Fitness Seller

Dennisik, road to 95kg

• Topic Starter Topic Starter
Je praat er echt over alsof je het tegen vond vallen :roflol:

:roflol:

p.s. logje is dicht jongens..

Haha, nee ben blij dat ik niks heb :D Alleen als ik de foto's zie heb ik een gevoel van hoe ben ik er vanaf gekomen zonder kleerscheuren. Daarnaast kan ik me dat moment dat hij me kant op kwam ook moeilijk herinneren vandaar dat ik er wat licht over doe. Maak me ook over weinig dingen druk, dus over een week zal ik hier weer lachend op terug kijken :o

@Ice, Druk met je studie ?
Ik zie vanzelf wel weer een nieuw log verschijnen dan

McMetronome, jou kom ik over al tegen he :)

Haha, nee ben blij dat ik niks heb :D Alleen als ik de foto's zie heb ik een gevoel van hoe ben ik er vanaf gekomen zonder kleerscheuren. Daarnaast kan ik me dat moment dat hij me kant op kwam ook moeilijk herinneren vandaar dat ik er wat licht over doe. Maak me ook over weinig dingen druk, dus over een week zal ik hier weer lachend op terug kijken :o

@Ice, Druk met je studie ?
Ik zie vanzelf wel weer een nieuw log verschijnen dan
nou ik moet gewoon op het moment heleboel dingen regelen.. abbo loopt af bij het VU sportcentrum dus ik moet overstappen naar wormerveer, maar mijn ouderlijk front sponsort me nog op het sportgebied dus dat moet ik even goed regelen + nog boel andere dingen..

wil gewoon een frisse start, nieuw schema, nieuwe gym, nieuw logje:)

Echt mega k*t allemaal, sterkte

McMetronome, jou kom ik over al tegen he :)

I R watching you :evilnana:

We gaan trouwens wel heel erg offtopic met zn allen. Komt natuurlijk ook omdat Ice's logje niet meer bruikbaar is voor game-discussies. [offtopic]Nieuwe basversterker of ps3/tv? ???[/offtopic]

je armen zullen wel goed vol hebben gezeten met dat volume :thumbs:

je armen zullen wel goed vol hebben gezeten met dat volume :thumbs:

Mwah viel mee. Arm was 37cm, niet erg boeiend dus. Nu paar dagen/weken rustig aan doen en dan kunnen we weer knallen!

En vooral voeding op orde krijgen, ga niet extreem hoog in kh. Maar probeer dalijk om de 2u wat eiwitten binnen te krijgen, en 2liter melk per dag voor de rest wat rijst en boterhammen en dan zit ik denk wel boven me onderhoud.

---------- Toegevoegd om 23:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:27 ----------

Echt mega k*t allemaal, sterkte

Thanks! :)

Mwah viel mee. Arm was 37cm, niet erg boeiend dus. Nu paar dagen/weken rustig aan doen en dan kunnen we weer knallen!

En vooral voeding op orde krijgen, ga niet extreem hoog in kh. Maar probeer dalijk om de 2u wat eiwitten binnen te krijgen, en 2liter melk per dag voor de rest wat rijst en boterhammen en dan zit ik denk wel boven me onderhoud.

---------- Toegevoegd om 23:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:27 ----------

Thanks! :)
Mijn ervaring is dat melk echt niet chill is als je stil moet zitten;)
oftewel: ik moest stilzitten vanwege een operatie maar ik dacht me voeding op orde te hebben door gewoon lekker door te gaan, alleen iets te minderen. nou ik werd er heel erg vet van.. niet normaal..
ik hoop voor je dat je dit niet krijgt, maar ik zou er goed op letten en als je wat merkt meteen overstappen op clean eten..

Mijn ervaring is dat melk echt niet chill is als je stil moet zitten;)
oftewel: ik moest stilzitten vanwege een operatie maar ik dacht me voeding op orde te hebben door gewoon lekker door te gaan, alleen iets te minderen. nou ik werd er heel erg vet van.. niet normaal..
ik hoop voor je dat je dit niet krijgt, maar ik zou er goed op letten en als je wat merkt meteen overstappen op clean eten..

Ja, anders moet je Geddie effe vragen. Die heeft ivm een blessure een tijdje alleen zn onderlichaam getrained, vraag me eigenlijk wel af wat ie toen qua voeding heeft gedaan.

---------- Toegevoegd om 23:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:44 ----------

http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/geddies-trainingslog-230959/index9.html

Thanks mannen!

Kwa lichamelijke klachten gaat het nu wel goed. Geen last meer van me rug, voet is wel gekneusd dus dat duurt paar weken.

Ook is me sportschool aan het verbouwen dat zou ook 2 weken duren, vandaar dat ik niet uitgebreid kan trainen. Moet over 2 weken even kijken hoe het gaat kwa lichaam en sportschool. Hoop over 2 weken weer met wendler te beginnen, voeding op orde en knallen maar!

:sad: Vind wel dat je er pro mee omgaat allemaal.

:sad: Vind wel dat je er pro mee omgaat allemaal.

Ach, het klinkt hierzo dramatischer dan het is. Ik loop gewoon op me voet, ga naar me werk en naar school. Dus het valt allemaal wel mee.

Woog vanochtend wel een lullige 78,3kg (ecto) :(

Had het wel verwacht, na een week niet trainen, slecht eten en stress. Nadat ik weer in deze gym of een andere gym weer de spullen heb om te knallen, en me lichaam dat weer toelaat. Probeer ik nog 80kg voor de zomer te wegen.

Pft, makkie voor jou :thumbs:

Dat gewicht gaat er net zo snel weer bij als dat het eraf ging hoor.

Over een paar weekjes gewoon keihard gaan knallen met wendler;)

Over een paar weekjes gewoon keihard gaan knallen met wendler;)

Zker :D

Vandaag Borst + Biceps met de middelen die ik heb in de sporstchool.

Incline Bench
12x40kg
8x60kg
8x70kg Vpr!
4x80kg PR! - Mag ook wel, aangezien ik deze altijd als 2de doe.

Bench (In smith, laatste keer dat ik dat doe. Echt zwaar k*t)
12x55kg
8x70kg
2x85kg :(

Cable Flys
12x20kg
8x25kg
8x30kg
8x35kg - pr, ging wel lekker.

Standing Bicep Cable Curl
12x20kg
12x25kg
8x30kg
8x35kg

Daarna nog wat met een rechte stang, bicep curl gedaan. Wat een k*t stang zeg.

Training ging niet verkeerd, ook niet erg denderend. Eten is slecht en train weinig, nu beetje bijhouden en dan knallen!

Superdude sT, benchen in de smith is nog zwaar ook. Ik denk doe wel even 8x90kg, nou dat viel zwaar tegen. Snap ook niet dat je in de smith gaat benche, 1ste keer en meteen ook de laatste keer wat een k*t ding zeg.

Nette incline
Hoezo deed je je normale bench deze keer in de smith?

Nette incline
Hoezo deed je je normale bench deze keer in de smith?

Aangezien, squat plek. Bench en alle dumbbells weg zijn. Onder het mom van een "verhuizing"

Hoor 200 verhalen dat het failliet is, ze zeggen dat het binnen 2 weken weer terug is. Even aankijken anders ga ik ergens anders heen. Kan nu toch nog niet squatte vanwege me voet.

Die incline is niet slecht nee. Maar wat een vaag verhaal over die verhuizing 8-) waar zouden ze dan heen verhuizen? of is dat ook niet bekend?

Terug
Naar boven