MuscleMeat

Dennisik, road to 95kg

Gaat lekker hier brahhhh, je weet brahh

Dus je hebt nu besloten om rust te houden Dennis, geen deload of iets dergelijks?
Hoe staat nu met je knie dan? Het is weer een tijd geleden.
Al enig idee hoe je split er uit gaat zien?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.083
hoe hoger jij je schouders houdt hoe langer je rug lijkt en dus minder stijl hij naar buiten dijt. met spreiden bedoel ik dat je alsware je schouders ook naar buiten wilt trekken. daarmee spreid ik in ieder geval maximaal mijn lats mee.
Had even filmpje geschoten, zodat ik beetje kon zien hoe en wat. Paar keer zat er wel goeie pose tussen, enkel op film zie je dat haast. Maar keer iemand foto laten nemen ipv van zelf ontspanner.
Gaat lekker hier brahhhh, je weet brahh
Ok

Dus je hebt nu besloten om rust te houden Dennis, geen deload of iets dergelijks?
Hoe staat nu met je knie dan? Het is weer een tijd geleden.
Al enig idee hoe je split er uit gaat zien?
Maandag/Dinsdag niet trainen. Mss woensdag en vrijdag even deloaden.
Vanaf maandag weer 4xp/w knallen.

Van knie eigenlijk totaal geen last meer van, tijgerbalsem gebruik ik nog heel af en toe. Heb soms wel het idee dat knie wat zenuwachtig aanvoelt, enkel kan dat ook het idee zijn dat ik denk dat het wat irriteert terwijl het niet zo is.

Zoiets had ik in gedachten:

Maandag: Benen, Buik
- Squats

Dinsdag: Schouders
- Dumbbell press
- PP

Woensdag: Rug, Triceps
- Deadlift
- Pull up

Donderdag: Rust

Vrijdag: Borst, Biceps
- Dumbbell Press
- Bench press

Zaterdag: Rust

Zondag: Rust of Armen

- CGBP

Volgorde van oefeningen en het aantal oefeningen staat nog niet vast, dit is iig wat er sowieso in moet. Zondag kan ik wss wel schrappen, bedenk me zo dat ik heel de maand December elke zondag moet werken.

Zit alleen te twijfelen of triceps wel zo handig staat na schouder dag. Weet niet of mensen dit doen, en hoe jullie dat ervaren kwa herstel? Ik deed eerst altijd schouders/triceps maar merkte dat ik met triceps kracht te kort kwam op CGBP bijvoorbeeld.

succes kerel! Ja ik kan die vraag beter niet beantwoorden:)

Ik doe vaak schouders de dag voor of na armen, gaat altijd wel goed eigenlijk ook kwa herstel.

Lijkt me ook geen probleem om schouders voor triceps te doen hoor! Gewoon proberen!:D

Zit alleen te twijfelen of triceps wel zo handig staat na schouder dag. Weet niet of mensen dit doen, en hoe jullie dat ervaren kwa herstel? Ik deed eerst altijd schouders/triceps maar merkte dat ik met triceps kracht te kort kwam op CGBP bijvoorbeeld.

T eerste wat in me op kwam was daar moet een rustdagje tussen. Mijn optiek: DB Press en vooral PP (ontziet je schouders onderin maar door legdrive wel volle bak voor triceps) vragen genoeg van je triceps om een dagje rust te rechtvaardigen. Met dit schema pak je 4x in de week triceps als je zondag trained.

• #3.088
succes kerel! Ja ik kan die vraag beter niet beantwoorden:)
Danku!

Ik doe vaak schouders de dag voor of na armen, gaat altijd wel goed eigenlijk ook kwa herstel.
Maar jij was de afgelopen weken on, dus dat scheelt wel wat.

Lijkt me ook geen probleem om schouders voor triceps te doen hoor! Gewoon proberen!:D
Mmh, ik weet het niet. Ik gaat er nog even over nadenken.

T eerste wat in me op kwam was daar moet een rustdagje tussen. Mijn optiek: DB Press en vooral PP (ontziet je schouders onderin maar door legdrive wel volle bak voor triceps) vragen genoeg van je triceps om een dagje rust te rechtvaardigen. Met dit schema pak je 4x in de week triceps als je zondag trained.
True, dat was mijn eerste gedachte ook. Enkel wil ik benen/rug uit elkaar houden omdat squat/deadlift veel grotere belasting zijn voor CNS vandaar dat ik liever die 2 uit elkaar haal dan triceps/schouder.

Denk dat als ik zondag niet mee reken (Wat ik de komende 4 weken doe) dat ik het een en ander wel kan veranderen. Als ik zondag wel mee reken, is dit de enige optie. Omdat ik op maandag alleen benen kan doen, als ik zondag armen doe. Denk dat ik zondag even de komende 4 weken eruit gooi, dan doe ik het zo:

Maandag: Borst, Biceps

Dinsdag: Benen, Buik

Woensdag: Schouders

Vrijdag: Rug, Triceps

• #3.094
Ach fack it, had ze paar dagen terug gepost. Denk post ze gewoon, crappy foto's maar je ziet iets hoop ik.

