Rijstwafel
Huge Freak
- Waardering
- 1.477
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had even filmpje geschoten, zodat ik beetje kon zien hoe en wat. Paar keer zat er wel goeie pose tussen, enkel op film zie je dat haast. Maar keer iemand foto laten nemen ipv van zelf ontspanner.hoe hoger jij je schouders houdt hoe langer je rug lijkt en dus minder stijl hij naar buiten dijt. met spreiden bedoel ik dat je alsware je schouders ook naar buiten wilt trekken. daarmee spreid ik in ieder geval maximaal mijn lats mee.
Ok
Maandag/Dinsdag niet trainen. Mss woensdag en vrijdag even deloaden.Dus je hebt nu besloten om rust te houden Dennis, geen deload of iets dergelijks?
Hoe staat nu met je knie dan? Het is weer een tijd geleden.
Al enig idee hoe je split er uit gaat zien?
Zit alleen te twijfelen of triceps wel zo handig staat na schouder dag. Weet niet of mensen dit doen, en hoe jullie dat ervaren kwa herstel? Ik deed eerst altijd schouders/triceps maar merkte dat ik met triceps kracht te kort kwam op CGBP bijvoorbeeld.
Danku!succes kerel! Ja ik kan die vraag beter niet beantwoorden![]()
Maar jij was de afgelopen weken on, dus dat scheelt wel wat.Ik doe vaak schouders de dag voor of na armen, gaat altijd wel goed eigenlijk ook kwa herstel.
Mmh, ik weet het niet. Ik gaat er nog even over nadenken.Lijkt me ook geen probleem om schouders voor triceps te doen hoor! Gewoon proberen!![]()
True, dat was mijn eerste gedachte ook. Enkel wil ik benen/rug uit elkaar houden omdat squat/deadlift veel grotere belasting zijn voor CNS vandaar dat ik liever die 2 uit elkaar haal dan triceps/schouder.T eerste wat in me op kwam was daar moet een rustdagje tussen. Mijn optiek: DB Press en vooral PP (ontziet je schouders onderin maar door legdrive wel volle bak voor triceps) vragen genoeg van je triceps om een dagje rust te rechtvaardigen. Met dit schema pak je 4x in de week triceps als je zondag trained.
Maar jij was de afgelopen weken on, dus dat scheelt wel wat.
Kan wel wat schelen mbt tot herstel idd.
(Ben sinds een paar weken aan het bridgen btw.)

I know, maar een lichte bridge is nog steeds 3x meer test dat ik aanmaak in de week![]()

Uiteraard, i know. Bedankt iig voor het meedenken!True that.Was ook niet als argument bedoeld broski, maar meer gewoon een mededeling.![]()
had ze toch al gezien
ik zie liever nog een pic waarbij je de tips van mij eens probeerd![]()
Er is zeker wel wat te zien op die pics maar het komt er echt niet goed uit doordat de foto's wazig en slecht belicht zijn!
Langzaam zal je knie klachten verdwijnen. Ik heb het nu heel weinig, heel licht getik tijdens trainen. Maar wel merkwaardig getik als ik mijn been flex. Jij hier ook last van?
Wat betreft je schema, ziet er prima uit zover ik kan zien. Maar doe je geen hamstring oefeningen op benendag?