XXL Nutrition

Dennisik, road to 95kg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

50kg dumbbell rows!:bow:

goed bezig met de rows man!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.027
Aha, engerd!
Danku beest!

Danku!
Het gaat. Het gaat pas hard als ik squat.
Danku!

---------- Post toegevoegd Fri 28 Oct 2011 om 21:18 ----------

Triceps, Biceps

CGBP
12x20kg
8x50kg
8x70kg
8x80kg
2x90kg

Skullcrusher
8x7,5kg
8x17,5kg
8x27,5kg
6x32,5kg

- Pushdown
- One arm extension

Dumbbell Curl
8x14kg
5x18kg
5x20kg
5x22kg
5x24kg
3x26kg - zie lief dagboek

Seated curl
5x15kg
5x18kg

Concentration curl
12x11kg

Note: Nah niet echt boeiende training. Curls gingen opzich wel hard, 24kg ging beter dan verwacht en redelijk strict.

Lief dagboek:
Haha, net weer een leuke discussie met toevallig een instructrice.

Was aan het curlen. Deed 5x24kg, ging nog best netjes. Denk doe even wat kg hoger, mss wat minder strict maar cheat curls zijn ook wel nice.
Ik pak dus 26kg en die gaat best goed af nog, 3x26kg lukte. Ik hoorde al instructrice achter mij praten met een nieuwe instructeur van dit is niet goed/te zwaar/hij is ecto weet ik het.

Ze loopt naar mij toe en zegt.
- Mag ik je een tip geven.
Ik: Ja hoor
- Als je hamer curls doet, probeer dan minder te draaien met je schouder. Voor de rest is die opzich best netjes.
Ik: Ken je arnold (Oke, ik weet het is een k*t vraag me he hij is er beroemd mee geworden)
- Uh nee?
Ik: Oh oke, hij is iig harstikke voorstander van deze oefening.
- Ook zo zwaar?
Ik: Ja ook zo zwaar.
- Oh ok, let er iig op dat je de hammer curl niet zo draait.
Ik: Is goed zal ik doen, enkel is dit geen hammer curl. Dit was de dumbbell curl, hammer curl is een andere oefening.
- Oh oke, ja dat kan.
Ik: Maar je hebt helemaal gelijk, ik zal er op letten.

Heb haar maar te vriend gehouden anders mag ik niet naar die nice ass kijken, maar niet weten wie arnold is dat kan. Dan vervolgens verschil tussen hammer en dumbbell curl niet weten is een 2de. Heb haar netjes bedankt voor de tips en geen eigenwijze discussie van gemaakt. Trainings maat vond het zelfs netjes hoe ik deed, die zag de bui al hangen natuurlijk :D

Laatst bewerkt:
hahahaha nice spoiler!

zou een dumbbeel tegen de reet gooien en zeggen : ''kan een ecto dat''

LOL @ spoiler :roflol: Ik zou haar gewoon straffen Dennis :trollface:
Wel nice getrained weer man! Verder nog nieuwe updates m.b.t. knie?

Knappe training

Ja Dennis je moet die hammercurl niet zo zwaar doen man.

Lekkere curls om het weekend mee in te gaan. Verder alles goed met je naast het trainen en al, niet te depri omwille van je knie?

• #3.033
Hehe, was wel geinig!
zou een dumbbeel tegen de reet gooien en zeggen : ''kan een ecto dat''
Haha :D

LOL @ spoiler :roflol: Ik zou haar gewoon straffen Dennis :trollface:
Wel nice getrained weer man! Verder nog nieuwe updates m.b.t. knie?
Zie onder.

Danku!
Ja Dennis je moet die hammercurl niet zo zwaar doen man.

Lekkere curls om het weekend mee in te gaan. Verder alles goed met je naast het trainen en al, niet te depri omwille van je knie?
True, van zwaar trainen word je niet groot. Ik ga 50 reppers doen. Volgens mij wil ze dat gewoon zien.

Knie voelde deze week wel goed, vandaag 6 uurtjes gewerkt eigenlijk totaal geen last van. Schouder doet nog wel beetje lastig bij een bepaalde beweging. Beiden even aankijken aankomende week, schat dat knie wel goed gaat en dat ik schouder nog even weekje rust gun.

Plan:
Maandag benchen, last = deload voor UB die week.
Dinsdag weer squatten. Begin op 80kg elke week 5kg erop.
Vrijdag weer deadliften. Begin op 120kg elke week 5kg erop.
Fsq, Deficit deadlift, Leg extension, Paused squat gooi ik nog even eruit. Focus is compounds, die moeten goed aanvoelen. Daarna langzaam alles weer erin gooien.

Dat is het wel zo'n beetje.

Nice train nice curls brah!:)

Pics van dat ass?:o

Het was vast geen lekkere instructrice..anders was dit wel een beetje een faal Dennis!

Ze had achter je kunnen komen staan en je 'helpen' met de uitvoering ;)

Verder is curlen met 26kg natuurlijk gewoon bruut!

• #3.036
Nice train nice curls brah!:)
Pics van dat ass?:o
Danku!
Het was vast geen lekkere instructrice..anders was dit wel een beetje een faal Dennis!

Ze had achter je kunnen komen staan en je 'helpen' met de uitvoering ;)

Verder is curlen met 26kg natuurlijk gewoon bruut!
True that.

---------- Post toegevoegd Mon 31 Oct 2011 om 21:48 ----------

UB1

Bench
12x20kg
12x50kg
8x70kg
3x90kg

5x100kg
5x100kg
5x100kg

Dumbbell Press
5x31kg (Incline)
8x36kg (Flat)
6x40kg (Flat)

WG Pull-ups
8xBW
10xBW
9xBW

Compound-row
8x50kg
8x60kg
8x80kg

- Pushdown

Dumbbell Curl
8x13kg
3x5x18kg

Note: Opzich wel een lekkere training, schouders voelden wel goed bij 90kg dus gewoon gedaan. Incline voelde niet lekker, dus flat gedaan. Beetje jammer is dat het voelde alsof ik geen 6de rep aankon, terwijl rep 1t/m 3 gewoon vlogen. Ach komt wel. Ook nog een ijsbeentje gegeven met een 31kg aan mijzelf, die voel ik nu nog. Lekker :o

3x5x100 bam! gaat beter met je bench zie ik?

• #3.038
3x5x100 bam! gaat beter met je bench zie ik?
Ach, 5x100kg al paar maanden terug gehaald. 3x5x100kg is wel een vpr, maar daar heb ik niks aan. Hopelijk over 2 weken 5x105kg mogelijk, dan moet 115kg er wel inzitten. Voor eind van het jaar 120kg zou leuk zijn.

sterk kerel, vind je dumbbellpresses na de bench ook sterk! 120 eind van het jaar, das binnen 2 maanden... ben benieuwd

Lekkere bench man, en succes met je doel voor het einde van het jaar. Dat was ook mijn doel maar dat zit er even niet meer in helaas.

Terug
Naar boven