.

Gister rug/biceps nog getraind maar motivatie was zo hoog als een dooie eekhoorn. Knie deed begin van de week amper last, afgelopen dagen wat meer last van. Morgen even tijgerbalsem halen, kijken of dat werkt.

Laatst bewerkt:
Oppassen met die knie man. Geloof me wanneer ik zeg dat het een gevoelig gewicht is..
Erg lekkere gewichten inderdaad op de shoulder press.
wat ik alleen nog niet heb begrepen is dan heb jij (bijvoorbeeld) 3 sets voor wg bench. Je eindigt met 80kg en begint met 50kg. De eerste set kan dan toch nooit een werkset zijn?

wel zeker nice train!

• #2.986
8x50kg is WU, 20kg vind ik doelloos maar wil ook niet direct 70/80kg pakken.

Ik ben nu nog aan het rust houden, maar word wel schijt ziek ervan. Wil godver deadliften/squatten! Afgelopen dagen geen grote pijnscheuten gehad, volgens mij meer last gehad van linker knie die begint te tikken dan rechter knie :roflol: Ik hou nog 8 dagen rust voordat ik het weer probeer. Thanks iig!

Hoe werkt tijgebalsem? Ik had ook dat van rechts oversloeg naar links en daarna was het opeens over lol.

Als je niks te doen heb kan je voor de gein eens de KNGF richtlijnen voor knieletsel opzoeken.
Gewoon dat intikken op google. Let wel dat je het pdf bestand hebt en dat je echt tijd hebt om het te lezen. Deze shit moeten wij dus kennen naast nog honderdduizend andere protocollen anatomische en sociale vaardigheden. Leuk man :roflol:

• #2.989
Hoe werkt tijgebalsem? Ik had ook dat van rechts oversloeg naar links en daarna was het opeens over lol.
Werkt opzich wel fijn, is wel verslavend elke keer als ik wat voel. Hop erop gooien, en de irritatie gaat weg.
Als je niks te doen heb kan je voor de gein eens de KNGF richtlijnen voor knieletsel opzoeken.
Gewoon dat intikken op google. Let wel dat je het pdf bestand hebt en dat je echt tijd hebt om het te lezen. Deze shit moeten wij dus kennen naast nog honderdduizend andere protocollen anatomische en sociale vaardigheden. Leuk man :roflol:
Nah, heb wat beters te doen jammer genoeg :D
Moet software ontwikkeling leren/middleware/vision/C++

sterke db preses man!!

Flinke DB Presses bro, sterk. Me jelly :)

Lekker die schouders afgebeuld!

Nice presses man, vind alleen je MP wat laag in verhouding of ben je niet max gegaan?

• #2.994

Flinke DB Presses bro, sterk. Me jelly :)

Lekker die schouders afgebeuld!
Danku heren! Was inderdaad prima training.
Nice presses man, vind alleen je MP wat laag in verhouding of ben je niet max gegaan?
Kon gewoon niet meer, schouders waren kapot. Finish, dood.

Vind shoulder presses op machines beter werken dan DB shoulder press, dunno why maar met machines voel ik ze meer.

• #2.997
Vind shoulder presses op machines beter werken dan DB shoulder press, dunno why maar met machines voel ik ze meer.

Nah, sowieso niet. Machine gaat hier tot 100kg en die doe ik vrij makkelijk 12x dat heeft dus geen zin. Plate loaded kan ik hem ook doen, maar doe ik niet.

Dumbbell press > elke andere schouder oefening.

Nah, sowieso niet. Machine gaat hier tot 100kg en die doe ik vrij makkelijk 12x dat heeft dus geen zin. Plate loaded kan ik hem ook doen, maar doe ik niet.

Dumbbell press > elke andere schouder oefening.

Laatste keer dat ik db shoulder press deed was 4 maanden geleden toen 30 kg en nu machines, beetje varieren maar vind het lekkerder dunno why :$

• #3.000
Terug
Naar boven