- Waardering
- 12.551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja het gaat ze gangetje. Nope, al jaren niet meer. Train bij koster al sinds 1,5 jaar volgens mij. Train jij nog?
Special prize for joe! Vandaag even geprobeerd, nah niet echt een klik mee.
Het kon ermee door ja!Na het press werk voor schouders vind ik 6x80kg WG bench meer dan respectabel!~![]()
Jammer van je fail man!
Wel lekker dicht tegen de 100 aan![]()
Yess dat wel. Maar of ik zo progressie heb opgebouwd, vraag het mij af. Hiervoor deed ik ook 5x100kg. Ach op een goeie dag moet 6 a 7x 100kg denk wel erin zitten.
Ja komt wel goed denk ik, even kijken wat prio heeft. Gooi WG er even uit.volgende week ga je die 100kg wel drukken als je je schouders deze week rust geeft! moet wel lukken denk ik!
Het kan altijd slechter ja

Opzich amper last ervan, meer last van linker knie dan rechter knieMooie benchpress man, volgende week heb je zeker die 100kg!
Hoe gaat het verder met je knie eigenlijk? Ben erg benieuwd.
Yess dat wel. Maar of ik zo progressie heb opgebouwd, vraag het mij af. Hiervoor deed ik ook 5x100kg. Ach op een goeie dag moet 6 a 7x 100kg denk wel erin zitten.

Ik train weer, zoals altijd.Ja het gaat ze gangetje. Nope, al jaren niet meer. Train bij koster al sinds 1,5 jaar volgens mij. Train jij nog?

Danku!
Repout komt wel keer, eerst volgens het schema werken. Als 3x5x100kg lukt en wie weet nog 1 of 2x kan verhogen zou mooi zijn. Daarna stap ik over op 3x3, of eerst deload en dan 3x3.Laat maar eens zien dan die repout met 100
Zou 6 reps een pr zijn?
Nice, nice!
Denk gewoon voor die 100kg, even kijken hoe dat maandag aanvoelt.Ga je volgende keer 3x5x100kg pakken of wil je eerst die 3x5x97.5kg wel pakken? Ik vind zoals de meesten hier natuurlijk niets mis met je training!![]()
Danku! Zo hoort het ook, houd je scherp!nette trainingen nog steeds Dennis, goed dat je jezelf blijft pushen ook! Nooit tevreden zijn heeft zijn voordelen![]()
Eigenlijk zijn het 5 dumbbells van 10kg, maar dat zeg ik niet
Eigenlijk zijn het 5 dumbbells van 10kg, maar dat zeg ik niet![]()