MuscleMeat

Dennisik, road to 95kg

Was je suiker niet zo laag door de ontsteking?

Mooi je dl:-)

hee goeie training pletterpet

---------- Post toegevoegd Tue 8 Nov 2011 om 22:39 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

3x5x120 is wel matig man, erg jammer..

---------- Post toegevoegd Wed 9 Nov 2011 om 08:56 ----------

Ontsteking?

Maar nee, suiker was de afgelopen dagen niet laag. En helaas deadlift was ook niet mooi.

Op dat soort comments doelde Tymen dus in mn logje;) Complimenten over je mooie deadlift..:o

3x5x120 is wel matig man, erg jammer..

---------- Post toegevoegd Wed 9 Nov 2011 om 08:56 ----------

Op dat soort comments doelde Tymen dus in mn logje;) Complimenten over je mooie deadlift..:o

HHUUHHHHHH???!!

:jk: i know who you mean:D die andere toffe tymen

Ik haat gripfailures..... Je hebt de set wel afgemaakt, das karakter.

Lekker bezig geweest kerel.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.070
Wat een h**ren training, ging echt nergens over.

Morgen nog licht squatten daarna week volledige rust. UB/LB gaat de prullenbak in, werkt totaal niet voor mij. Daarna begin ik weer met split, wat zich keer op keer heeft bewezen of ik ga met Blood and Guts beginnen. Is iig split based.

je moet doen wat je moet doen bro :)

• #3.072
nvm.

Laatst bewerkt:
what has been posted on inet, cannot be unseen.

ik zou proberen wat meer je schouders als ware naar beneden trekken. ellebogen wat lager. en meer spreiden :) maar verder zag het er goed uit hoor. lekker door zetten

• #3.074
what has been posted on inet, cannot be unseen.

ik zou proberen wat meer je schouders als ware naar beneden trekken. ellebogen wat lager. en meer spreiden :) maar verder zag het er goed uit hoor. lekker door zetten

Nice tips, van schouder wist ik nog niet. Die probeer ik rechts omhoog te gooien om wijdte erin te gooien. Ellebogen wist ik al, wat bedoel je precies met spreiden? Gewoon meer wijdte creeren? Dat probeer ik, zal er de volgende keer nog opletten.

Thanks iig!

Note: Opzich wel lekkere training, knie voelde goed aan tijdens squat. Tijdens leg extension wel beetje last van, iemand goeie been oefeningen die de knie ontzien? Hopelijk morgen ook geen last ervan dan weet ik zeker dat de pijn afneemt. Had vanmiddag nog wel een bloedsuiker waarde van 1,9 dat is wel pr'tje lager dan dat of ik lig gestrekt.

Dat was mijn vraag, als er een ontsteking in de knie zat, dat je spiegel zo laag was?

• #3.076
Note: Opzich wel lekkere training, knie voelde goed aan tijdens squat. Tijdens leg extension wel beetje last van, iemand goeie been oefeningen die de knie ontzien? Hopelijk morgen ook geen last ervan dan weet ik zeker dat de pijn afneemt. Had vanmiddag nog wel een bloedsuiker waarde van 1,9 dat is wel pr'tje lager dan dat of ik lig gestrekt.

Dat was mijn vraag, als er een ontsteking in de knie zat, dat je spiegel zo laag was?

Je bedoelt dat mijn ontsteking veroorzaakt is door mijn lage bloedsuiker? Zover ik weet, kan dit gebeuren. Enkel alleen maar bij hoge bloedsuikers, bij lage bloedsuikers heb ik hiervan nog nooit gehoord. Buiten dat, zal dan de ontsteking niet in de knie zijn. Maar in de ogen/handen/voeten, wat kan lijden tot blindheid of amputatie.

oooeeeefffff,

Als je ergens een ontsteking in je lichaam hebt zitten (dat hoef je nog geen eens te weten), dat vergt veel energie van je lichaam. Als je dan even een vette training er tegenaan gooit, dan kan je spiegel ineens veel te laag zijn.

• #3.078
oooeeeefffff,

Als je ergens een ontsteking in je lichaam hebt zitten (dat hoef je nog geen eens te weten), dat vergt veel energie van je lichaam. Als je dan even een vette training er tegenaan gooit, dan kan je spiegel ineens veel te laag zijn.

Ah zo, maar nee dat is het ook niet. Omdat
1. Last van mijn knie had ik hier al weken van te voren.
2. Hypo was voor de training, en niet na de training.

Buiten dat vraag ik mij af, of het zoveel energie vergt dat ik een hypo krijg. Mss van 2.0 naar 1.9 maar niet van een normale waarde naar zo'n hoge hypo. Ben 2x op het asfalt gaan glijden, dat heeft ook niet geleid tot gekke hypo's.

Thanks iig voor het meedenken!

Ah zo, maar nee dat is het ook niet. Omdat
1. Last van mijn knie had ik hier al weken van te voren.
2. Hypo was voor de training, en niet na de training.

Buiten dat vraag ik mij af, of het zoveel energie vergt dat ik een hypo krijg. Mss van 2.0 naar 1.9 maar niet van een normale waarde naar zo'n hoge hypo. Ben 2x op het asfalt gaan glijden, dat heeft ook niet geleid tot gekke hypo's.

Thanks iig voor het meedenken!

Oké nu zitten we weer op dezelfde golflengte.

Nice tips, van schouder wist ik nog niet. Die probeer ik rechts omhoog te gooien om wijdte erin te gooien. Ellebogen wist ik al, wat bedoel je precies met spreiden? Gewoon meer wijdte creeren? Dat probeer ik, zal er de volgende keer nog opletten.

Thanks iig!

hoe hoger jij je schouders houdt hoe langer je rug lijkt en dus minder stijl hij naar buiten dijt. met spreiden bedoel ik dat je alsware je schouders ook naar buiten wilt trekken. daarmee spreid ik in ieder geval maximaal mijn lats mee.

Terug
Naar boven