Fitness Seller

Dennisik, road to 95kg

Heb geen hart condities of andere ongein aan mijn hart. Hartslag was tijd terug in rust rond de 40 had dokter gemeten. Vond die vrij laag :D

Ik gaat mij er eens in lezen ja, het is vanzelf sprekend dat ik strikt veilige dosissen neem en hiermee uiteraard niet mee ga spelen.

Ja ik zat ook aan de onderste rand van t gemiddelde qua hartslag als ik t me goed herinner. Schijnen sporters vaker te hebben. En veilig is ook relatief vind ik. Ik ging over de maximale hoeveelheid heen die op t potje stond maar dat gewoon op basis van hoe hard ik de werking voelde.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.122
Ja ik zat ook aan de onderste rand van t gemiddelde qua hartslag als ik t me goed herinner. Schijnen sporters vaker te hebben. En veilig is ook relatief vind ik. Ik ging over de maximale hoeveelheid heen die op t potje stond maar dat gewoon op basis van hoe hard ik de werking voelde.
True, we gaan het zien. Ga pas in het voorjaar cutten en dan zie ik wel of ik eca en/of clen erbij neem.

ECA zie ik niet als AAS, clen is het wel maar ik vind dat totaal wat anders dan Test of echte AAS.

Zoals hierboven staat, was ik redelijk tevreden maar rondom taille was het totaal niet zoals ik het voor ogen had. Ik weet dat ECA en Clen kwa sides te verwaarlozen is vergeleken echte AAS maar het geeft mss net wel dat ene duwtje in de goeie richting.

Maar inderdaad omdat het deels AAS is twijfel ik.
Omdat ik zonder AAS ook een goed fysiek wil bereiken en ik er denk ik nog niet klaar voor ben.
ECA heb ik geen problemen, enkel de E is verboden rest zou ik gewoon in Nederland kunnen kopen.
Effect ervan is ook niet enorm groot, clen is hetzelfde als eca alleen dan wat sterk en heeft het langer effect.

Waarom ga je niet eerst is gewoon een jaartje lekker cleanbulken? Pak gewoon rustig massa terwijl je zo tussen de 10 en 13% blijft hangen. Voor mij werkt dit echt als een trein. Het gaat niet heel snel, maar je ziet meer van de progressie die je maakt dan tijdens een bulk.

Vind het gebruik van clen om op een procent of 8% te komen met jouw massa onnodig. Je moet het makkelijk kunnen redden met een goed gebalanceerd voeding- en trainingsschema.

• #3.124
Waarom ga je niet eerst is gewoon een jaartje lekker cleanbulken? Pak gewoon rustig massa terwijl je zo tussen de 10 en 13% blijft hangen. Voor mij werkt dit echt als een trein. Het gaat niet heel snel, maar je ziet meer van de progressie die je maakt dan tijdens een bulk.

Vind het gebruik van clen om op een procent of 8% te komen met jouw massa onnodig. Je moet het makkelijk kunnen redden met een goed gebalanceerd voeding- en trainingsschema.

Rustig? Als ik rustig zou zijn, zou ik wel auto rijden ipv motor :D

Maar nee cleanbulken vind ik niet erg top, ik zal het komend schema wel zo clean mogelijk maken.
Maar ik heb het idee dat ik daarmee progressie mis of iig langer over doe en dat wil ik niet.

Ik zal het inderdaad wel kunnen zonder, enkel ik denk dat clen/eca het net even wat sneller/makkelijker/beter doen.
Ik ben er nog niet over uit, eerst nog maar eens die 95kg bereiken.

Het gene wat mij vooral stoorde bij vorige cut is dat het vet rondom mijn middel gewoon nog niet goed weg was. Dat zie ik nu terug, middel was vanochtend rond de 83/84cm is niet veel. Enkel ik zie dat bij onderbuik/heupen het vet bij de cut amper was verminderd en nu dus niet 100% kan bulken (Als ik dat zou willen) daarom denk ik dat ECA/Clen hiermee kan helpen bij mijn volgende cut om taille gewoon strak te krijgen.

True, we gaan het zien. Ga pas in het voorjaar cutten en dan zie ik wel of ik eca en/of clen erbij neem.

Ga je het dan gewoon 3x per dag nemen oid of combineer je het nog met cardio?