..

Laatst bewerkt:
had ze toch al gezien :trollface:

ik zie liever nog een pic waarbij je de tips van mij eens probeerd :)

• #3.096
had ze toch al gezien :trollface:

ik zie liever nog een pic waarbij je de tips van mij eens probeerd :)

Al paar pics gemaakt waarbij ik je tips heb toegepast, vond ze enkel er alleen maar slechter uit komen. Ik maak ooit wel keer pics door iemand anders, en met goeie belichting dat scheelt al heel veel.

Er is zeker wel wat te zien op die pics maar het komt er echt niet goed uit doordat de foto's wazig en slecht belicht zijn!

• #3.098
Er is zeker wel wat te zien op die pics maar het komt er echt niet goed uit doordat de foto's wazig en slecht belicht zijn!

Ooit komen goeie foto's dat is beloofd!

---------- Post toegevoegd Thu 17 Nov 2011 om 23:47 ----------

Betreft Blessure's

Betreft mijn oestrogeen volle knie. Opzich zijn de pijntjes wel weg, tijdens het zitten voel ik niks meer.
Ook niet tijdens andere bewegingen (trap lopen, fietsen)

Enkel als ik iets van de grond moet pakken en zak zeer diep door mijn benen (ATTG) dan heb ik het gevoel dat het niet 100% aanvoelt. Eerder 90/95% als het ware. Pijn is het niet echt, enkel lijkt het alsof ik een iets hogere belasting voel dan bij rechts. Je voelt dat beide knieën een belasting krijgen, enkel heb ik het gevoel dat links net ietsie meer word belast dan rechts. Als ik gewoon squat bewegingen maak zonder gewicht is er niks aan de hand. Ik voel dat mijn knieën belast worden, maar totaal geen steken of pijntjes.

Ik weet niet wat ik ervan moet vinden, knie voelt opzich wel goed aan. Tijgerbalsem gebruik ik amper. Kwa belasting is het toch wat omhoog gegaan o.a. motorrijden in deze kou met slechts spijkerbroek aan. Zal de knie niet grappig vinden, maar hij voelt hierbij prima. In tegenstelling tot 4 of 5 weken terug.

Denk dat het wel veilig genoeg is om te zeggen, dat ik weer heel rustig aan kan beginnen met trainen maandag, zelfde geldt voor mijn schouder pijn/last/irritatie is totaal weg.

Betreft Schema

Maandag: Borst, Biceps
- Bench press 3x5 - start = 90kg
- Dumbbell Press
- Incline Bench

- Dumbbell Curl
- curl

Dinsdag: Benen, Buik
- Squats 3x5 - start = 80kg
- FSQ / Lunges
- Leg Curl
- Calfs

- Buik

Woensdag: Schouders, ?
- Dumbbell press 3x5 - start = 26kg
- MP / PP
- Cable Side Raises
- Facepull

Vrijdag: Rug, Triceps
- Deadlift 3x5 - start = 120kg
- Pull up
- BOR / Dumbbell Row

- CGBP / Dips
- Pushdown

Zaterdag: Rust

Zondag: Rust

Lekker weinig oefeningen. Lekker rustig beginnen.
Kan altijd nog uitbreiden met oefeningen.

Mocht ik mij niet voldaan voelen kan ik altijd nog keer repout doen oid.

Op/aanmerkingen/kritiek, laat het maar horen!

Laatst bewerkt:
Langzaam zal je knie klachten verdwijnen. Ik heb het nu heel weinig, heel licht getik tijdens trainen. Maar wel merkwaardig getik als ik mijn been flex. Jij hier ook last van?

Wat betreft je schema, ziet er prima uit zover ik kan zien. Maar doe je geen hamstring oefeningen op benendag?

• #3.100
Langzaam zal je knie klachten verdwijnen. Ik heb het nu heel weinig, heel licht getik tijdens trainen. Maar wel merkwaardig getik als ik mijn been flex. Jij hier ook last van?

Wat betreft je schema, ziet er prima uit zover ik kan zien. Maar doe je geen hamstring oefeningen op benendag?

Was ik vergeten inderdaad betreft hamstring, even leg curl toevoegen. Al vind ik back squat, al een perfecte oefening voor hamstring.

Nope, geen last van. Al denk weken geen last meer van het getik, trainen ook vermeden de afgelopen weken. Ook niet tijdens het flexen ervan, afgelopen dagen amper last van. Alleen tijdens het werken, voelde het niet buis. Morgen en over mogen nog dagje werken en even aanvoelen hoe het daar aanvoelt.

Terug
Naar boven