Hoe pak je dat aan qua voeding, moet je dan niet heel strict eten wil je alles optimaal laten verlopen?

• #3.126
Ga je het dan gewoon 3x per dag nemen oid of combineer je het nog met cardio?
Geen idee hoe ik het ga nemen, sowieso weer 3x per week cardio erbij. In het voorjaar kan ik hopelijk weer 3x per week wielrennen. Zal aankijken hoe het loopt kwa tijd, in februari zal het ook weer wat drukker worden kwa school.

Rustig? Als ik rustig zou zijn, zou ik wel auto rijden ipv motor :D

Maar nee cleanbulken vind ik niet erg top, ik zal het komend schema wel zo clean mogelijk maken.
Maar ik heb het idee dat ik daarmee progressie mis of iig langer over doe en dat wil ik niet.

Ik zal het inderdaad wel kunnen zonder, enkel ik denk dat clen/eca het net even wat sneller/makkelijker/beter doen.
Ik ben er nog niet over uit, eerst nog maar eens die 95kg bereiken.

95kg? Met wat voor vetpercentage wil je dat gaan bereiken? 95kg op 10% was voorheen mijn grens om te keuren, maar ik heb me wel gerealiseerd dat ik dat de aankomende paar jaren niet natural ga behalen.
Persoonlijk heb ik het gevoel dat de massa die ik tijdens een cleanbulk aanzet vele malen beter is dan die tijdens een goede bulk. In de cut gaat het dan ook minder snel verloren. Nogmaals, mijn mening.

Hoe pak je dat aan qua voeding, moet je dan niet heel strict eten wil je alles optimaal laten verlopen?

In theorie wel denk ik;p. Voor mij komt het er in de praktijk op neer dat ik gewoon veel speel met mn voeding. De ene week eet ik meer carbs, de andere week minder. Dan cardio ik 1x in de week en de week daarop 3. Ligt eraan wat de spiegel me verteld. Het zal niet de meest efficiente manier zijn, maar beter voor de aesthetics.

• #3.129
95kg? Met wat voor vetpercentage wil je dat gaan bereiken? 95kg op 10% was voorheen mijn grens om te keuren, maar ik heb me wel gerealiseerd dat ik dat de aankomende paar jaren niet natural ga behalen.
Persoonlijk heb ik het gevoel dat de massa die ik tijdens een cleanbulk aanzet vele malen beter is dan die tijdens een goede bulk. In de cut gaat het dan ook minder snel verloren. Nogmaals, mijn mening.
Geen idee max 15/16% ofzo.

Ik moet nog maar eens zien of ik dat ga halen. Woog de vorige dagen rond de 90kg in de avond, hoef dan nog 'maar' 5kg.
En heb nog ruimte om 2 of 3% te pakken.

Plan is om deze winter gewoon lekker te clean bulken en dan komend voorjaar 2 maanden te cutten of zelfs iets langer om richting de 9 a 8% te gaan.

In theorie wel denk ik;p. Voor mij komt het er in de praktijk op neer dat ik gewoon veel speel met mn voeding. De ene week eet ik meer carbs, de andere week minder. Dan cardio ik 1x in de week en de week daarop 3. Ligt eraan wat de spiegel me verteld. Het zal niet de meest efficiente manier zijn, maar beter voor de aesthetics.

Dus als ik het goed begrijp stem je je cardio af op de verandering in de spiegel? Lijkt me best lastig van week tot week!

• Like
Waarderingen: Roth
In principe zou je met een goed dieet al het hardnekkige vet kunnen laten smelten. Wel is het zo dat wanneer je onder de 10% wil geraken, de kans op verlies van spiermassa toeneemt. Maaaaar nogmaals met een goed dieet en als je het cutten over een lange periode spreid dan neemt de kans af. Ik heb verder geen ervaring hiermee, maar ik ben wel benieuwd wat je dit voorjaar gaat doen. Wel weet ik dat clen ook vervelende bijwerkingen kan hebben zoals slapeloosheid, verhoogde hartslag en hartkloppingen.

Btw: is Yohimbine niet wat?

Hij zegt dat die low dosis gaat nemen, denk niet dan dat er veel sides gaan komen aangezien je clen niet te lang neemt (verzadiging receptors)

• #3.134
In principe zou je met een goed dieet al het hardnekkige vet kunnen laten smelten. Wel is het zo dat wanneer je onder de 10% wil geraken, de kans op verlies van spiermassa toeneemt. Maaaaar nogmaals met een goed dieet en als je het cutten over een lange periode spreid dan neemt de kans af. Ik heb verder geen ervaring hiermee, maar ik ben wel benieuwd wat je dit voorjaar gaat doen. Wel weet ik dat clen ook vervelende bijwerkingen kan hebben zoals slapeloosheid, verhoogde hartslag en hartkloppingen.

Btw: is Yohimbine niet wat?
Smelten? Je moet dat vet godver met termiet verbranden.

Het is inderdaad voordelen tegen de nadelen overwegen, wanneer het tijd is om te gaan cutten zal ik een beslissing maken. Het is wel zo dat ik er vrij veel research over doe, zelfde geldt voor alle supps die ik heb genomen. Ik weet van alles wat ik heb genomen de nadelen ervan, en met clen zal ik dat nog veel meer doen.

Yohimbine wel eens van gehoord, zal er eens keer naar kijken.

Hij zegt dat die low dosis gaat nemen, denk niet dan dat er veel sides gaan komen aangezien je clen niet te lang neemt (verzadiging receptors)

Geen idee hoe lang je het kan nemen. Weet wel wat een redelijke dosis is.
Rond de 40mg als het goed is?

---------- Post toegevoegd Mon 21 Nov 2011 om 23:20 ----------

Borst, Biceps

Bench
20x20kg
8x50kg
8x70kg
3x5x90kg

Dumbbell Press Flat
8x27kg
8x31kg
7x36kg

Incline Bench
10x50kg
10x60kg

Dumbbell Curl
8x13kg
5x15kg
3x5x18kg

Note: Ach het ging, opzich nergens last van. Was wel een fijne training.

Smelten? Je moet dat vet godver met termiet verbranden.

Het is inderdaad voordelen tegen de nadelen overwegen, wanneer het tijd is om te gaan cutten zal ik een beslissing maken. Het is wel zo dat ik er vrij veel research over doe, zelfde geldt voor alle supps die ik heb genomen. Ik weet van alles wat ik heb genomen de nadelen ervan, en met clen zal ik dat nog veel meer doen.

Yohimbine wel eens van gehoord, zal er eens keer naar kijken.

Geen idee hoe lang je het kan nemen. Weet wel wat een redelijke dosis is.
Rond de 40mg als het goed is?

---------- Post toegevoegd Mon 21 Nov 2011 om 23:20 ----------

Borst, Biceps

Bench
20x20kg
8x50kg
8x70kg
3x5x90kg

Dumbbell Press Flat
8x27kg
8x31kg
7x36kg

Incline Bench
10x50kg
10x60kg

Dumbbell Curl
8x13kg
5x15kg
3x5x18kg

Note: Ach het ging, opzich nergens last van. Was wel een fijne training.

Moet je even kijken bro, ik zag mensen 180 mcg nemen en met eca erbij..

Nice die 3x5x90. DB Bench is niet alles?

• #3.137
aardige training toch!

en om tot 8 te komen is clen echt overbodig. je kan prima tot 8 of zelf lager zonder AAS. kijk mij maar. stond op 6,5 tijdens de contest. was een maandje of 2 diehard cutten vanaf 8-10

aardige training toch!

en om tot 8 te komen is clen echt overbodig. je kan prima tot 8 of zelf lager zonder AAS. kijk mij maar. stond op 6,5 tijdens de contest. was een maandje of 2 diehard cutten vanaf 8-10

Als jij een paar weken op 3000cals gaat zitten zit jij op 6.5 procent ja.

Lekkere training.

Mijn vorige comment laat alweer zien hoeveel ik van AAS af weet. Wist wel dat het verboden was maar het valt dus niet onder AAS. Ik ben nog steeds van mening dat het onverstandig is, het is niet voor niks illegaal. Maar als je je er goed in verdiept en er zeker over bent moet je het imo best kunnen proberen. Maar alsnog zou ik nog 1 keer proberen te cutten, in de wetenschap dat je nu al veel minder fouten maakt dan voorheen, wie weet lukt het dit keer wel, dan zit je gebakken :)

Terug
Naar boven